Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach ogłasza przetarg
- Adres: 36-620 Brzeszcze, ul. Kosynierów 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 2111593 , fax. 032 2111593
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach
ul. Kosynierów 20 20
36-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
tel. 032 2111593, fax. 032 2111593
REGON: 27369629200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gze.brzeszcze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien i drzwi w placówkach oświatowych Gminy Brzeszcze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) Opis przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wymiana okien i drzwi w placówkach oświatowych Gminy Brzeszcze zwanego dalej zamówieniem. Okna będą wymieniane w Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach, Szkole Podstawowej w Jawiszowicach, w Szkole Podstawowej w Skidziniu, w Przedszkolu nr 1 filia Bór. Drzwi będą wymieniane w Szkole Podstawowej w Skidziniu, Szkole Podstawowej w Przecieszynie i w Szkole Podstawowej w Zasolu. 2 Dokładnych obmiarów wykonawca musi dokonać w miejscu wykonania robót. 3 Zamawiający razem z Wykonawcą określą harmonogram wymiany okien w poszczególnych placówkach. 4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45421100-5 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) przedmiar robót - zał. nr 5 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków. 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypisy z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki lub uchwałę wspólników regulującą sposób reprezentacji spółki (jeżeli w ten sposób został określony) - do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej dołączyć pełnomocnictwo jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji, zgodnie z punktem 8.5 SIWZ b) oświadczenie wykonawcy, na lub zgodnie z zał. nr 3, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na lub zgodnie z zał. nr 4; - wymagane minimum: wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie (przebudowie, budowie, modernizacji) obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto, złożonej przez wykonawcę na realizację przedmiotowego zamówienia. Do wykazu wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dla wykonawców składających wspólną ofertę, np. w konsorcjum, powyższy warunek oznacza, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać żądaną robotę, spełniającą w pełnej rozciągłości wymagany warunek co do zakresu i wartości zamówienia, 2 Pozostałe warunki udziału w postępowaniu: a) udzielenie 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, - oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku zawiera formularz oferty, zał. nr 1, b) złożenie wypełnionego druku ,,formularz oferty, na lub zgodnie z zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, w tym m.in. złożenie oświadczenia o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia oraz wskazania części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom c) złożenie kosztorysu ofertowego, sporządzonego w formie uproszczonej, wyliczonego zgodnie z opisem określonym w pkt. 15 SIWZ, 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o w/w dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregoś z w/w warunków określonych w pkt 8, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gze.brzeszcze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ocieplenie i wymiana stolarki budynku użyteczności publicznej przy al. Powstania Warszawskiego 10
Dodano: 2016-05-30 - Wymiana drzwi w pomieszczeniach zsypowych w budynkach DS-2(21-2) i DS-3(21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 i 7 w Krakowie
Dodano: 2016-04-27 - Dostosowanie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 do wymogów przeciwpożarowych przy ul. Szujskiego 2 w Krakowie- kontynuacja.
Dodano: 2016-04-17 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Grybowie
Dodano: 2015-05-04 - Wymiana 6 szt. świetlików dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Targu przy ul. Ludźmierskiej 29
Dodano: 2014-07-28 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych i mieszkalnych administrowanych przez ZBM Oświęcim.
Dodano: 2013-08-23 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobylance .
Dodano: 2013-07-24 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach remontu budynku OSP Ponikiew celem podniesienia gotowości bojowej
Dodano: 2013-07-03 - Wykonanie prac konserwatorskich i odtworzenie drewnianego wystroju Domu Esterki przy ul. Krakowskiej 46 w Krakowie
Dodano: 2013-06-19 - Zamówienie na wykonanie, dostawę i montaż 11 okien zespolonych dla Aresztu Śledczego w Krakowie
Dodano: 2012-08-10