Przetargi.pl
Wymiana dźwigu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Chemicum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu (etap I) wraz z jej 5 letnią konserwacją (etap II)

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2015-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Chemicum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu (etap I) wraz z jej 5 letnią konserwacją (etap II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Chemicum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu (etap I) wraz z jej 5 letnią konserwacją (etap II). Przedmiot zamówienia został opisany w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) - Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w dwóch etapach: Etap I - wymiana windy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Chemicum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu, Etap II - 5 letnia konserwacja dźwigu. - Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. - Wykonawca udzieli co najmniej: 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty Czas gwarancji w miesiącach na wykonane roboty stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 60 miesięcy gwarancji na zamontowane urządzenia. - Do odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą, protokoły pomiarów i badań oraz atesty i certyfikaty. - Do Wykonawcy należy zgłoszenie i przeprowadzenie odbioru w UDT. - Wykonawca poniesie koszty energii elektrycznej i wody, których wysokość zostanie ustalona w protokole przekazania placu budowy. - Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi windy. - Na Wykonawcy ciąży obowiązek zgłoszenia podwykonawców, zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. - Wykonawca będzie prowadzić prace w obiekcie czynnym - należy zapewnić w trakcie prowadzenia prac możliwość korzystania z klatki schodowej. - Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. - Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarach robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. - Przez wszystkie wymienione w projekcie z nazwy urządzenia i materiały rozumie się elementy o parametrach nie gorszych niż określone w projekcie i specyfikacji technicznej. - Wykonawca ustanowi kierownika budowy. - W zakresie obsługi eksploatacyjnej Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia serwisu do wykonywania należytej konserwacji oraz służb ratowniczych-uwalnianie osób z kabiny dźwigu, przeszkolić osoby wyznaczone z ramienia UAM (w zakresie uwalniania, na wyposażeniu klucz do odryglowania drzwi szybowych), 2) Zapewnienia całodobowego serwisu pogotowia dźwigowego w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie dźwigu - REAKCJA BEZZWŁOCZNA, 3) Zapewnienia całodobowego serwisu do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia przez UAM do serwisu, 4) Rejestracji i archiwizacji wszelkich zdarzeń i zgłoszeń niesprawności windy, 5) Prowadzenia zeszytu konserwacji, awarii, konserwacja nie rzadziej niż 30 dni, 6) Oznaczyć danymi serwisu z numerami telefonu alarmowego w kabinie dźwigu, portiernia, kierownik Budynku, 7) Zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia konserwacji - patrz załącznik, 8) Zapewnienia pełnego dostępu do części, 9) Dokonywania stałej, comiesięcznej konserwacji wykonywanej przez osoby posiadające uprawnienia wymaganej kategorii, nadane przez UDT - potwierdzona wpisem przez konserwatora, 10) Termin wykonania przeglądów konserwacyjnych określa zał. Do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. (Dz. U. Nr. 193, poz. 1890 z 2003 r.), 11) Przeprowadzania przeglądu i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta oraz przepisami UDT, 12) Kontroli alarmowej linii telefonicznej kabina dźwigu a portiernia budynku raz w miesiącu, 13) Utrzymania porządku w maszynowni dźwigu, 14) Utrzymania dźwigu w ciągłym ruchu w okresie między naprawami głównymi z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjno-naprawczych, 15) Po upływie 24 godzin postoju windy do momentu włączenia ponownego windy do ruchu obniżenie kosztu konserwacji, 16) Całodobowego nadzoru pracy urządzenia w dni powszednie i święta, 17) Informowania Kierownika budynku lub Inspektora UAM o zaistniałych zdarzeniach powstałych na dźwigu, 18) Dostarczenia instrukcji użytkownika, instrukcji obsługi powiadamiania służb pogotowia dźwigowego, połączenia pomiędzy kabiną windy a portiernią, 19) Reprezentowania oraz udział w corocznym badaniu rewizyjnym dźwigu z udziałem UDT, 20) W zawartym okresie Umowy wykonywania corocznego badania instalacji elektrycznej zgodnie z przepisami UDT. Badanie należy potwierdzić protokołem. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Etap I - 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, Etap II - przez okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach