Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Gminnego Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Radkowie przy ul. Handlowej nr 11

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8735000 , fax. 074 8735015
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    ul. Rynek 1 1
    57-420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8735000, fax. 074 8735015
    REGON: 89071859000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na budynku Gminnego Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Radkowie przy ul. Handlowej nr 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku Gminnego Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Radkowie przy ul. Handlowej nr 11 o nw zakresie prac: - wykonanie zabezpieczeń obiektu wygrodzenie siatką min 5,0 m od ściany, - ustawienie rusztowań, - wykonanie pomostów i daszków, - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego dachówki karpiówki, - wzmocnienie krokwi przez nabicie desek 32 mm, - wymiana okien dachowych, - pokrycie dachu papą bitumiczną, - pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną - w koronkę - kolor czerwony, - rozbiórka kominów istniejących, części wystającej ponad dach i wymurowanie na nowo z cegły klinkierowej ciemno czerwonej, - wykonanie wyłazu na dach i wykonanie ław kominiarskich - rozbiórka istniejących rynien i wykonanie na nowo z blachy ocynkowanej. Rynny f 150 mm , rury spustowe f 110 mm, obróbki z blachy powlekanej grub. 0,6 mm w kolorze dachu. -rozbiórka istniejących obróbek blacharskich oraz wykonanie na nowo z blachy powlekanej w kolorze dachu -wymiana instalacji odgromowej. -załadunek oraz wywóz gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -dysponują osobą z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełniła samodzielną funkcję kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. -zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty budowlane o takim samym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia. - udzielą gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy. 3.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, e)Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 siwz, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, (ważne na dzień otwarcia ofert), f)Wykaz wykonanych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o takim samym lub podobnym zakresie co przedmiot zamówienia - załącznik nr 5, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. g)Wypełniony Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 1A do SIWZ), sporządzony zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną, h)Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 6 do siwz. i) Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust 4 i 5 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. lit. a, i c) oraz wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dot. lit b). 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 9.2 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach