Centrum Psychiatrii w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-340 Katowice, ul. Korczaka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 038 400 , fax. 326 038 553
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Psychiatrii w Katowicach
ul. Korczaka 27
40-340 Katowice, woj. śląskie
tel. 326 038 400, fax. 326 038 553
REGON: 27620698600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpsychiatrii.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku głównym przy ul. Korczaka 27 w Katowicach w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budowa dwóch zewnętrznych platform dźwigowych osobowych w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Oddziału w Skoczowie przy ul. Katowickiej 21. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania inwestycyjnego na zasadzie „zaprojektuj i wybuduj ” w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy. Na zadanie to składa się : 1)Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku głównym przy ul. Korczaka 27 w Katowicach ( przy wejściu głównym do obiektu ) w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Ogólnie w zakres robót budowlanych i prac wchodzi : demontaż istniejącego dźwigu szpitalnego wraz z utylizacją urządzeń i elementów rozbiórki; dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych; montaż instalacji elektrycznej w zakresie przewodów zasilających; roboty wykończeniowe i malarskie. 2)Budowa dwóch zewnętrznych platform dźwigowych osobowych w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Oddziału w Skoczowie przy ul. Katowickiej 21. Ogólnie w zakres robót budowlanych i prac wchodzi : przygotowanie terenu pod budowę wraz z utylizacją gruzu; wykonanie wykopów szerokoprzestrzennych wraz z robotami instalacyjnymi w zakresie odwodnienia terenu wokół platform dźwigowych; wykonanie płyt konstrukcyjnych pod platformy dźwigowe wraz z izolacją przeciwwilgociową; montaż instalacji elektrycznej w zakresie przewodów zasilających; dostawa i montaż dwóch zewnętrznych platform dźwigowych; budowa pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z wyprofilowaniem terenu oraz montażem balustrad w obrębie platform dźwigowych; w obrębie nowych platform dźwigowych uzupełnienie podłoża z kostki betonowej w celu zapewnienia bezkolizyjnej komunikacji dla osób poruszających się na wózkach. Szczegółowy Zakres Robót i Czynności Zawarty Jest w PROGRAMIE – FUNKCJONALNO – UŻYTKOWYM. W gestii Wykonawcy w szczególności jest : wykonanie dokumentacji technicznej i projektowej w koniecznym zakresie ; dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego szpitalnego (ilość przystanków – 5) wraz z górną maszynownią i sterowaniem mikroprocesorowym oraz 2 platform dźwigowych (jedna z platform 3 przystanki, druga 2 przystanki ); opłacenie kosztów odbioru i rejestracji urządzeń dźwigowych związanych z dopuszczeniem dźwigu i platform do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego; uzyskanie pozwolenia na ich użytkowanie. Zamawiający udzieli Wykonawcy w tym zakresie stosownego upoważnienia. Do wykonawcy należy wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi czynności konserwacyjnych dźwigu i platform dźwigowych, w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzeń dźwigowych w ciągłej sprawności technicznej. UWAGA : Program Funkcjonalno – Użytkowy jest jednym z załączników do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. SIWZ wraz z dokumentacją zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego w dniu wysłania Zaproszeń do Wykonawców dopuszczonych do udziału w postępowaniu. W Dniu Publikacji Niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu zostaje na stronie internetowej Zamawiającego opublikowany WZÓR WNIOSKU o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z odpowiednimi załącznikami. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, powinny być złożone zgodnie z tymi wzorami. Zaleca się aby Wykonawcy zaproszeni do składania ofert, przed ich złożeniem dokonali wizji lokalnej terenu robót – szczególnie w celu sprawdzenia w naturze wszystkich wymiarów. Roboty muszą być prowadzone w czynnych zakładach, w sposób zapewniający bezpieczeństwo pacjentom, personelowi zakładu i pracownikom Wykonawcy, oraz innym osobom przebywającym w rejonie robót. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 5 900,00 złotych (słownie : pięć tysięcy dziewięćset zł. 00/100). Wadium wnoszą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert, przed ostatecznym terminem składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków, o których mowa wyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.III.4 ogłoszenia: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kabin windowych w budynkach: O/Chorzów ul. gen. H. Dąbrowskiego 45, O/Chorzów ul. Lwowska 2, Inspektorat w Katowicach ul. gen. J. L. Sowińskiego 2
Dodano: 2024-04-17 - Wymiana dźwigu osobowego na urządzenie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-08 - Zaprojektowanie oraz dostawa i wymiana dźwigu elektrycznego w istniejącym szybie w budynku DPS Racibórz
Dodano: 2023-06-13 - Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach
Dodano: 2023-05-04 - Dostawa i montaż windy osobowej w istniejącym szybie w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Miedzianej 3 w Myszkowie
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
Dodano: 2022-09-28 - Dostawa i montaż windy osobowej w istniejącym szybie w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Miedzianej 3 w Myszkowie
Dodano: 2022-09-13 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2020-10-21 - Adaptacja i przebudowa pomieszczeń Miejskiej biblioteki publicznej w Ustroniu im. Jana Wantuły
Dodano: 2020-09-21 - Wymiana – modernizacja dźwigu osobowego w budynku Wydziału Chemicznego przy ul. Krzywoustego 6 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/51/MW
Dodano: 2020-09-09