Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 – Etap I

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40-028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
    REGON: 32199700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr 3a do SIWZ – Dokumentacja projektowa, b) Załącznik nr 3b do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Załącznik nr 3c do SIWZ – Przedmiar robót dla Etapu I, d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy, 2) Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, dotyczy realizacji części dokumentacji projektowej, tj. etapu I, który obejmuje m.in. w szczególności: a) wymianę rozdzielnic i tablic elektrycznych parter i piwnica (część techniczna) – 4 sztuki, b) wymianę rozdzielnic i tablic elektrycznych parter – 3 sztuki, c) wymianę rozdzielnic i tablic elektrycznych I piętro – 6 sztuk, d) wymianę rozdzielnic i tablic elektrycznych II piętro – 5 sztuk, e) wymianę rozdzielnic i tablic elektrycznych III piętro – 5 sztuk, f) wymianę instalacji elektrycznej na poddaszu wraz z wymianą tablic elektrycznych - 1 sztuka, g) demontaż tablic elektrycznych – 30 sztuk. W ramach zadania przewiduje się min. wykonanie następujących prac elektrycznych: a) powiększenie wnęk pod rozdzielnice, b) montaż tablic rozdzielczych, c) doposażenie tablic rozdzielczych, d) pomiar tablicy rozdzielczej, e) pomiar WLZ. W ramach zadania przewiduje się min. wykonanie następujących prac budowlanych: a) powiększenie wnęk pod rozdzielnice, b) uzupełnienie tynków na ścianach, c) zaprawianie bruzd po przewodach, d) dwukrotne malowanie ścian w miejscach wykonania tynków, e) wywóz gruzu wraz z jego utylizacją. Całość prac została wyspecyfikowana w załączniku nr 3c do SIWZ – przedmiar robót: elementy 1.1, 3.1, 4.1, 5.1, 6.1 i 7. Przez cały okres prowadzenia prac związanych z wymianą instalacji elektrycznej, budynek Sądu Okręgowego będzie czynny. Prace głośne muszą być prowadzone poza godzinami pracy Sądu. 3) Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. 4) Całość instalacji musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej PN-IEC60364. Materiały elektroinstalacyjne muszą odpowiadać normom wskazanym w punkcie 9.3 załącznika nr 3b do SIWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5) Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. 6) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 12 lipca 2019 r. do godz. 11:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I ust. 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr ZP/8/19/OIR/PN”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6pkt 2-5 ustawy PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz klauzulę jak w pkt. 6 poniżej. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP należy przekazać w postaci zgodnej z poniższym: a. w formie elektronicznej, w oryginale, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty lub b. w formie papierowej, w oryginale, składając dokument wadialny w siedzibie Zamawiającego, w KASIE Sądu Okręgowego, nie później niż do terminu składania ofert. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone 11. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Wykonawca uprawniony jest do samodzielnego przedłużenia ważności wadium. Ryzyko nieprzedłużenia ważności wadium, w przypadku upływu terminu jego obowiązywania obciąża Wykonawcę. 12. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach