Przetargi.pl
Dostawa węgla kamiennego (orzech), miału węglowego oraz koksu w sezonie grzewczym 2009/2010

Urząd Gminy Wińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, pl. Wolności 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3898100 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wińsko
    pl. Wolności 2 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3898100 w. 29
    REGON: 00054200800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla kamiennego (orzech), miału węglowego oraz koksu w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 72 ton węgla kamiennego(orzech), 50 ton miału węglowego oraz 7 ton koksu(orzech) do Urzędu Gminy Wińsko i jednostek organizacyjnych urzędu w sezonie zimowym 2009-2010. 2.1.Dostawa węgla kamiennego (orzech) odbywać się będzie do następujących jednostek organizacyjnych Gminy: - Szkoła Podstawowa w Orzeszkowie 9, 56-160 Wińsko w ilości 20 ton - Szkoła Podstawowa w Rudawie 1, 56-160 Wińsko w ilości 6 ton - Szkoła Podstawowa w Krzelowie 125, 56-160 Wińsko w ilości 10 ton - Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury ul. Piłsudskiego 42, 56-160 Wińsko w ilości 22 ton - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Piłsudskiego 33, 56-160 Wińsko w ilości 10 ton - Urząd Gminy Wińsko ,pl. Wolności 2; 56-160 Wińsko w ilości 4 ton 2.2.Dostawa miału węglowego odbywać się będzie do: - Szkoła Podstawowa m. Jana Adama de Garniera w Głębowicach 10, 56-160 Wińsko w ilości 15 ton - Szkoła Podstawowa w Rudawie 1, 56-160 Wińsko w ilości 35 ton 2.3.Dostawa koksu(orzech) odbywać się będzie do: - Urząd Gminy Wińsko ,pl. Wolności 2; 56-160 Wińsko w ilości 7 ton 3.Wymogi jakościowe węgla kamiennego(orzech) - wartość opałowa 28-29 KJ kg - zawartość popiołu do 5 % - zawartość siarki do 0,6 % 4.Wymogi jakościowe miału węglowego. - wartość opałowa 24-25 KJ kg - zawartość popiołu do 15 % - zawartość siarki do 0,8 % 5.Wymogi jakościowe koksu-orzech. - wartość opałowa 29-30 KJ kg - zawartość popiołu do 8 % - zawartość siarki do 0,6 % 6. Realizacja zamówienia Dostawa realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami jednostek organizacyjnych w okresie sezonu grzewczego 2009-2010. Poszczególne dostawy Wykonawca będzie uzgadniał z odbiorcami, tj. kierownikami jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr.1 do Projektu umowy. Opał dostarczany będzie transportem drogowym Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone przepisami art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący - załącznik nr 2, - Projekt umowy, podpisany i zaparafowany stanowiący- załącznik nr 3, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Certyfikat jakości na węgiel kamienny(orzech), potwierdzony za zgodność z oryginałem. - Certyfikat jakości na miał węglowy, potwierdzony za zgodność z oryginałem. - Certyfikat jakości na koks(orzech), potwierdzony za zgodność z oryginałem. - Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 - Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.winsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach