Przetargi.pl
WYMIANA DŹWIGU W BUDYNKU 14 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KAMPUSIE PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE

UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
    ul. Dewajtis 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000001956
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA DŹWIGU W BUDYNKU 14 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KAMPUSIE PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest demontaż i utylizacja windy, dostarczenie nowej i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 14 przy ulicy Wóycickiego 1/3 w Warszawie.Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.Wizja lokalna:Dodatkowym i obowiązkowym warunkiem przystąpienia do postępowania jest dokonanie wizji lokalnej w obiektach Zamawiającego i przy obecności przedstawiciela Zamawiającego, z zachowaniem dyspozycji art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy PzpWizja jest możliwa w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 4 500,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowynr Santander Bank Polska S.A. 68 1090 1014 0000 0001 2994 7766 z dopiskiem: „wadium do postępowania DZP.371.14.2024”Szczegóły dotyczące wniesienia wadium opisane są w Rozdziale XXII (wadium) SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedno zamówienie polegające na demontażu i utylizacji windy, dostarczeniu nowej i montażu windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, o wartości zamówienia co najmniej 300 000,00 zł brutto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach