Przetargi.pl
Wymiana posadzki i bram wjazdowych oraz wzmocnienie fundamentów w bud. nr 36 przy ul. Domańskiego w Opolu

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana posadzki i bram wjazdowych oraz wzmocnienie fundamentów w bud. nr 36 przy ul. Domańskiego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie posadzki w hali remontowej oraz wymiana 2 szt. bram wjazdowych w budynku warsztatowym nr 36 a także wykonanie podbicia istniejącego sposobu posadowienia dla wyznaczonych ścian wykonanie uzupełnienia w ubytkach betonu dla głowicy słupa SF-1,w kompleksie koszarowym przy ul. Domańskiego w Opolu – w ramach zadania 21702. Dane techniczne : - powierzchnia całkowita budynku po przebudowie - 2 669,40 m2 - powierzchnia posadzki w hali remontowej - 464,80 m2 - powierzchnia bram - 28,79 m2 - kubatura budynku - 13 453,00 m3 2. STAN ISTNIEJĄCY Budynek został wybudowany w 1936 r. Znajduje się pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Opolu. Budynek jest parterowy, częściowo dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony z dachem dwuspadowym, o konstrukcji głównej nośnej z ram stalowych (rygle IPE500, słupy z HEB300) i ścian wykonanych jako murowane. Stolarka okienna częściowo wymieniona na PCV. Budynek posiada 13 bram garażowych – już wymienionych. Stolarka drzwiowa wewnętrzna stalowa i drewniana w zależności od przeznaczenia pomieszczeń. Mury zewnętrzne, elewacyjne ocieplono warstwą styropianu o gr. 15 cm. Główne pomieszczenie technologiczne budynku tj. hala remontowa i hala diagnostyczna jako parterowe z czego hala diagnostyczna z lekkim sufitem podwieszanym z płyt styropianowych. Część socjalna wraz z warsztatami i zapleczem hali remontowej jako dwukondygnacyjna ze stropem żelbetowym kanałowym. Nad warsztatami hali remontowej znajdują się boksy z przeznaczeniem na magazyny. Nad łazienkami, pomieszczeniem wygasłej kotłowni, pomieszczeniami tapicerni i istniejącego węzła hydrofornii znajdują się pomieszczenia biurowe. Komunikacja części dwukondygnacyjnej zorganizowana przy pomocy klatki schodowej dwubiegowej ze spocznikiem pośrednim. Druga identyczna klatka schodowa znajdująca się przy stacji diagnostycznej jako nieużywana, na końcu biegu zaślepiona jest płytą, bez możliwości przejścia. Konstrukcja dachu drewniana z deskowaniem pełnym i krokwiami opartymi na płatwiach stalowych. Połać dachowa kryta papą, bez ocieplenia. Obecnie budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wod-kan, c.o. i sprężonego powietrza. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. W/w dokumentacja jest dostępna na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót po zawarciu umowy. 3.1. Część ogólna obejmuje: 3.1.1. Organizacja terenu budowy. Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”. Wygrodzenie terenu budowy wykonane zostało przez Generalnego Wykonawcę w ramach realizowanego już remontu. Zaplecze budowy należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach - SOI Opole. Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Obowiązki Wykonawcy robót związane z organizacją terenu budowy zawarto w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”, stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.1.2. Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna, ochrona środowiska. a. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. b. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci). Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. c. Odpad stanowiący złom należy przekazać do 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach - SOI Opole przy ul. Zbożowej 29. 3.1.3. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika a. Wykonawca powinien dostarczyć Użytkownikowi (Jednostce Wojskowej, na terenie, której realizowane są roboty) wykaz pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu prac, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy (wraz z przypisanymi do nich kierowcami), w celu wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana co 14 dni. b. O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał Użytkownika co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. c. Wejście/wyjście i wjazd/wyjazd na teren/z terenu jednostki wojskowej (budowy) odbywać się będzie tylko przez biuro przepustek. d. Pojazdy zaopatrujące budowę, niebędące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na teren jednostki na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie Kierownik Budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po wyznaczonej trasie. e. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy Jednostki Wojskowej propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy Jednostki Wojskowej o ich zmianę. f. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie jednostki bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych itp. g. Przebywanie na terenie JW obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Decyzja nr 19/MON z dnia 24.01.2017 r. (Dz. Urzędowy MON, poz. 18). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody na przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców. h. Na terenie Jednostki Wojskowej obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. i. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż. 3.2. ZAKRES PRAC DO WYKONANIA W RAMACH ZADANIA 21702 3.2.1. BRANŻA BUDOWLANA a. wymiana posadzki z kostki granitowej na betonową w pomieszczeniu hali remontowej o pow. 464,80 m2, b. wymiana 2 szt. istniejących bram wjazdowych na nowe, co umożliwi wjazd samochodów ponadgabarytowych o wym. 3,37x4,02 m i 3,81x4,00m oraz w oparciu o załączoną dokumentację projektową należy: c. wykonać podbicia istniejącego sposobu posadowienia - dla ścian wewnętrznych i zewnętrznych objętych zakresem opracowania uwidocznionym na rysunku rzutu fundamentów, oznaczonych kolorem czerwonym, d. wykonanie uzupełnienia w ubytkach betonu dla głowicy słupa SF-1, e. wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, bitumicznych na nowo wykonanych elementach żelbetowych, f. zasypanie wykopów i uporządkowanie terenu. 3.2.2. Ograniczenia realizacyjne podczas robót w budynku nr 36 a/ zadanie jest w trakcie realizacji w związku z tym Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem realizacji prac przygotować harmonogram robót w porozumieniu z Generalnym Wykonawcą i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 4. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. 4.1. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 6 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt. 3.2. przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. a, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. c) Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu osób na umowę o pracę, o których mowa w pkt. a. d) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. a, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. f) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy. 4.2. Wszelkie (ewentualne) rozbieżności w czasie realizacji robót między opisem przedmiotu zamówienia a stanem istniejącym będą wymagać każdorazowej konsultacji z inspektorami nadzoru inwestorskiego. 4.3. Rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie kosztorysu ofertowego. 4.4. Podstawowe zadania wykonawcy robót przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 4.4.1. Sporządzić kosztorys ofertowy zgodnie z ustaleniami Zamawiającego z podziałem na elementy jak w przedmiarach robót, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, przedmiarów robót oraz przy uwzględnieniu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przytoczone w przedmiarach katalogi nakładów rzeczowych oraz tablice nie są obligatoryjne. Jednostki miar oraz ilości jednostek obmiarowych są niezmienne. 4.4.2. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót. Pozycje uwzględnione, ale przy których nie zostaną podane ceny, za ich wykonanie nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż Inwestor przyjmuje, że ich koszt został uwzględniony w innych pozycjach kosztorysu ofertowego. Opłatę za przyjęcie gruntu z wykopów na składowisku należy ująć w kosztach pośrednich. 4.4.3. Kosztorys ofertowy musi zawierać co najmniej: - liczbę porządkową, - opis robót, - jednostki przedmiaru, - ilość jednostek przedmiaru, - cenę jednostkową za 1 jednostkę przedmiarową robót netto zawierającą R, M, S, Kp, Kz, Z, - wynikową wartość brutto z należnym podatkiem VAT, doliczonym do sumarycznej wartości robót netto w poszczególnych branżach/kosztorysach, - zestawienia materiałów oraz urządzeń wraz z określeniem ich parametrów wraz z cenami jednostkowymi netto, - zestawienie pracy sprzętu z cenami jednostkowymi netto. 4.5. Roboty są objęte 23% stawką VAT. 4.6. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis i konserwację wbudowanych urządzeń (w pełnym zakresie) przez okres rękojmi i gwarancji – zgodnie z projektem umowy. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Inwestor dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji i przedmiarach tj. na wniosek wykonawcy mogą być wykonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów, zamiana ta nie może powodować jednakże wzrostu kosztów robót a jedynie oszczędności. Propozycja zmian będzie jednakże wymagała akceptacji Inspektora Nadzoru. 4.7. Odbiór końcowy. Szczegółowe warunki odbioru końcowego określa projekt umowy w dziale Odbiór Końcowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia podczas odbioru końcowego: - wykazu środków trwałych i wyposażenia w wersji papierowej oraz elektronicznej (format .xls), - instrukcja eksploatacji obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 10.680,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 13.10.2017 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 13.10.2017 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wymianę posadzki i bram wjazdowych oraz wzmocnienie fundamentów w bud. nr 36 przy ul. Domańskiego w Opolu”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach