Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów stanowiących własność Gminy Łabowa

Gmina Łabowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-336 Łabowa, Łabowa 38
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4711284 , fax. 018 4711266
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabowa
    Łabowa 38 38
    33-336 Łabowa, woj. małopolskie
    tel. 018 4711284, fax. 018 4711266
    REGON: 00054560400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów stanowiących własność Gminy Łabowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa energii na potrzeby oświetlenia ulicznego Prognozowane roczne zużycie energii na potrzeby oświetlenia ulicznego wynosi 325 000 kWh, w tym: energia szczytowa -72 258 kWh, energia pozaszczytowa - 248 699 kWh; ilość punktów poboru mocy-20 szt.;wg grupy taryfowej C12a Dostawa energii do budynków Prognozowane roczne zużycie energii wynosi 44 200kWh, ilość punktów poboru mocy - 12szt; zgodnie z grupą taryfową C11 Dostawa energii do oczyszczalni ścieków i przepompowni Prognozowane roczne zużycie energii wynosi - 65 000kWh do oczyszczalni ścieków w miejscowości Maciejowa , 2800kWh do 2 szt. przepompowni, dostawa energii do oczyszczalni wg grupy taryfowej B11, dostawa energii do przepompowni wg grupy taryfowej C11
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym - posiadają aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r -Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2006 Nr 89, poz.625 z późn.zm.) Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b. zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ( koncesja w zakresie obrotu energią elektryczną ). 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 i 2. 2. Zamawiający spełnianie warunków udziału w postępowaniu z ust.1 pkt. 2, 3, 4 będzie oceniał na podstawie : - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy należy przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty, które mogą być przedstawione w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (koncesja Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną ). 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a postanowienia dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców (konsorcjum) do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r (Dz. U. Nr 87, poz.605 oraz z 2008r Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj. zamiast dokumentu o którym mowa w rozdz. VI ust.2 lit.a siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach