107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 44
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 067 2502809 , fax. 067 2502861
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kołobrzeska 44 44
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 067 2502809, fax. 067 2502861
REGON: 57054456600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.107sw.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku nr 1 szpitala - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku nr 1 szpitala - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót polegających na wymianie lub montażu wind w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości zamówień nie mniejszych niż 150.000,00 zł brutto. - kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określonej przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2 - letnią praktyką na budowie , a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządowego zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum 100.000,00 zł. - posiada środki finansowe zapewniające ciągłość wykonywania robót w kwocie nie mniejszej niż 150.000,00 zł. 40 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w Art.22 ust.1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2007 nr 223 poz, 1655), których spełnienie należy potwierdzić następująco: 1.Wypełniony i podpisany na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.107sw.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku ZPL Rusałka w Świnoujściu przy ul. Powstańców Śląskich 2/4
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa i montaż oraz modernizacja wind wraz z przebudową istniejących szybów windowych i maszynowni w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa i montaż oraz modernizacja wind wraz z przebudową istniejących szybów windowych i maszynowni w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-03-10 - Wymiana windy osobowej w budynku A szpitala.
Dodano: 2015-06-01 - Wymiana windy osobowej w budynku A szpitala.
Dodano: 2015-04-16 - Wymiana windy osobowej w ramach zadania pn. Likwidacja barier architektonicznych poprzez dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych w oddziale izby przyjęć i ciągach komunikacyjnych 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Wałczu
Dodano: 2014-12-03 - Wymiana dźwigów osobowych w budynku przy ul. Wawrzyniaka 14 w Szczecinie - inwestycja w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2014-08-05 - Wymiana dźwigów osobowych w budynku przy ul. Wawrzyniaka 14 w Szczecinie - inwestycja w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2014-07-18 - Dostawa i montaż dźwigu dla osób niepełnosprawnych do budynku przychodni w Dębnie
Dodano: 2014-04-10 - Dostawa i montaż dźwigu - zapadni scenicznej do transportu fortepianu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Filharmonia Koszalińska im. Stanisława Moniuszki w Koszalinie - budowa Sali Koncertowej
Dodano: 2014-03-19