Przetargi.pl
Wymiana pieca olejowego na gazowy, przygotowanie pomieszczenia kotłowni - „zaprojektuj i wykonaj”

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4248838 , fax. 32 4249326
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Pod Lasem 64
    44-210 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4248838, fax. 32 4249326
    REGON: 27150551400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zielen.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pieca olejowego na gazowy, przygotowanie pomieszczenia kotłowni - „zaprojektuj i wykonaj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pieca olejowego na gazowy oraz przygotowanie pomieszczenia kotłowni -w systemie „zaprojektuj i wykonaj” obejmująca wymianę palników w obu kotłach gazowym KG1 o mocy 300kW i olejowym KG2 o mocy 500kW, likwidację oleju opałowego jako źródła ciepła oraz wykonanie robót towarzyszących. Kotłownia znajduje się w budynku Zarządu Zieleni Miejskiej zlokalizowanym na działce nr 1477/12 przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku. Zadanie będzie realizowane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Realizację przedmiotu zamówienia charakteryzują etapy: • wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kotłowni gazowej, • przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenie na budowę, • reprezentowanie Zamawiającego w trakcie postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę – ewentualne uzupełnienia i wyjaśnienia, • reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach ze Spółką Gazowniczą, Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej i innymi instytucjami w ramach konieczności uzyskiwania dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia, • wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym opracowanym na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) i uzyskanego pozwolenia na budowę, • wykonanie dokumentacji powykonawczej, • przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu wraz ze szczegółowym rozliczeniem kosztów budowy – kosztów do ujęcia w ewidencji księgowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wystąpienie o warunki do Spółki Gazowniczej w celu zwiększenia mocy przyłączeniowej, 2) wystąpienie do Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej o odstępstwo do obowiązujących warunków technicznych (lokalizacja kotłowni gazowej w piwnicy budynku), 3) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zawierającego: • wymianę palnika olejowego na gazowy, • wymianę palnika gazowego na nowy gazowy, • demontaż istniejącej instalacji wewnętrznej gazu, • wykonanie nowej wewnętrznej instalacji gazu ziemnego, • wykonanie punktu pomiarowego, zgodnie z warunkami wydanymi przez Spółkę Gazowniczą, • wykonanie systemu aktywnego bezpieczeństwa gazowego, • wymianę zaworu MAG-3 na elewacji zewnętrznej, • wymianę pomp kotłowych wraz z armaturą odcinającą, zwrotną i filtrami, na obu kotłach, • wymianę pomp obiegowych wraz z armaturą odcinającą, zwrotną i filtrami, na rozdzielaczu c.o., na dwóch obiegach zasilających dział techniczny, • wykonanie nowej izolacji cieplnej projektowanych oraz istniejących przewodów grzewczych, rozdzielaczy oraz armatury w kotłowni, • wymianę drzwi zewnętrznych w kotłowni, • wymianę pompy zatapialnej w studzience kotłowni, • dostosowanie pomieszczenia kotłowni do wymogów przepisów techniczno-budowlanych dla nowej mocy kotłowni gazowej, • uzgodnienie projektu kotłowni gazowej z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych, • odmalowanie pomieszczenia kotłowni i uzupełnienie glazury na ścianach, • montaż barierek zabezpieczających ze stali nierdzewnej wokół zewnętrznych kominów spalinowych (min. wysokość balustrady 1,1m.), • zadaszenie lub likwidację istniejącego włazu betonowego do dawnego zsypu opału, • usunięcie przyłącza oleju między zbiornikiem a kotłownią, • odcięcie, usunięcie paliwa i zanieczyszczeń z zewnętrznego, stalowego zbiornika na olej opałowy (o poj. 30m3) wraz z armaturą. Zbiornik zbadać eksplozymetrem. Oczyszczony zbiornik wypełnić wodą z piaskiem, • należy usunąć nasyp ziemny znad zbiornika, przygotować nową warstwę nośną i podsypkę pod kostkę brukową o stopniu zagęszczenia umożliwiającym parkowanie pojazdów. Utwardzić teren po nasypie kostką betonową, wykonać krawężniki, • ujęcie w projekcie wszystkich zaleceń przedstawionych przez rzeczoznawcę do spraw przeciwpożarowych. 4) wykonanie projektu wykonawczego instalacji elektrycznej zawierającej: • wymianę wyłącznika ppoż, • zasilanie projektowanych urządzeń elektrycznych, • automatykę i sterowanie kotłowni. 5) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę, 6) opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji, 7) opracowanie i wdrożenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnego z wymaganiami prawa budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 8) wykonanie w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego projekty i dokumenty robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, 9) wykonanie robót ziemnych i doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego, 10) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do użytkowania, wykonanie dokumentacji powykonawczej. 11) prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: • wykonanie badań powykonawczych (próby szczelności instalacji grzewczej oraz gazowej), • przeszkolenie obsługi, • roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych, wywóz odpadów na odpowiednie składowisko). Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do: - udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. - przedłużenia okresu obowiązywania rękojmi za wady fizyczne dostarczonego przedmiotu umowy o okres obowiązującej gwarancji - świadczenia serwisu gwarancyjnego na swój koszt, obejmującego również dojazd i transport, polegającego na usunięciu wad w drodze naprawy lub na wymianie przedmiotu umowy albo jego części na wolne od wad, na warunkach opisanych w umowie. - naprawy zgłoszonych usterek sprzętu w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, podstawienia sprzętu zastępczego o takich samych lub wyższych parametrach co sprzęt naprawiany (w razie, gdy usunięcie usterki przekroczy 14 dni). W przypadku transportu urządzeń Wykonawca zapewni opakowanie. Zamawiający nie jest zobowiązany do przechowywania kartonów po sprzęcie. Inne szczegółowe warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego określają dokumenty gwarancyjne, dostarczone wraz z przedmiotem umowy. Zapisy zawarte w umowie dotyczące gwarancji zmieniają w tym zakresie mniej korzystne postanowienia zawarte w dokumentach gwarancyjnych. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przypomina się również, że: • wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; • organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: • wykonanie robót budowlano-montażowych. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 i 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że obiekt będzie zaprojektowany i zrealizowany zgodnie z założeniami w programie funkcjonalno-użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach