Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Wyczółkowskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7732046 , fax. 075 7732046
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
    ul. Wyczółkowskiego 15 15
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7732046, fax. 075 7732046
    REGON: 23002192300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu modernizacja windy w budynku Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni. 2. Zamówienie obejmuje zakres prac związanych z modernizacja windy w budynku Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 16; 59-920 Bogatynia. 3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dźwigu, montaż fabrycznie nowego zespołu dźwigowego z napędem elektrycznym, wykonanie robót budowlanych związanych z demontażem i montażem windy, prace elektryczne związane z wymianą dźwigu, dopuszczenie windy do eksploatacji, rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, dostarczenie kompletnej dokumentacji technicznej (DTR). 4. Szczegółowy opis parametrów technicznych nowego dźwigu osobowego zawarty został w Opisie Technicznym, stanowiącym Załącznik Nr II do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczeniowa wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia, w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót związanych z w/w pracami: 1) roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem należytej staranności; 2) Wszystkie materiały (i elementy) budowlane użyte do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem muszą spełniać wymogi określone dla materiałów stosowanych do obiektów użyteczności publicznej w szczególności obiektów ochrony zdrowia (szpitali). 7. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków: 1) zapewni właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie miejsca pracy; 2) przestrzegać będzie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosić będzie wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewni prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego robót budowlanych, 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wymiany dźwigu szpitalnego w budynku Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni, gdzie będą prowadzone prace stanowiące przedmiot zamówienia, w celu zapoznania się z warunkami technicznymi i organizacyjnymi, specyficznymi dla szpitala, gdyż prace modernizacyjne będą wykonywane w pomieszczeniach funkcjonującego szpitala. Z wizji lokalnej miejsca wymiany dźwigu Zamawiający wymaga sporządzenia protokołu , który staje się załącznikiem do oferty - wzór stanowi Załącznik nr VIII. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy: 1) zgłoszenia na dwa tygodnie przed planowanym wyłączeniem dźwigu z eksploatacji zamiar wyłączenia dźwigu z eksploatacji; 2) wyłączenie dźwigu z eksploatacji nie może przekroczyć 5 tygodni; 3) zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót przed ostępem osób nieupoważnionych. 9. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny ofertowej lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Jeżeli w SIWZ lub w jej załącznikach przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w odniesieniu do określonych materiałów, technologii, urządzeń, itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, technologii, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 36-cio miesięcznej gwarancji i rękojmi jakości, na w/w przedmiot zamówienia. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zapewnił dostęp do części zamiennych zarówno w okresie gwarancyjnym , jak i pogwarancyjnym. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 37 8392 0004 3900 1906 2000 0020 ulokowane w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu O/Bogatynia, z tytułem wpłaty: II Wadium do przetargu na realizację zadania pn.: Wymiana dźwigu osobowego w budynku Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni. Jako dowód wpłaty wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania przelewu. 4. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 04.07.2013 r. do godz.: 9:00, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu jest to rozumiane jako termin wpływu należności na konto Zamawiającego do w/w terminu. W ofercie winna się znaleźć potwierdzona kopia przelewu bankowego wadium. 5. Wadium wnoszone w innej formie winno być złożone w Sekretariacie Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni; ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia, parter, pokój Nr 8. W ofercie winna się znaleźć potwierdzona kopia dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium z adnotacją potwierdzającą jego złożenie u Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek ,Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust. l, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach