Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego (demontaż istniejacego i montaż nowego) w budynku przy ul. Szkolnej 2/4 w Warszawie wraz z koniecznymi robotami ogólno-budowlanymi mającymi na celu dostosowanie istniejacego szybu do montażu nowego urzadzenia dźwigowego

Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 50 54 444 , fax. 022 8271960
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Świętokrzyska 20 20
    00-002 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 50 54 444, fax. 022 8271960
    REGON: 00008049900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowy instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego (demontaż istniejacego i montaż nowego) w budynku przy ul. Szkolnej 2/4 w Warszawie wraz z koniecznymi robotami ogólno-budowlanymi mającymi na celu dostosowanie istniejacego szybu do montażu nowego urzadzenia dźwigowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest pełna wymiana dźwigu osobowego (demontaż istniejącego i montaż nowego) w budynku przy ul. Szkolnej 2/4 w Warszawie wraz z koniecznymi robotami ogólno-budowlanymi mającymi na celu dostosowanie istniejącego szybu do montażu nowego urządzenia dźwigowego. 3.1.1.Wszystkie zastosowane urządzenia i podzespoły posiadać będą stosowne atesty i certyfikaty i muszą być fabrycznie nowe. Dla zainstalowanych urządzeń i podzespołów dokumenty typu certyfikaty, deklaracje zgodności pozwalające na oznakowanie lub podobne, zostaną przez Wykonawcę przekazane Zamawiającemu przy protokole przekazania przyjęcia dźwigu zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm. I Dz. U. z 2006 r. Nr 249, poz. 1834). 3.2. Zakres prac związanych z wymianą dźwigu osobowego o nr rej 63071 zlokalizowanego w budynku przy ul. Szkolnej nr 2/4 w Warszawie: 3.2.1. Dane techniczne istniejącego urządzenia dźwigowego : Rok budowy 1963, Udźwig nominalny 500 kg 6 osób, Liczba drzwi przystankowych 7, Liczba przystanków 7, Wysokość podnoszenia 20,71 m, Wymiary szybu 1920 mm x 1900 mm, Rodzaj szybu żelbetowy, Prędkość nominalna i dojazdowa 0,710 0,180 ms, Rodzaj sterowania zbiorcze w dół Kabina drewniana wyłożona unilamem. Nadszybie 3150 mm. Podszybie 1310 mm. Silnik elektryczny moc 5,5 1,35 Kw. Prędkość 1000 250.Hamulec dwuszczękowy, cierny. Luzownik typu ELS 4. Kabina typu meblowa ,wyłożona unilamem nieprzelotowa , podłoga stała , ciężar kabiny 500 kg. Ogranicznik prędkości prawy typu MR -1. Drzwi szybowe prawe z zamkiem elektromechanic znym K 3601-001. Całkowita długość lin nośnych 134 mb. 3.2.2. Parametry techniczne, zakres wymaganych prac oraz wyposażenie dźwigu. CHARAKTERYSTYKA OGÓLNA Podstawowe parametry Typ dźwigu osobowy elektryczny. Udźwig min.670 kg 9 osób. Liczba drzwi przystankowych 7 szt. str. ul. Świętokrzyskiej i 5 szt. str. ul. Szkolnej. Liczba przystanków 12 szt. Wysokość podnoszenia 20,71 m. Wymiary szybu 1920 mm x 1900 mm. Rodzaj szybu konstrukcja betonowo stalowa usytuowany wewnątrz budynku. Prędkość 1 m/s regulowana płynnie falownikiem. Sterowanie mikroprocesorowe, zbiorcze 2 kierunkowe góra dół. Wymiar nadszybia 3150 mm. Wymiar podszybia 1310 mm. Ogranicznik prędkości 2 kierunkowy. Maszynownia. Położenie nad szybem. Norma EN 81.1. Napęd:Typ elektryczny 1:1 z wciągarką reduktorow z enkoderem i falownikiem sygnalizacja przeciążenia kabiny, interkom, sygnalizacja alarmowa, system łączności, Kabina: Typ metalowa ,przelotowa z drzwiami automatycznymi. Ściany boczne ściany w całości wykonane ze stali nierdzewnej fakturowanej faktura płótno, len o wzorze wybranym przez zamawiającego spośród trzech próbek dostarczonych przez wykonawcę. Ściany frontowe blacha nierdzewna fakturowana Panel operacyjny projektowany indywidualnie ze stali nierdzewnej szlifowanej, umieszczony pionowo. Drzwi kabinowe automatyczne, teleskopowe napęd falownikowy. Drzwi przystankowe: Typ automatyczne teleskopowe. Skrzydła stal nierdzewna fakturowana. Ościeżnice stal nierdzewna fakturowana.Wymiary: Szerokość 900 mm.Wysokość 2000 mm 3.2.3. Szczegółowy zakres prac związanych z wymianą urządzenia dźwigowego przy ul. Szkolnej 2/4. 1.Wykonanie posadowienia pod nowy zespół napędowy. 2.Wymiana zespołu napędowego na nowy (silnik elektryczny + przekładnia ślimakowa + niezbędny osprzęt) z zastosowaniem płynnej regulacji prędkości jazdy falownikiem, prędkość 1 m/s. Wymienione zespoły napędowe muszą być zgodne z dyrektywą 95/16/WE oraz normą EN 81:1. 3.Wymiana ogranicznika prędkości na nowy dwukierunkowy z linką i obciążą. 4.Wymiana koła zdawczego. 5.Wymiana ramy kabinowej. 6.Wymiana kabiny na metalową (przelotową): Wymiary kabiny:Szerokość 1200 mm, Głębokość 1400 mm,Wysokość 2100 mm Wyposażenie kabiny: ściany w całości wykonane ze stali nierdzewnej fakturowanej (faktura płótno, len), grubość min.1,5 mm, boczne poręcze okrągłe wykonane ze stali nierdzewnej umieszczone na ściance bocznej kabiny, podłoga z wykładziny antypoślizgowej wybrana spośród 3 próbek przedstawionych przez wykonawcę,cokoły przypodłogowe ze stali nierdzewnej (wys.25cm) zabezpieczające ściany kabiny przez uszkodzeniem podczas transportu materiałów za pomocą wózków, oświetlenie awaryjne działające przez min.2 godz. od zaniku napięcia zasilania, oświetlenie kabiny automatycznie wyłączane podczas dłuższego postoju kabiny (po 2 min),sufit podwieszany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, piętrowskazywacz elektroniczny informujący odpowiednio o położeniu kabiny od strony ul. Świętokrzyskiej bądź ul. Szkolnej wykonany w technologii LED lub LCD, (po uzgodnieniu z inwestorem), kaseta dyspozycji na całej wysokości kabiny z przyciskami oznaczonymi alfabetem Braile a oraz z przyciskiem zamykania i otwierania drzwi. Przyciski sterowe wykonane z materiałów twardych i nie palnych, 2 szt. drzwi automatycznych zlokalizowanych na przeciwnych ścianach, wentylator kabiny uruchamiany manualnie, na bocznej ścianie lustro na wysokości ? ściany (do wys. poręczy), obróbka ościeżnic ze stali nierdzewnej o fakturze (płótno, len). 7.Wymiana aparatury sterowej na sterowanie mikroprocesorowe wyposażone w falownik. Układ sterowania zbiorczego góra-dół pojedynczego dźwigu. System sterowania powinien umożliwiać zjazd do najbliższego przystanku po wystąpieniu zaniku napięcia a następnie otwarcie drzwi za pomocą UPS. Sterownik powinien posiadać funkcję zjazdu pożarowego na przystanek ewakuacyjny. System sterowania powinien być odporny na zakłócenia elektromagnetyczne i nie emitować tych zakłóceń. Wykonawca powinien załączyć do protokołu odbioru dokument producenta potwierdzający poświadczający spełnienie tego wymogu. 8.Zainstalowanie systemu dwustronnej komunikacji głosowej kabiny ze służbami serwisowymi wraz z systemem zdalnego monitorowania parametrów technicznych dźwigu i zakłóceń w jego pracy, z możliwością zdalnej diagnostyki urządzenia i korekcji parametrów jego pracy z poziomu siedziby firmy konserwującej to urządzenie. System powinien wykonywać samodiagnostykę w odstępach nie dłuższych niż 72 godziny. 9.Wymiana całej instalacji elektrycznej od rozdzielni głównej oraz w szybie, kabinie i maszynowni . 10.Wymiana instalacji oświetlenia szybu. 11.Zainstalowanie (2 szt.) automatycznych drzwi w kabinie, teleskopowych o szerokości otwarcia 900 mm. Skrzydła drzwi wykonane w całości ze stali nierdzewnej fakturowanej, napęd drzwi regulowany . 12.Zainstalowanie kurtyny świetlnej w drzwiach kabinowych . 13.Wymiana wszystkich drzwi przystankowych i montaż dodatkowych 5 szt. na poziomie kondygnacji budynku od str. ul. Szkolnej .Drzwi teleskopowe o szerokości otwarcia 900 mm. Skrzydła drzwi wykonane w całości ze stali nierdzewnej fakturowanej. 14.Wyburzenie słupków w podszybiu. 15.Wymiana zderzaków pod kabiną i przeciwwagą. 16.Wymiana wsporników prowadnic oraz obsadzenie nowych prowadnic kabinowych i przeciwwagi. 17.Montaż kaset dyspozycji. Płyta czołowa wykonana ze stali nierdzewnej na całej wysokości kabiny. Kaseta dyspozycji wyposażona w kluczyk blokujący zadanie dyspozycji na poziom piwnicy suterena. Przycisk kluczykowy blokady drzwi. Dodatkowy przycisk zamykania i otwarcia drzwi. Należy w odpowiedni - czytelny sposób uzgodniony z Zamawiającym oznaczyć przyciski dotyczące przystanków od str. ul. Świętokrzyskiej i od str. ul. Szkolnej. 18.Wykonanie dodatkowych 5-ciu przystanków . 19.Wykonanie nowych kaset wezwań typu góra dół. Kasety wezwań mają być usytuowane w ścianie obok ościeżnicy dźwigu. 20.Zainstalowanie elektronicznych piętrowskazywaczy na każdym z przystanków. Piętrowskazywacze mają czytelnie wskazywać na jakim poziomie znajduje się dźwig z zaznaczeniem czy jest to strona ul. Świętokrzyskiej czy Szkolnej z uwidocznieniem kierunku jazdy za pomocą strzałki. 21.W maszynowni należy wymienić tablicę wstępną. 22.Zamontować należy gniazdo wtykowe w podszybiu i wyłącznik stop 23.Należy dokonać wymiany kabla zasilającego urządzenie dźwigowe na nowy pięcioprzewodowy. 24.Adaptacja przeciwwagi. 25.Demontaż wszystkich podzespołów, ich załadunek , wywóz z terenu obiektu i recycling na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających utylizację zdemontowanego dźwigu. Zdemontowane elementy muszą być usunięte z obiektu w ciągu 48 godz. od chwili demontażu. 26.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót ogólnobudowlanych związanych z przeprowadzaną wymianą urządzenia dźwigowego i adaptacją szybu do nowych potrzeb. Należy wykonać obustronnie obudowę ścian szybu dźwigowego obecnie wypełnione szkłem zbrojonym z zastosowaniem płyt karton-gipsowych wodo i ognioodpornych na ruszcie na wszystkich kondygnacjach wraz ze wszystkimi robotami wykończeniowymi. 27.Adaptacja otworów drzwiowych do zamontowania nowych, szerszych drzwi i ościeżnic drzwiowych oraz wykończenie otworów poprzez ich obmurowanie, otynkowanie i pomalowanie glifów oraz otaczających je fragmentów ścian w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. 28.Zainstalowanie w podestach drzwiowych progów z blachy nierdzewnej. 29.Wykonanie ekspertyz i uzyskanie pozytywnej opinii budowlanej na wytrzymałość ścian szybu i maszynowni po zamontowaniu nowego urządzenia dźwigowego. 30.Wykonanie wszystkich koniecznych pomiarów elektrycznych, rezystancji izolacji obwodów elektrycznych oraz skuteczności działania elektrycznych urządzeń ochronnych dźwigu po zakończonym montażu. 31.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 4-ch kompletów dokumentacji technicznej (projektowej i powykonawczej), uzgodnienie jej z odpowiednim Urzędem Dozoru Technicznego oraz załatwienie wszystkich koniecznych formalności i pokrycie kosztów badania dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego. 3.3.Zamawiający informuje, że w celu należytego przygotowania oferty (przed rozpoczęciem prac projektowych) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej i dokonania oględzin istniejącego urządzenia oraz szybu dźwigowego. Termin wizji lokalnej ustala się na dni 17.08.2011r. i 18.08.2011r. godzina 11:00. Spotkanie przedstawicieli Wykonawców z przedstawicielem Zamawiającego odbędzie się w budynku (portiernia) przy ul. Świętokrzyskiej 20. 3.4.Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia bezwarunkowego dopuszczenia dźwigu do codziennego użytkowania. 3.5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy obsługi serwisowo-gwarancyjnej dźwigu w systemie 24 godzinnym oraz w razie awarii przyjazd na miejsce zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia. 3.6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca po odbiorze przedmiotu zamówienia podjął współpracę w zakresie obsługi serwisowej wymienionego dźwigu i zapewnił zachowanie gwarancji na okres 36 miesięcy od dnia bezwarunkowego dopuszczenia dźwigu do codziennego użytkowania. W cenie oferty należy zawrzeć serwisowanie urządzenia oraz przeglądy okresowe w okresie trwania gwarancji. 3.7.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami oraz przepisami bhp i ppoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 800,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach