Przetargi.pl
Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu Stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku – etap I: budowa budynku kasy i wiaty wejściowej wraz z ogrodzeniem na terenie stadionu

Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 844 75 33 , fax. 598 437 417
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
    ul. Szczecińska 99
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 844 75 33, fax. 598 437 417
    REGON: 33022300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosirslupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu Stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku – etap I: budowa budynku kasy i wiaty wejściowej wraz z ogrodzeniem na terenie stadionu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja układu funkcjonalnego zagospodarowania terenu Stadionu przy ul. Zielonej w Słupsku – etap I: budowa budynku kasy i wiaty wejściowej wraz z ogrodzeniem na terenie stadionu”. 1.2. Inwestycja realizowana jest w ramach programu wieloletniego pn.: „Program na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2020”. 1.3. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem, ze względów rozliczeniowych, został ujęty w dwóch etapach: 1.3.1. W ramach etapu I wykonawca wykona: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, obejmujące: - rozbiórkę istniejącego pawilonu kas, - rozbiórkę istniejących słupków ogrodzeniowych murowanych przy pawilonie, - demontaż ogrodzenia przy pawilonie, - rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych obetonowanych, - rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych. b) roboty ziemne i fundamentowe pod pawilon kasowy; c) budowę pomieszczenia kasowego wraz z zadaszeniem i montażem bramek oraz wrót od strony ul. Zielonej. Parterowy pawilon kasowy wraz z zadaszeniem (wiatą) posadowiono na wspólnym fundamencie - płycie żelbetowej. Pawilon kasowy zaprojektowano w formie wandalo - odpornej. Kolorystyka wiaty i pawilonu – szary, naturalny kolor betonu oraz antracyt. Architektura zadaszenia nawiązywać będzie bezpośrednio do istniejącego zadaszenia trybun. Pod dachem wiaty będą znajdowały się cztery podwójne bramki wejściowe otwierane ręcznie przez bileterów oraz podwójne bezobsługowe wejścia z grzebieniem filtrującym (kołowrót podwójny) wyposażony z elektryczne wspomaganie ruchu obrotowego ramion wraz z możliwością integracji z systemem kontroli dostępu. Do elementów wiaty zaprojektowano elementy ogrodzenia z prefabrykowanych płyt żelbetowych oraz montaż bramy rozwieranej. Brama rozwierana o szerokości 5 m posiada skrzydła w konstrukcji stalowej z wypełnieniem nawiązującym do konstrukcji furtek – z desek drewnianych. Przewiduje się wyposażenie bramy w system automatycznego otwierania. Do pawilonu zostanie dostarczona wyłącznie energia elektryczna z istniejących przyłączy. Przewidziano także oświetlenie elektryczne przy wykorzystaniu opraw LED-wych. Parametry techniczne: - Powierzchnia zabudowy pawilonu kasowego -17,42 m², - Powierzchnia użytkowa - 12,19 m², - Kubatura pawilonu kasowego - 50,70 m³, - Powierzchnia zadaszona wiata + bramy – 152,10 m², - Dodatkowe zadaszenie – wiata stalowa wysokości ok. 6,0 m. 1.3.2. W ramach etapu II wykonawca wykona: a) ogrodzenie panelowe wokół stadionu wraz z bramami: Ogrodzenie panelowe systemowe wokół całego stadionu – planowany jest demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki i montaż paneli ogrodzeniowych systemowych ocynkowanych posadowionych na płycie betonowej – cokołowej. Parametry techniczne zgodnie z załączona do postepowania dokumentacją techniczną, Od strony ulicy Słonecznej zamontowana zostanie brama przesuwna – wejściowa do sektora dla kibiców drużyn przyjezdnych o szerokości - 4,0m. Konstrukcja bramy – stalowa wraz z mechanicznym systemem otwierania. Kolor bramy – antracyt. Osobne wejście prowadzące do strefy kibica wydzielonej od trybun ogólnodostępnych przełoży się na poprawę bezpieczeństwa. Od strony ulicy Zielonej natomiast zaprojektowano fragmenty betonowego ogrodzenia wraz z automatyczną bramą wjazdową dla samochodów osobowych, w tym uprzywilejowanych w postaci bramy przesuwnej o szerokości 5 m oraz bramki dwuskrzydłowej, rozwieranej o szerokości - 2,4 m. b) ogrodzenie panelowe wewnętrzne wraz z bramami Ogrodzenie panelowe systemowe wewnętrzne – planowany jest montaż paneli ogrodzeniowych systemowych ocynkowanych posadowionych na płycie betonowej – cokołowej oraz dwóch bram. Parametry techniczne zgodnie z załączona do postepowania dokumentacją techniczną, c) ogrodzenie z paneli betonowych oraz ogrodzenia z elementami drewna: Przewiduje się wykonanie szeregu przęseł ogrodzenia w konstrukcji żelbetowej o rozpiętości 6,0 m i wysokości 150 cm na cokole wysokości 30 cm oraz montaż 6 szt. przęseł w konstrukcji metalowej z wypełnieniem deskami. W części płyt żelbetowych o fakturze betonu architektonicznego przewiduje się wykonanie napisów (nazwa stadionu). d) nową 200 m2 nawierzchnię przy pawilonie kasowym z kostki brukowej wraz z wykonaniem podbudowy i montażem krawężników betonowanych. W projekcie przewiduje się odprowadzenie ścieków deszczowych do istniejących studzienek zlokalizowanych na projektowanym terenie. 1.4. UWAGA! Zamawiający informuje, że w roku 2020 na na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem może przeznaczyć kwotę: 428.999,00 zł brutto. Obowiązkiem wykonawcy wyłonionego w postępowaniu będzie przekazanie, w dniu zawarcia umowy, harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego z którego będzie wynikało, że w roku 2020 nie przekroczy kwoty 428.999,00 zł brutto. 1.5. Przedmiot zamówienia został przedstawiony ponadto w: załączniku nr 8 do SIWZ – projekcie budowlanym, załączniku nr 9 do SIWZ– specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, załącznikach nr 10-13, stanowiących odpowiednio dokumentację w zakresie branży konstrukcyjnej, elektrycznej i prac rozbiórkowych oraz załączniku nr 13 – zaleceniach PZPN. 1.6. Na wniosek Wykonawcy możliwe jest przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy, w ramach zebrania wykonawców w trybie art.38 ust. 3, 3a ustawy Pzp. 1.7. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z dołączoną do SIWZ dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w niniejszej SIWZ warunkach. 1.8. Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich obowiązków wynikających z niniejszej umowy w dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). 1.10. +W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 1.11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale kierownika budowy. Zamawiający ustanowi Inwestora Zastępczego. Inwestor Zastępczy działa w granicach umocowania nadanego przez Zamawiającego. Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski nad wykonywaniem przedmiotu umowy. 1.13. Wymagany okres rękojmi za wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 1.14. Wymagany okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 1.15. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac (również organizacją zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność bezwzględnie: − sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowej budowy, przygotowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003, nr 120, poz. 1126) − wykona plan organizacji terenu budowy − sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo – finansowy. Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 1.16. Zaplecze budowy przekazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje kabinę WC i śmietnik. 1.17. Teren budowy i zaplecza należy odpowiednio oznakować. Wymagane jest: − wywiezienie wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac budowlanych i ich utylizacja, − ochrona zieleni, − po wykonaniu prac budowlanych doprowadzenie terenu budowy i zaplecza do stanu należytego. 1.18. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących całość robót związanych z budową budynku kas oraz wiaty wejściowej, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie, które Wykonawca składa zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w oryginale w formie pisemnej. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1.2. i 7.1.3. SIWZ, z zastrzeżeniem, że dla podmiotu trzeciego oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczy przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach