Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych na kostkę polbruk na ulicach Królowej Jadwigi i Gen. Wybickiego w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych na kostkę polbruk na ulicach Królowej Jadwigi i Gen. Wybickiego w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie chodnika z płytek chodnikowych na nawierzchnię z kostki polbruk na ulicach Królowej Jadwigi i Gen. Wybickiego obr. ew. 83/2 w Miastku. 1.3.1. Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia został opisany za pomocą: 1)Mapy z lokalizacją przedmiotu zamówienia- zał. nr 9; 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- zał. nr 8; 3) opis przedmiotu zamówienia zawarty w pkt. 1.3.2. 1.3.2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach, dotyczy wykonania: 1)ręcznego rozebrania nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników i obrzeży betonowych 2)wykonanie podbudowy z pospółki gr. 10 cm pod kostkę betonową na pow. 1.411,06 m2, 3)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 6cm a na wjazdach 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 1.411,06 m2 - kolor szary 4)prace związane z montażem krawężników betonowych na dł. 424,70 mb 5)pace związane z montażem obrzeży trawnikowych na dł. 283,54 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 i 5 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki polbruk o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN netto; 2.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu; 2.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej i będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 2.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1)posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie odpowiadającej co najmniej 70.000 PLN / słownie siedemdziesiąt tysięcy/ 2)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) na czas wykonania zamówienia. 2.6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 2.7. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.8. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w części 7.0. siwz muszą spełniać w sposób następujący: 1) określone w poz. 2.1.; 2.2.; 2.3.; 2.4.; 2.5.; 2.7. muszą być spełnione łącznie; 2) określone w poz. 2.6. siwz muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. 2.9. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału wpostępowaniu: 2.9.1. ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3) i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia; 2.9.2. na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w pkt. 3) lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 2.9.3. w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w poz. 2.9.2. na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami. 2.9.4. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 2.9.5. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki polbruk o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN netto - zaleca się sporządzenie wykazu zgodnie z załącznikiem nr 2 siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się); Uwaga: Zamieszczenie w wykazie większej liczby wykonanych zamówień niż wymaga Zamawiający w niniejszej siwz jest zbyteczne; 3.3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zamieszczonych w wykazie wymienionym w poz. 3.2 wystawione przez Zamawiających, u których wymienione roboty zostały wykonane, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż zamieszczone w wykazie roboty budowlane wykonano należycie 3.4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 3.5) kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjnej oraz aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa, z koniecznością ewentualnego jego przedłużenia na cały okres realizacji Inwestycji - dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 3.6) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę określoną w poz.2.5. Uwaga: Polisa załączona do oferty powinna być aktualna (ważna) na dzień wyznaczony do składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy lub innego dokumentu po terminie wyznaczonym do składania lecz przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenie nowej ważnej polisy lub innego dokumentu obejmującego cały okres realizacji zamówienia najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy - przed jej podpisaniem. Nie przedłożenie w/w dokumentów w opisanych okolicznościach będzie traktowane przez Zamawiającego jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy; 3.7) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp 3.8) oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp, 3.9)Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.9.1) dowód wniesienia wadium: 1)jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2)jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie (wg poz. 10.3. pkt 2-5 siwz) - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu, 3.9.2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3.9.3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 3.9.4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - należy zamieścić na formularzu ofertowym; 3.9.5. kosztorys ofertowy - w formie oryginału; Sposób załączenia do oferty dokumentów lub oświadczeń wymienionych w części III ogłoszenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)dokumenty wymienione w poz. 3.1; 3.7- każdy z Wykonawców załącza osobno w odniesieniu do swojej firmy; 2)dokumenty wymienione w poz. 3.2; 3.3; 3.4; 3.5; 3.6; 3.9.1 - Wykonawcy mogą przedłożyć alternatywnie albo jako wspólne, albo wystawione na poszczególnych Wykonawców, z których będzie wynikało łączne spełnienie przez Wykonawców przedmiotowych warunków; 3)dokumenty wymienione w poz. 3.9.3.; 3.9.4.; 3.9.5. i 3.8 - Wykonawcy załączą odpowiednio jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach