Przetargi.pl
Przegląd i konserwacja bram garażowych oraz wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2017-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd i konserwacja bram garażowych oraz wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych oraz wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych nawierzchni samolotowych na łącznej długości 19 640,63 m. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 2.1. Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688) na podstawie wystawionej przez zamawiającego karty odpadów. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 9a do SIWZ. 3.1. Wykonawca zapewni zamawiającemu wysoką jakość robót i wykonanie prac zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami branżowymi; 3.2. Przedmiotu zamówienia musi być wykonany materiałami i sprzętem wykonawcy; 3.3. Materiały przeznaczone do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać ważne terminy ich zastosowania oraz Orzeczenie ITWL i/lub Aprobatę Techniczną IBDiM dopuszczające do stosowania na nawierzchniach lotniskowych; 3.4. Utylizacja materiałów (odpadów) zebranych podczas wymiany masy zalewowej należy do wykonawcy i nie może być wykonana na terenie lotniska; 3.5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy; 3.6. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt usunąć usterki w ramach gwarancji, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, nie później jednak niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia z zachowaniem technologii stosowania materiałów naprawczych zawartych w Kartach Charakterystyki / Kartach Technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45235311-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach