Dom Pomocy Społecznej w Wysocku ogłasza przetarg
- Adres: 37-543 Laszki, Wysocko 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6285357
- Data zamieszczenia: 2009-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Wysocko 2 2
37-543 Laszki, woj. podkarpackie
tel. 016 6285357
REGON: 65095951200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według następujących kategorii: - WARZYWA - OWOCE - WĘDLINY - MIĘSO - KONSERWY MIĘSNE - NABIAŁ - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - WYROBY CUKIERNICZE - ARYKUŁY SYPKIE I DŻEMY - MROŻONKI I KONSERWY RYBNE - JAJA - ZIEMNIAKI - PIECZYWO Według zestawienia stanowiącego Załącznik Nr 2 - Formularza cenowego do specyfikacji zawierającego dostawę w okresie 6 - miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne: - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1i 2 ustawy Pzp 2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia: - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca złoży ofertę zgodną z wymogami SIWZ oraz przepisami ustawy. 5. Akceptuje warunki umowy Załącznik Nr 3 do SIWZ- Projekt umowy. 6. Ocena stopnia spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym ( aktualne ) pod rygorem odpowiedzialności prawnej 7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 8. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( dokument, wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzony za zgodność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ tj. wystawcę dokumentu). 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , zgodne z treścią Załącznika Nr 4 , 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-01 - dostawa ziemiopłodów
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach, gdzie zastosowano podział na części
Dodano: 2016-03-23 - dostawa ziemiopłodów
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2015-06-03 - dostawa ziemiopłodów oraz warzyw kiszonych
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2014-11-21 - Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Sanatoryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój
Dodano: 2014-07-29