Przetargi.pl
Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych oraz odnowienie powłok z żywicy epoksydowej, naprawa pęknięć i wykruszeń

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych oraz odnowienie powłok z żywicy epoksydowej, naprawa pęknięć i wykruszeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na Wymianie masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych nawierzchni samolotowych dróg kołowania o łącznej długości 9 721,00 mb oraz odnowieniu powłok z żywicy epoksydowej na nawierzchni z betonu cementowego o łącznej powierzchni 211,00 m2, naprawa pęknięć i wykruszeń o łącznej objętości 119 470,00 cm3. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zakres przedmiotowy oraz opis poszczególnych części zgodnie z pkt 18 SIWZ. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 3.1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Oferowana robota budowlana musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wykonanie robót zgodnie z ustawą Prawo Budowane i przepisami branżowymi oraz udziela gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru robót. 6. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 7. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych i/lub Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczające do stosowania na nawierzchniach lotniskowych. 8. Wykonawca określi w swojej ofercie nazwę materiałów, które planuje zastosować do wykonania przedmiotu zamówienia na zasadzie dołączenia do oferty i przekazaniu Zamawiającemu Karty Charakterystyki tych produktów wraz z orzeczeniem ITWL i/lub Aprobatę IBDiM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45235311-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 PLN dla całości zamówienia, z tego: 1.1. część 1 – 4 200,00 PLN; 1.2. część 2 – 1 300,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 38/PN/2019”. Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 29.05.2019 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 9 do SIWZ; 1.3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; 1.4. oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt 6.2 – 6.14 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach