Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - Etap II

Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Rakowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 480 300, , fax. 446 480 321
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
    Rakowska 15
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 446 480 300, , fax. 446 480 321
    REGON: 63694000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/piotrkow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 4 budynków Szpitala. Realizacja zamówienia w trybie „zaprojektuj i wybuduj” obliguje Wykonawcę do samodzielnego wykonania dokumentacji projektowej na podstawie przekazanego Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) i uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i decyzji o pozwoleniu na budowę / modernizacji obiektu w ramach każdego z zadań. 2. Przedmiot zamówienia został podzielny na 4 niezależne od siebie części (zadania): Część I zamówienia – zadanie nr 1 – Termomodernizacja budynku Głównego Szpitala Część II zamówienia – zadanie nr 2 – Termomodernizacja budynku Przychodni Część III zamówienia – zadanie nr 3 – Termomodernizacja budynku Pawilon A Część IV zamówienia – zadanie nr 4 – Termomodernizacja budynku Pawilon B Szczegółowe dane dotyczące zakresu i warunków wykonywania prac zawarte są w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz audytach energetycznych budynków stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej: - projekt budowlano – wykonawczy wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń; - uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień; - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR); - wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) wykonanie na podstawie powyższej dokumentacji robót budowlanych c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane) d) opracowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych na realizację przedmiotu zamówienia oraz wykonanie na ich podstawie termomodernizacji budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w łącznej wysokości 76 000,00 zł lub odpowiednio do zadań: - dla zadania nr 1 – Termomodernizacja budynku Głównego Szpitala – 37 000,00 zł; - dla zadania nr 2 – Termomodernizacja budynku Przychodni – 17 000,00 zł; - dla zadania nr 3 – Termomodernizacja budynku Pawilon A – 12 000,00 zł; - dla zadania nr 4 – Termomodernizacja budynku Pawilon B – 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) W pieniądzu – przelewem na konto: BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. 86 1240 1545 1111 0010 5427 9554 z oznaczeniem przedmiotu zamówienia. b) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, a także poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.) na okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 3. Z treści poręczenia bądź gwarancji powinno wynikać zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu na każde jego pisemne żądanie, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego, lub złożenie oryginału dokumentu stanowiącego wadium na ręce Zamawiającego. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta, która nie będzie w całości zabezpieczona akceptowalną formą wadium w odpowiedniej wysokości na warunkach określonych w ustawie i SIWZ zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) Ustawy Pzp. 8. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Oferta cenowa. 2) Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 91 ust. 3a Ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SIWZ 3) Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się przesłanie faxem, mailem, a następnie listem poleconym – załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach