Gmina Radków ogłasza przetarg
- Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8735000 , fax. 074 8735015
- Data zamieszczenia: 2009-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
ul. Rynek 1 1
57-420 Radków, woj. dolnośląskie
tel. 074 8735000, fax. 074 8735015
REGON: 89071859000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Gminnego Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Radkowie przy ul. Handlowej nr 11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku Gminnego Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Radkowie przy ul. Handlowej nr 11 o nw zakresie prac: - wykonanie zabezpieczeń obiektu wygrodzenie siatką min 5,0 m od ściany, - ustawienie rusztowań, - wykonanie pomostów i daszków, - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego dachówki karpiówki, - wzmocnienie krokwi przez nabicie desek 32 mm, - wymiana okien dachowych, - pokrycie dachu papą bitumiczną, - pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną - w koronkę - kolor czerwony, - rozbiórka kominów istniejących, części wystającej ponad dach i wymurowanie na nowo z cegły klinkierowej ciemno czerwonej, - wykonanie wyłazu na dach i wykonanie ław kominiarskich - rozbiórka istniejących rynien i wykonanie na nowo z blachy ocynkowanej. Rynny f 150 mm , rury spustowe f 110 mm, obróbki z blachy powlekanej grub. 0,6 mm w kolorze dachu. -rozbiórka istniejących obróbek blacharskich oraz wykonanie na nowo z blachy powlekanej w kolorze dachu -wymiana instalacji odgromowej. -załadunek oraz wywóz gruzu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -dysponują osobą z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełniła samodzielną funkcję kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. -zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty budowlane o takim samym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia. - udzielą gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy. 3.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, e)Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 siwz, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, (ważne na dzień otwarcia ofert), f)Wykaz wykonanych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o takim samym lub podobnym zakresie co przedmiot zamówienia - załącznik nr 5, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. g)Wypełniony Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 1A do SIWZ), sporządzony zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną, h)Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 6 do siwz. i) Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust 4 i 5 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. lit. a, i c) oraz wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dot. lit b). 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 9.2 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa dachu i wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 2 w Górze
Dodano: 2016-07-18 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 70 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BRZEGU PRZY UL. SIKORSKIEGO 6; NR SPRAWY: INFR/423/2016
Dodano: 2016-06-14 - Remont pomieszczeń magazynowych i piwnicznych magazynu żywnościowego w budynku nr 15 k/7788 w Świętoszowie.
Dodano: 2016-04-20 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Wydziału Geodezji i Kartografii w Legnicy ul. Kościuszki 38 - dostawa i montaż okien drewnianych - etap II.
Dodano: 2016-04-19 - NAPRAWA POMIESZCZEŃ BUD. NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W JASTRZĘBIU k. NAMYSŁOWA
Dodano: 2016-02-02 - REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 100 - 102
Dodano: 2016-01-28 - Wymianę stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-18 - Wykonanie nakładek drewnianych na parapety lastrykowe w wybranych pomieszczeniach budynku głównego Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-21 - Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą istniejącej oraz montażem nowej stolarki okiennej, stolarki drzwiowej i okien dachowych w budynkach nr 2 i nr 3 siedziby OReg AMW we Wrocławiu przy ul.Sztabowej 32..
Dodano: 2015-10-02 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJACE NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANAEJ NA BIAŁĄ Z PCV WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2015-09-21