Przetargi.pl
Wymiana drzwi wejściowych do biblioteki wraz z remontem posadzki w korytarzu, przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi wejściowych do biblioteki wraz z remontem posadzki w korytarzu, przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wymiana drzwi wejściowych do biblioteki wraz z remontem posadzki w korytarzu, przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarze robót - Załącznik nr 2 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 3. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45450000-6 2. Wykonanie robót ma na celu dostosowanie wejścia i poprawę dostępności do biblioteki dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje: -wykonanie w korytarzu posadzki z płytek GRES o wymiarach 30x30cm wraz z cokolikami na zaprawie klejowej na uprzednio wykonanym podkładzie betonowym zatartym na ostro, z dostosowaniem wysokości do poziomu posadzki w pomieszczeniu biblioteki; - demontaż drzwi wejściowych do biblioteki i korytarza; - montaż w to miejsce drzwi aluminiowych całkowicie przeszklonych szkłem bezpiecznym z ramiakiem na wysokości klamki, wyposażonych w dwa zamki z kompletami kluczy i samozamykacze. Skrócenie istniejących skrzydeł drzwi do pomieszczeń w korytarzu od strony dolnej z dostosowaniem progu do nowej wysokości posadzki, krawędzie posadzki w progach zabezpieczyć systemowymi listwami do posadzek; - naprawa i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach o szerokości do 15cm - naprawa ościeży po wymianie drzwi; - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu korytarza oraz naprawianych powierzchni ościeży do malowania z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku; - malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów z gruntowaniem. 2. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 4.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 300,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach