Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Dziecka w Stalowej Woli ul. Podleśna 6

Dom Dziecka w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8420201 , fax. 015 8420201
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka w Stalowej Woli
    ul. Podleśna 6 6
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8420201, fax. 015 8420201
    REGON: 83023359800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Dziecka w Stalowej Woli ul. Podleśna 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje przebudowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o niskich parametrach 75/60° C dla potrzeb budynku domu dziecka. Granice opracowania instalacji grzewczych stanowią zawory odcinające węzeł cieplny od instalacji budynku. Całkowity demontaż istniejącej instalacji tj. rurociągów (poziomów i pionów ,instalacji centralnego odpowietrzenia wraz z izolacją i armatury) oraz grzejników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zapewnią 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty liczony od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru. b) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej co najmniej 100 000 zł potwierdzone referencjami stwierdzającymi ich należyte wykonanie. c) dysponują co najmniej 1 pracownikiem ( kierownik budowy, kierownik robót ) posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjno - sanitarnej, będący członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia- nie spełnia 1. Wykonawcy są zobowiązani zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą techniką na Formularzu oferty - Załącznik nr 1. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były trwale spięte i ponumerowane. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby podpisujące ofertę . 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferta i załączniki muszą być opieczętowane i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. W przypadku załączenia do oferty ( jako załącznika ) kopii wymaganego dokumentu, kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby podpisujące ofertę ( osoby uprawnione ). 6. W przypadku, gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez pełnomocnika Wykonawcy należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez osobę ( osoby) udzielającą pełnomocnictwa. 7. Zamawiający żąda aby w formularzu oferty wykonawca wskazał, część zamówienia którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. W przypadku oferty wspólnej, składanej przez kilka podmiotów oferta musi spełniać następujące warunki : - wraz z ofertą musi być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum spółki cywilnej, podpisana przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia - oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów-należy je dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono bezpośrednio z umowy konsorcjum/spółki cywilnej - przedstawiciel partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji umowy-należy dołączyć oświadczenie - podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ i umieści ją na stronie internetowej. 10. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści SIWZ niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. Termin na wprowadzenie tych zmian wyniesie co najmniej 7 dni. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którym przekazano i równocześnie umieści ją na stronie internetowej. 11. Ofertę należy dostarczyć w zaklejonym, nieprzezroczystym opakowaniu. Oferta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego i opisana : Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Dziecka ul Podleśna 6 . 12. Na ofertę składają się wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę w opakowaniu kopercie a w szczególności wymagane przez Zamawiającego zapisami niniejszej SIWZ : ? wypełniony i podpisany Formularz oferty - Załącznik Nr 1 ? dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI SIWZ ? dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych, ( jeżeli dotyczy) ? kosztorys ofertowy ? w przypadku oferty wspólnej : a) upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela partnera wiodącego do reprezentowania wszystkich Wykonawców b) kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum spółki cywilnej c) projekt umowy(parafowany na każdej stronie) - załącznik nr 5
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania-Załącznik nr 3 e) referencje od poprzednich Zamawiających potwierdzających, że ww roboty zostały wykonane należycie f) uprawnienia budowlane kierownika budowy, kierownika robót ( planowanych do zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia) o specjalności instalacyjno - sanitarnej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa- Załącznik nr 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 1 b),c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez konsorcjum spółkę cywilną warunki określone w rozdziale V muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy oferty wspólnej .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatstalowa.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach