Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25, , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na wykonaniu wymienionych robót: - budowie linii zasilających od rozdzielnicy głównej do projektowanych tablic elektrycznych na parterze i piętrze, - wymianie instalacji elektrycznych odbiorów technologicznych/klimatyzatory, pojemnościowe podgrzewacze wody, czajniki, kuchenki elektryczne, rolety zewnętrzne, - wymianie instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych 230V, AC, - wymianie instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych dla potrzeb zasilania sprzętu komputerowego, - wymianie instalacji ochrony przed porażeniem, - budowie rozdzielnicy głównej i tablic rozdzielczych na parterze i piętrze (z wyjątkiem tablicy w świetlicy, która pozostaje bez zmian), - wymianie instalacji elektrycznych oświetlenia ogólnego, - wymianie instalacji elektrycznych oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego i kierunkowego), zasilania z autonomicznych źródeł światła, - montażu instalacji monitoringu, - przełożeniu instalacji alarmowej, - wymianie sieci komputerowej i telefonicznej, - zabudowie kanałów kablowych i osprzętu do kanałów, - montaż szaf dystrybucyjnych z wyposażeniem, - wykonanie szczegółowej dokumentacji powykonawczej sieci komputerowej i telefonicznej. 2. UWAGA ! Roboty będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach. KZGM w Katowicach funkcjonuje od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 15:00. Budynek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie w ciągłym użytkowaniu. Prace należy wykonywać po godz. 15:00 w dni powszednie (poniedziałek – piątek) do godz. 22:00 oraz w dni wolne od pracy od godz. 08:00 do godz. 20:00. Natomiast prace hałaśliwe mogą być wykonywane od godz 15:00 do godz. 20:00 w dni powszednie oraz od godz. 09:00 do godz. 17:00 w sobotę. Zasady organizacji pracy brygady remontowej. 1) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w portierni budynku Oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. 2) W przypadku zmiany składu osobowego brygady Wykonawca winien składać nowe Oświadczenie. 3) W załączniku winien być wskazany pracownik Wykonawcy, który byłby upoważniony do pobierania i zdawania kluczy z portierni do pomieszczeń, w których Wykonawca prowadziłby roboty remontowe. 4) Pobranie i zdawanie kluczy z portierni winno być każdorazowo kwitowane na liście znajdującej się na portierni zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. 5) Roboty winny być prowadzone zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę i uzgodnionym na bieżąco z Inspektorem nadzoru w celu przygotowania pomieszczeń przez Zamawiającego. Zamawiający zapewni Wykonawcy na terenie KZGM zaplecze robót. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wymiany instalacji elektrycznej, wymiany gniazd wtyczkowych, wymiany instalacji ochrony przed porażeniem, budowy rozdzielnicy głównej i tablic rozdzielczych, wymiany instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli projekt budowlany lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam gdzie w projekcie budowlanym lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach