Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach A, A1 należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – etap I i II

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 80 493
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    ul. Komandorska 118/120
    53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 80 493
    REGON: 153100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach A, A1 należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – etap I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach A, A1 należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – etap I i II”. Zakres robót w ramach niniejszego postępowania został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), która stanowi zał. nr 6 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót stanowiących zał. nr 5a i 5b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że prace instalacyjne wskazane na etapie I należy wykonać w kolejności wskazanej przez Zamawiającego : Pomieszczenia nr : 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 oraz serwerownie i pomieszczenia WC męskie i damskie Pomieszczenia nr: 119, 121, 122, 123, 124, 134, 135, 136, 137, pomieszczenia sal seminaryjnych nr: 112, 113, 118, 203, 206, 207 Korytarz na I piętrze przy pomieszczeniach Dziekanatów i Biur Wydziałów Proponowana kolejność robót może ulec zmianie na zasadach określonych w ust. 3 poniżej. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie prowadzenia robót objętych etapem I niniejszego postępowania w tym samym budynku A i A1 równolegle będą prowadzone przez wykonawcę wybranego w ramach postępowania nr K-DZP.362.1.18.2018 roboty budowlane polegające na modernizacji pomieszczeń Dziekanatów i Biur Wydziałów, sal seminaryjnych i korytarza. Wykonawcy wybrani w obu postępowaniach uzgodnią między sobą kolejność wykonywania prac w poszczególnych pomieszczeniach i przedstawią wspólnie Zamawiającemu do zatwierdzenia w ciągu 3 dni roboczych od podpisania przez Zamawiającego umowy z drugim z Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia uwag w terminie 3 dni roboczych, które obaj Wykonawcy będą zobowiązani uwzględnić w swoich uzgodnieniach i przedstawić Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania uwag. W razie dalszego braku porozumienia pomiędzy Wykonawcami Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego zatwierdzania i modyfikowania harmonogramu robót przedstawionych przez wykonawców wybranych w obu postępowaniach z uwagi na możliwość kolidowania prowadzonych prac, na co Wykonawca wyrazi zgodę przez podpisanie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania i zmiany kolejności rodzajów i/lub miejsc prowadzenia robót w ramach obydwu postępowań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 74 1240 3464 1111 0010 7059 2204 z dopiskiem w tytule przelewu „wadium w postępowaniu K-DZP.362.1.17.2018 na wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku A i A1 należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku, ewentualnego ponownego wniesienia oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, b. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, c. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału). 2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą elektroniczną. 3. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana (czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego) przez osobę/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy – składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 4. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej, Wykonawcy mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 7 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 4 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu oraz Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej, wypełniając zał. nr 4 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach