Przetargi.pl
Budowa boiska sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą na terenie zdegradowanym Pólko w Pelplinie

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, plac Grunwaldzki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    plac Grunwaldzki 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
    REGON: 19167533300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą na terenie zdegradowanym Pólko w Pelplinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy na podbudowie z kruszyw mineralnych o wymiarach 23,0x35,0 m. Dodatkowo pod boiskiem przewidziano wykonanie drenażu wewnętrznego pod całą powierzchnią boisk z odprowadzeniem wody do istniejącej kanalizacji deszczowej. 1) Boisko o sztucznej nawierzchni Boisko o wymiarach 35,0x23,0 m z nawierzchnią ze sztucznej trawy. - obrzeża betonowe o długości 116 mb - podbudowa z kruszyw łamanych o łącznej grubości 45 cm - ułożenie trawy syntetycznej wielofunkcyjnej o wysokości włókna 60 mm wraz z wklejaniem linii 2) Piłkochwyty - piłko chwyty o powierzchni 696 m2 (długość 116 m wysokość 6,0 m, oczka zabezpieczającej siatki 100x100mm 3) Elementy wyposażenia boiska W skład wyposażenia wchodzą : 4 tuleje do bramek do piłki nożnej. 2 bramki z profili aluminiowych każda 5,0x2,0 wraz z siatką na bramki 4) Odwodnienie boiska-drenaż Wykonanie drenażu pod płytą boiska z węża drenarskiego 50/100 długości 160 m Wykonanie drenażu pod płytą boiska z węża drenarskiego 125/150 długości 24 m Studzienki kanalizacyjne systemowe 315-425 zamknięte rurą teleskopową 4 szt. 5) Odwodnienie boiska-przyłącze kanalizacji deszczowej Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej Ø 160 o długości 16 mb Wykonanie studzienki betonowej Ø 100 głębokość 3,0 m 6) Chodnik Chodnik z kostki betonowej grubości 60 mm o powierzchni 190 m2, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego cementem grubości 12 cm , obrzeża betonowe 30x8 długość łączna 200 m 7) Wykonanie trybun z profili stalowych Trybuny 3 –rzędowe, dostosowane do skarpy wzdłuż boiska, długości około 30 m , zbudowane na podstawie prostokąta 4,0x30,0 8) Ustawienie obiektów małej architektury 2 ławki na stelażu żeliwnym (siedzisko+ oparcie z poręczami bocznymi) , kotwione do podłoża, z klepkami drewnianymi 4 kosze na śmieci z wykończeniem drewnem, z wyjmowanymi koszami (umożliwiającymi wyrzucanie śmieci), z blokadą uniemożliwiającą niekontrolowane wyjmowanie pojemnika 9) Budowa oświetlenia Budowa linii kablowej długości 229 m, słupy oświetleniowe h=5 m – 2 szt., słupy oświetleniowe h=10 m – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ tj. STWiOR; przedmiar robót; projekt oświetleniowy; szkice i rysunki; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; zagospodarowanie szkicu sytuacyjnego. Wspólny Słownik Zamówień CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 43.12.41.00-9 Drenaże 31.52.72.00-8 Oświetlenie zewnętrzne 2. Zamawiający wymaga dostosowanie przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnił dostępność dla osób niepełnosprawnych. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w zakresie: - robót ziemnych związanych z budową boiska; - obsługi ciężkiego sprzętu (koparko-ładowarka, samochód ciężarowy); - montażu elementów małej architektury (montaż ławek, kosze na śmieci); - robót związanych z odprowadzeniem wód opadowych; - montażu oświetlenia; - montaż bramek, piłkochwytów, trybun; - czynności brukarskich. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako nie spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. - Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w rozdziale 18 specyfikacji. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy oddział w Pelplinie: nr rachunku:62 8342 0009 2000 0358 2000 0004 Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zajdą przesłanki o których mowa w ustawie Pzp. 3. Poza tym z powyższego dokumentu musi wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą). Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach