Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na Narodowym Stadionie Rugby przy ul. Kazimierza Górskiego 10 w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574, , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, , fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na Narodowym Stadionie Rugby przy ul. Kazimierza Górskiego 10 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy, położonej na boisku w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego 10, na działkach nr 158, 165 obręb 0030 Wzgórze Św. Maksymiliana, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pod nazwą „Remont nawierzchni boiska ze sztucznej trawy na terenie Narodowego Stadionu Rugby” opracowanym przez Łukasza Czaplickiego Steelu Sp. z o.o., (stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ). Wyłącznie dla celów informacyjnych Zamawiający załącza przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ). 2. Podstawowym celem przedsięwzięcia jest poprawa stanu technicznego obiektu sportowego tak aby osiągnięte zostały standardy zgodne z wymaganiami międzynarodowych organizacji sportowych: World Rugby oraz FIFA wraz z uzyskaniem certyfikatu World Rugby Regualtion 22 oraz FIFA QUALITY PRO. 3. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót rozbiórkowych i prac demontażowych wraz z utylizacją części zdemontowanego materiału, 2) wykonanie robót ziemnych, 3) demontaż istniejącego wyposażenia sportowego boiska i zdeponowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj.: bramki do rugby, bramki do piłki nożnej, wiaty dla piłkarzy rezerwowych, chorągiewki, 4) demontaż istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z zasypem poprzez zwinięcie jej w rolki, w sposób umożliwiający jej ponowne rozłożenie, 5) przewiezienie zdemontowanej nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z granulatem, o której mowa w pkt. 4 w sześć lokalizacji na terenie Gdyni, przygotowanej do jej ponownego montażu w następujących lokalizacjach i ilościach: a) ul. Zielona 53 Gdynia – 1100 m2, b) ul. Leopolda Staffa 10 Gdynia – 2000 m2, c) ul. Morska 192 Gdynia – 900 m2, d) ul. Wejherowska 55 Gdynia – 1000 m2, e) ul. Orłowska 27/33 Gdynia – 1050 m2, f) ul. Słowackiego 53 Gdynia – 500 m2, g) pozostała ilość w miejsce na terenie Gdyni wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania innego miejsca na terenie Gdyni przewiezienia i składowania nawierzchni niż opisane powyżej; 6) wykonanie nowej nawierzchni ze sztucznej trawy kompatybilnej z istniejącą podbudową boiska składającej się z następujących warstw: a) warstwa istniejącej podbudowy boiska, po uprzednim uzupełnieniu i wyrównaniu zgodnie z dokumentacją projektową, b) warstwa z maty elastycznej „shockpad” o grubości min 25 mm, przepuszczalna dla wody opadowej wykonywanej w technologii insitu – Zamawiający wymaga nieprefabrykowanego podkładu, c) warstwa trawy syntetycznej o wysokości ponad matę min 60 mm, wypełnionej piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM szarym z recyklingu, 7) wykonanie wokół boiska remontu nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżami zgodnie z dokumentacją projektową, 8) wykonanie obrzeży z nakładką gumową zgodnie z dokumentacją projektową, 9) wyregulowanie istniejących odwodnień linowych, 10) wykonanie na istniejących słupach ogrodzenia siatek piłkochwytów przy użyciu systemowego rozwiązania zgodnie z dokumentacją projektową, 11) demontaż czterech zepsutych opraw oświetleniowych i montaż nowych kompatybilnych z istniejącym system; istniejące oprawy to „Arena Vision MVF404”; nowe oprawy oświetleniowe innego producenta muszą charakteryzować się niegorszymi parametrami oraz być kompatybilne z istniejącym systemem, wraz z pomiarem natężenia oświetlenia, 12) demontaż i montaż nowego jednego zraszacza kompatybilnego z istniejącym systemem; istniejące zraszacze to: wieloobszarowe wynurzane typu VP2 firmy Perrot; nowy zraszacz innego producenta musi charakteryzować się niegorszymi parametrami oraz być kompatybilny z istniejącym systemem; minimalne parametry: zraszacz wynurzany, kąt zraszania od 40 do 360; dane techniczne istniejących zraszaczy zgodnie z dokumentacją projektową, wraz z uruchomieniem instalacji zraszania, 13) demontaż i montaż nowych ośmiu elektrozaworów kompatybilnych z istniejącym systemem; istniejące elektrozawory: elektrozawór MVR3” firmy Perrot; nowe elektrozawory innego producenta muszą charakteryzować się niegorszymi parametrami oraz być kompatybilne z istniejącym systemem; dane techniczne istniejących elektrozaworów zgodnie z dokumentacją techniczną, 14) przegląd działania istniejących pomp głębinowych typu EBARA seria SF6 oraz wymiana pływaka, 15) dostawę i montaż wyposażenia boiska w postaci: a) nowych dwóch bramek do piłki nożnej wraz siatkami o wymiarach 732cmx244cmx300cm, o konstrukcji aluminiowej, montowanych w tulejach, posiadających atest bezpieczeństwa oraz zgodność z normą PN-EN 748:2013-09 i przepisami FIFA i IFAB; bramki wyposażone w składaną, uchylną ramę siatki umożliwiająca konserwacje nawierzchni, kompletną siatkę wraz z systemem montażowym w postaci tulei montażowych; bramki kompatybilne do istniejących tulei systemu montażowego, b) nowych dwóch bramek do rugby o wymiarach: szerokość 560 cm w świetle, wysokość od poziomu boiska minimum 10 m, poprzeczka na wysokości 300 cm o konstrukcji aluminiowej, montowanych w tulejach, wykonanie zgodnie z przepisami World Rugby (dawniej IRB), posiadające certyfikat bezpieczeństwa, wraz z systemem montażowym w postaci tulei montażowych; każdy ze słupów musi być demontowalny w związku z czym musi składać się z takiej ilości elementów (co najmniej dwa) lub specjalnego systemu umożliwiającego jego szybkie i nieskomplikowane składanie, demontaż i montaż; system montażowy musi być kompatybilny z istniejącym systemem w celu możliwości posadowienia w nich bramek z demontażu; Zamawiający załącza dokumentację powykonawczą bramek stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ, c) nowych dwóch wiat dla zawodników rezerwowych dla 20 zawodników każda, konstrukcja o profilach stalowych ocynkowanych, pokrycie z płyt poliwęglanu komorowego z wykończeniem aluminiowym, ławka z pojedynczych siedzisk plastikowych z oparciem w kolorze niebieskim, ławka z pojedynczych siedzisk plastikowych z oparciem minimum h=43cm kolor niebieski, napisy na wiatach GOSPODARZE oraz GOŚCIE; wiata powinna posiadać certyfikat CE, d) nowych czterech chorągiewek demontowanych, uchylnych, z poliwęglanu, wraz z systemem montażowym, słupek 50 mm w kolorze żółtym, w komplecie z tuleją i flagą, spełniające wymagania parametrowe FIFA oraz IFAB, e) nowych sześciu chorągiewek demontowanych, uchylnych, z poliwęglanu, wraz z systemem montażowym, słupek 50 mm w kolorze żółtym zgodnych z przepisami World Rugby, 16) uzyskanie certyfikatu World Rugby zgodnie z wymogami World Rugby Regulation 22 (dawniej certyfikat IRB) po wykonaniu niezbędnych badań przez niezależne laboratorium np. Labosport, 17) uzyskanie certyfikatu FIFA zgodnie z wymogami FIFA QUALITY PRO po wykonaniu niezbędnych badań przez niezależne laboratorium np. Labosport. 4. Nowa nawierzchnia, o której mowa w ust. 4 pkt. 6 musi spełniać łącznie poniższe warunki potwierdzone odpowiednimi dokumentami: 1) zapewniać dobre warunki gry w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny, 2) zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji, 3) zapewniać porównywalność warunków gry na sztucznej nawierzchni z warunkami gry na trawie naturalnej, 4) zapewniać możliwość gry w obuwiu piłkarskim uzbrojonym w kołki, 5) być mocna, wytrzymała i odporna na wyrywanie ze względu na częste jej wykorzystanie, 6) być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających, w związku z czym trawa syntetyczna jak i granulat gumowy EPDM muszą posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny, 7) oferowana nawierzchnia musi spełniać wymogi użytkowe zgodne z warunkami określonymi przez FIFA Quality Concept for Football Turf Handbook Of The Methods dla poziomu FIFA 2 STAR lub być zgodna z FIFA Quality Programme For Football Turf (dostępny na stronie www.fifa.com) z października 2015 roku dla poziomu FIFA Quality Pro, ze względu na użytkowanie jej przez między innymi młodzieżowe zespoły piłki nożnej do juniorów starszych włącznie uczestniczące w rozgrywkach prowadzonych przez Polski Związek Piłki Nożnej, co powinno zostać potwierdzone posiadaniem na innym obiekcie przez oferowany system nawierzchni (trawa syntetyczna, granulat, EPDM lub SBR), (Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej podbudowy niż shockpad) stosownego certyfikatu FIFA 2 STAR lub FIFA Quality Pro, i badaniami laboratoryjnymi (raport z badań Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd lub inne równoważne) potwierdzającymi zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni (trawa syntetyczna, granulat, EPDM lub SBR lub TPE); Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej podbudowy niż shockpad) z wymogami FIFA; Zamawiający nie wymaga aktualnego certyfikatu, 8) oferowana nawierzchnia musi spełniać wymogi użytkowe zgodne z warunkami określonymi przez World Rugby Regulation 22 (dawniej IRB) z dnia 01 stycznia 2015 roku oraz Rugby Turf Performance Specification z 2016 roku (dostępnych na stronie www.irbplayerwelfare.com/?subsection=34), ze względu na użytkowanie jej przez między innymi przez zespoły rugby uczestniczące w najwyższych rozgrywkach prowadzonych przez Polski Związek Rugby, co powinno zostać potwierdzone stosownym certyfikatem World Rugby Regulation 22 (dawniej IRB) dla obiektu, na którym zamontowano już oferowany system nawierzchni (trawa syntetyczna, granulat EPDM lub SBR), (Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej podbudowy niż shockpad) i wynikami badań laboratoryjnych (raport z badań Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd lub inne równoważne) potwierdzającymi zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni (trawa syntetyczna, granulat EPDM lub SBR lub TPE); Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej podbudowy niż shockpad) zgodnej z wymogami World Rugby; Zamawiający nie wymaga aktualnego certyfikatu, 9) oferowana nawierzchnia oraz granulat muszą być zgodne z Rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów (oraz zgodna z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin, zmieniające i uchylające dyrektywy 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 -Tekst mający znaczenie dla EOG), zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/EWG i 2000/21/WE, w tym posiadać badania niezależnego instytutu potwierdzające spełnienie przez oferowaną trawę i granulat wymogów środowiskowych w zakresie maksymalnej zawartości metali ciężkich i substancji szkodliwych, lub inny dokument np. w postaci stosownego oświadczenia, 10) posiadać badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014:02 w postaci certyfikatu lub deklaracji zgodności z aktualną normą, lub aprobaty technicznej ITB lub wyniku badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, 11) karta techniczna oferowanej nawierzchni musi zostać potwierdzona przez jej producenta, 12) Wykonawca musi uzyskać autoryzację producenta nawierzchni syntetycznej, na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, 13) uzyskać gwarancję producenta trawy syntetycznej na okres minimum 5 lat, 14) uzyskać gwarancję producenta granulatu jaki będzie zastosowany w oferowanym systemie na okres minimum 5 lat, potwierdzoną przez producenta trawy syntetycznej, iż zastosowany granulat spełnia jego wymagania jakościowe, 15) spełniać następujące parametry techniczne: a) skład włókna: polietylen (PE) 100%, b) kolor: zielony, preferowany w różnych odcieniach, c) wysokość włókna ponad matę: min. 60 mm, d) siła na wyrywanie pęczków: min. 40 N, e) przepuszczalność wody: >1400 mm/h, f) detex: min. 13000, g) ilość pęczków: min 8000/m2, h) waga całkowita: min 3200g/m2, i) absorpcja wstrząsu (po symulacji zużycia): od 60 do 65%, j) deformacja pionowa (po symulacji zużycia): od 7,9mm do 9,6mm, 16) posiadać dokument/y potwierdzający/ce parametry oferowanej nawierzchni, o których mowa w szczególności w pkt. 15 lit. a) – j) w postaci między innymi wyniku badań nawierzchni przez specjalistyczne laboratorium badające nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub ITB lub karty technicznej, 17) w przypadku różnic dotyczących wymaganych parametrów technicznych nawierzchni, pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, obowiązują postanowienia SIWZ. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ostatecznego uzgodnienia kolorów linii stałych wklejanych w boisko na podstawie przedstawienia próbek oraz uzgodnienia ostatecznego schematu wykonania linii stałych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa stanowiąca odpowiednio załącznik nr 8 - 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, c) kosztorys ofertowy zawierający co najmniej: obmiar/ilość, ceny jednostkowe netto, łączną wartości netto poszczególnych cen jednostkowych netto, podsumowanie wszystkich pozycji kosztorysu ze wskazaniem wartości netto i wartości brutto – w oryginale. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2, b) składa pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach