Przetargi.pl
„Budowa Żłobka Gminnego w formule zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Studzienice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-143 Studzienice, Kaszubska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 216 593, , fax. 598 216 610
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Studzienice
    Kaszubska 9
    77-143 Studzienice, woj. pomorskie
    tel. 598 216 593, , fax. 598 216 610
    REGON: 77097955900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Żłobka Gminnego w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Żłobka Gminnego dla 20 dzieci w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Budynek planowany jest do wykonania w technologii tradycyjnej, jako parterowy, niepodpiwniczony. Budynek zlokalizowany zostanie na działce o numerze ewidencyjnym 255/6, obręb Studzienice. Przedmiot zamówienia stanowić będzie wykonanie zadania pn.: „Budowa Żłobka Gminnego w formule zaprojektuj i wybuduj” 2. Zamówienie realizowane jest w ramach programu „Maluch +” 2020. 3. Na terenie działki nr 255/6, obręb Studzienice nie znajdują się żadne obiekty budowlane. Na działce znajdują się nieliczne zadrzewienia i zakrzaczenia, które zostaną usunięte przez Zamawiającego przed realizacją inwestycji i rozpoczęciem prac projektowych. Należy zaprojektować i wykonać przyłącza energetyczne, teletechniczne, wodociągowe i kanalizacji sanitarnej. 4. Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do: a) analizy i weryfikacji założeń dotyczących wymagań Zamawiającego, b) pozyskania materiałów wyjściowych do projektowania – warunków technicznych przyłączenia do sieci, c) sporządzenia projektu budowalnego oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych, zgłoszeń, pozwoleń oraz uzgodnień niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opłaty i koszty związane z pozyskaniem stosownych decyzji, zgłoszeń, pozwoleń i uzgodnień ponosi Wykonawca, d) sporządzenia projektu wykonawczego z elementami projektu aranżacji wnętrz określającego kolorystykę, dobór materiałów wykończeniowych, e) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. • Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzgodnienia z nim przyjętych rozwiązań i założeń projektowych w odniesieniu do wymagań zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. • Wykonawca opracuje projekty w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2018 r. 1935) i uzyska dla nich wymagane przepisami uzgodnienia, zgody i pozwolenia, oraz w razie konieczności odstępstwa od obowiązujących przepisów w zakresie BHP, p.poż, itp. • Przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę jak również zgłoszeniem robót nie objętych pozwoleniem, niezbędne będzie uzyskanie akceptacji Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w opracowaniach. • Zamawiający wymaga również przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu Funkcjonalno - Użytkowego i Umowy. • Ponadto Wykonawca powinien zapewnić wykonanie: a) Harmonogramu realizacji inwestycji oraz płatności, b) Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c) Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla żłobka. • Wszelkie powyższe dokumenty podlegają akceptacji nadzoru ze strony Zamawiającego. • Po uzyskaniu pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) 2 egz. (komplet) zatwierdzonego projektu budowlanego, b) 2 egz. projektu wykonawczego c) 1 egz. projektu powykonawczego w wersji papierowej i elektronicznej (pliki w formacie PDF i edytowalnym). • Wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową oraz uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez KM PSP, PSSE w Bytowie. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.studzienice.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, określonym w niniejszym SIWZ. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 Ustawy, tj.: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach ubezpieczeniowych; d) w gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Pekao S.A. I ODDZIAŁ W BYTOWIE Nr 49124037831111000040808848 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr RI.271.16.2019.NJ”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie, tj. przed upływem terminu składania ofert, kwota zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu jest zalecane, ale niewystarczające dla stwierdzenia, że wadium zostało wniesione przez Wykonawcę w terminie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dodatkowo w niniejszym postępowaniu składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020, poz. 1076 ze zm. j.t.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowe odpowiednio Załącznik nr 5 do SIWZ, pełnomocnictwo - jeżeli jest wymagane oraz dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach