Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zgorzelcu ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Warszawska 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 64 94 528 , fax. 0-75 64 94 529
- Data zamieszczenia: 2009-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zgorzelcu
ul. Warszawska 11 11
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 64 94 528, fax. 0-75 64 94 529
REGON: 00031084100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.zgorzelec.ibip.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej od strony podwórka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykucie / demontaż / starej stolarki drewnianej wraz z parapetami, Dokonanie szczegółowych pomiarów, wykonanie oraz montaż nowych okien PCV z zachowaniem podziałów architektonicznych, zewnętrznych szprosów oraz wymiarów profili stolarki już wymienionej. Odtworzenie tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych wraz z malaturą , Zabezpieczenie folią pomieszczeń /mebli, dokumentów itp./w których wykonywana będzie wymiana okien, Montaż taśm zabezpieczających /przeciw gołębiom /. Usunięcie oraz utylizacja gruzu, zdemontowanych okien oraz parapetów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.), tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia wymaganych warunków Zamawiający będzie kierował się regułą (spełnia) albo (nie spełnia), - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ); - Informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 do oferty - Część III SIWZ); - Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do oferty - Część III SIWZ); W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 40.000 złotych z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do oferty - Część III SIWZ). - dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - dokument uprawnień budowlanych. - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa. - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1.01.1995 roku). - oświadczenie kierownika o przyjęciu funkcji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.zgorzelec.ibip.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa dachu i wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 2 w Górze
Dodano: 2016-07-18 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 70 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BRZEGU PRZY UL. SIKORSKIEGO 6; NR SPRAWY: INFR/423/2016
Dodano: 2016-06-14 - Remont pomieszczeń magazynowych i piwnicznych magazynu żywnościowego w budynku nr 15 k/7788 w Świętoszowie.
Dodano: 2016-04-20 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Wydziału Geodezji i Kartografii w Legnicy ul. Kościuszki 38 - dostawa i montaż okien drewnianych - etap II.
Dodano: 2016-04-19 - NAPRAWA POMIESZCZEŃ BUD. NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W JASTRZĘBIU k. NAMYSŁOWA
Dodano: 2016-02-02 - REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 100 - 102
Dodano: 2016-01-28 - Wymianę stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-18 - Wykonanie nakładek drewnianych na parapety lastrykowe w wybranych pomieszczeniach budynku głównego Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-21 - Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą istniejącej oraz montażem nowej stolarki okiennej, stolarki drzwiowej i okien dachowych w budynkach nr 2 i nr 3 siedziby OReg AMW we Wrocławiu przy ul.Sztabowej 32..
Dodano: 2015-10-02 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJACE NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANAEJ NA BIAŁĄ Z PCV WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2015-09-21