Przetargi.pl
Zakup: Dalmierzy laserowych, wiatromierzy, latarek taktycznych, laserowych wskaźników celu, laserowych wskaźników wielofunkcyjnych

Jednostka Wojskowa nr 3841 w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-922 Rzeszów, ul. Lwowska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7155250 , fax. 017 7155012
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 3841 w Rzeszowie
    ul. Lwowska 5 5
    35-922 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 7155250, fax. 017 7155012
    REGON: 69027578000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON - Jednostka Wojskowa 3841

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup: Dalmierzy laserowych, wiatromierzy, latarek taktycznych, laserowych wskaźników celu, laserowych wskaźników wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup osprzętu bezpieczeństwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351213001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 P.z.p.; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez każdego Wykonawcę na podstawie złożonych wraz z ofertą nw. oświadczeń i dokumentów metodą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9, ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 d. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, e. opisy, fotografie oferowanego przedmiotu zamówienia, informacje dotyczące wyposażenia, obsługi i konserwacji sprzętu. Opis, parametry, wyposażenie, itp. muszą być przedstawione w taki sposób, aby Zamawiający mógł w sposób jednoznaczny stwierdzić czy proponowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami określonymi przez Zamawiającego. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną