Przetargi.pl
Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u. w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u. w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacyjno - eksploatacyjnych wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania i usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania i usuwanie awarii instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach i lokalach zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków KZGM w Katowicach ( od EB-1 do EB-6 ) w 272 budynkach o łącznej powierzchni 194 636,98 m2 (w tym 150 116,60 m2 – budynki i lokale mieszkalne, 44 520,38 m2 – budynki i lokale użytkowe). Zamawiający przewiduje, że na usuwanie awarii konieczne jest minimum 3.380 roboczogodzin (2600 w budynkach i lokalach mieszkalnych, 780 w użytkowych). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie budynków. 3. UWAGA: W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie w trakcie trwania umowy z PRAWA OPCJI z powodu: możliwości zmiany +/- 10% liczby budynków i lokali (powierzchni grzewczej) objętych przedmiotem zamówienia w całym okresie jego realizacji w związku z objęciem lub rezygnacją z zarządzania budynkiem przez Zamawiającego lub wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania w budynku. zwiększenia liczby roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii. zwiększenia kosztu materiałów użytych do wykonywania usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwania awarii w związku ze zwiększeniem liczby awarii/liczby użytych materiałów. 4. Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje: 1) wykonywanie usług konserwacyjno – eksploatacyjnych wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej w zakresie wskazanym w pkt. 2 minus 10% tj.: w budynkach i lokalach o łącznej powierzchni 175 173,28 m2 (w tym 135 104,94 m2 – budynki i lokale mieszkalne, 40 068,34 m2 – użytkowe). 2) 3380 roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii (w tym 2600 w budynkach i lokalach mieszkalnych i 780 w użytkowych), 3) pokrycie kosztów zakupu materiałów niezbędnych do wykonania usług konserwacyjno-eksploatacyjnych oraz usuwania awarii w łącznej wysokości 150.000,00 zł brutto (kwota zabezpieczona przez Zamawiającego z uwzględnieniem dwóch stawek podatku VAT). Rozliczenie materiałów nastąpi po cenach nie przekraczających średnich cen wydawnictwa SEKOCENBUD dla ostatniego kwartału zgodnie z wzorem umowy. 5. Prawo opcji polega na: 1) możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby budynków (powierzchni grzewczej). 2) możliwości zwiększenia liczby roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii do 3.650 roboczogodzin (o 200 na budynki mieszkalne i 100 na budynki użytkowe), 3) możliwości zwiększenia środków na rozliczenie kosztów materiałów użytych do wykonywania usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwania awarii maksymalnie o 30.000,00 zł brutto. 6. Maksymalna wartość umowy (z uwzględnieniem prawa opcji) to suma: 1) kosztów wykonania usług konserwacyjno – eksploatacyjnych wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej (+10%) tj.: w budynkach i lokalach o łącznej powierzchni 214 100,68 m2 (w tym 165 128,26 m2 – budynki i lokale mieszkalne, 48 972,42 m2 użytkowe). 2) kosztów maksymalnej liczby roboczogodzin przewidzianych na potrzeby usuwania awarii tj.: 3650 roboczogodzin (w tym 2800 w budynkach i lokalach mieszkalnych i 850 w użytkowych). 3) kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na rozliczenie kosztów materiałów użytych do wykonywania usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej, która łącznie wynosi 180.000,00 zł brutto. 7. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z pózn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z konserwacją, eksploatacją i naprawami awaryjnymi c.o. i c.w.u. Wymóg nie dotyczy m.in. dostawców, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach