Przetargi.pl
Wymiana istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych na kostkę brukowa typu polbruk przy ul. Szpitalnej (nr ew. gruntu: 502 obręb 2 m. Barlinek)

Urząd Miasta i Gminy w Barlinku ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7462450 w. 16 , fax. 095 7461704
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku
    ul. Niepodległości 20 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7462450 w. 16, fax. 095 7461704
    REGON: 00052837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barlinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych na kostkę brukowa typu polbruk przy ul. Szpitalnej (nr ew. gruntu: 502 obręb 2 m. Barlinek)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prace związane z wymianą nawierzchni z płyt chodnikowych na kostkę brukowa typu polbruk. 2. Roboty będą prowadzone na nieruchomości położonej w ul. Szpitalnej: nr ew. gruntu: 502 obręb 2 m. Barlinek- 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: a) Projekcie remontu nawierzchni chodnika ul Szpitalna na odcinku Rondo ul. Mickiewicza w Barlinku b) Przedmiarze robót: Remont chodnika ul. Szpitalnej w Barlinku c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł, najpóźniej do dnia 09.06.2009r. do godz. 1100. 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: a) w pieniądzu - przelewem, na konto zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku nr 18 8355 000900000387 2000 0013, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenia zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich wnoszenia. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek: a) wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania, c) wykonawcy, którego oferta zostanie odrzucona. 5. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium jeżeli: a) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia wymaganych oświadczeń lub dokumentów, nie uzupełnił oferty o żądane oświadczenia lub dokumenty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, c) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych, e) udzielą gwarancji na wykonane prace na minimum 2 lata, f) złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. g) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiada środki finansowe w wysokości: 50.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości 50.000 zł. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. Pod pojęciem podwykonawca należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej itd. które wspólnie z wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy (zlecenia) z nim zawarte. Pod pojęciem podwykonawca nie należy rozumieć osób prawnych, jednostek organizacyjnych, nie posiadających osobowości prawnej itd., które będą dostarczały materiały, sprzęt bądź świadczyły usługi niezbędne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia umowy z podwykonawcą do wglądu. 3. Wykonawca, który nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do wypełnionego oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) pisemne zobowiązania innych podmiotów, które udostępnią mu sprzęt, wyposażenie techniczne, urządzenia itp. oraz osoby do wykonania zamówienia (Załącznik nr 2a do SIWZ). Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takim potencjałem i osobami będzie dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegała na zasadzie spełnia - nie spełnia.. 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 6. Niespełnienie któregokolwiek z warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda złożenia: a) wypełnionego formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym i do wykonania zamówienia w zakresie usług objętych przetargiem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 i 24 Prawa Zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, d) zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią potencjał techniczny i/lub osoby do realizacji zamówienia - Załącznik nr 2a do SIWZ (jeśli dotyczy). e) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - Załącznik nr 3 do SIWZ, f) informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na przebudowie, remoncie lub budowie co najmniej dwóch chodników o powierzchni 400 m? każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik nr 4 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w punkcie 2 lit. a, zostały wykonane należycie /np. referencje/, c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej - Załącznik nr 5 do SIWZ d) dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (ze składką opłaconą co najmniej na okres trwania zamówienia), e) informacji o częściach zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy). 3. W celu potwierdzenia warunków udzielenia zamówienia zamawiający żąda złożenia zaparafowanego projektu umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wszystkie wymagane od oferenta dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wynikające z Prawa zamówień publicznych, oferent zobowiązany jest załączyć w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, jeżeli będą on budziły wątpliwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach