Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki wraz z wymianą rynien i rur spustowych na budynku mieszkalnym ul. Szkolna 11 w Przemkowie.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, ul. Dworcowa 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8319462 , fax. 076 8319911
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dworcowa 7 7
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8319462, fax. 076 8319911
    REGON: 02058722500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgmprzemkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki wraz z wymianą rynien i rur spustowych na budynku mieszkalnym ul. Szkolna 11 w Przemkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu wymiany pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych na budynku mieszkalnym przy ul. Szkolna 11 w Przemkowie. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1.wykonanie daszków zabezpieczających- 5,0 m? 2.rozbiórkę pokrycia z dachówki karpiówki układanej podwójnie w koronkę -214,92m? 3.rozbiórkę łacenia dachu -214,92m? 4.rozbiórkę kominów wolnostojących - 6,869m? 5.rozbiórkę rur spustowych -21,0m 6.rozbiórkę rynien dachowych- 25,60m 7.izolacja z folii paroprzepuszczalnej 214,92m? 8.łacenie połaci dachowej łatami 40x50mm - 214,92m? 9.pokrycie dachu dachówką karpiówką półokrągłą z otworami z przykręceniem wkrętami, kolor dachówki -czerwień naturalna- 214,92m? 10.obróbka szczytów dachu dachówkami szczytowymi - 37,50m 11.montaż gąsiorów ceramicznych -30,80 m 12.montaż wyłazu dachowego - 3szt 13.montaż ław kominiarskich - 2szt(4,0m) 14.wykonanie rusztowania przy kominach - 4 szt 15.postawienie komina wolnostojącego z cegły klinkierowej fugowanej zaprawą do cegły klinkierowej - 6,869m? 16.odgrzybianie krawędziaków przez dwukrotne powlekanie preparatami solowymi- 214,92m? 17.postawienie rusztowania warszawskiego jednokolumnowego 11 kol. 18.wymiana haków rynnowych - 32szt 19.wymiana uchwytów rur spustowych -12szt 20.montaż rynien z blachy tytanocynkowej - 25,60m 21.montaż rur spustowych z blachy tytanocynkowej - 21,00m 22.montaż obróbek z blachy tytanocynkowej przy kominach - 4,62m? 23.montaż koszy dachowych z blachy tytanocynkowej-5,60m? 24.montaż obróbek przy wypustach dacowych z blachy tytanocynkowej- 5,11m? 25.uzupełnienie tynków ścian zewnętrznych- 10m? 26.wywiezienie gruzu samochodami skrzyniowymi- 12. m? 27. utylizacja gruzu na wysypisku - 16,8t
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Spełnienie wymaganych warunków Zamawiający oceni na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2)Oferenci ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do potwierdzenia warunków określonych w punkcie 1 przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dostarczenie nw. dokumentów (niespełnienie chociażby jednego z warunków określonych w pkt 1. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zachowaniem zasad określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych): a)podpisane oświadczenia Wykonawcy, zgodne z art. 22 oraz 24 ustawy Pzp (zał. nr 2 i 3 do SIWZ), b)aktualnego odpisu (kserokopię potwierdzoną za godność z oryginałem) z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c)aktualnych zaświadczeń (kserokopie) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. e)podpisany projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ, f)wykaz wykonanych (min. 1) w ciągu ostatnich trzech lat robót zbliżonych charakterem do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie tych usług. Zamawiający uzna za zbliżone do przedmiotu zamówienia takie roboty, które spełniają następujące minimalne warunki: wartość wykonanych robót - min. 50% wartości oferty, charakter - wykonywanie robót w zakresie pokryć dachowych z dachówki ceramicznej. g) wykaz osób które będą kierować robotami posiadające uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. 3)Dokumenty określone w punkcie 2) Wykonawca składa w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgmprzemkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach