Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Świerznie - hala sportowa

Gmina Świerzno ogłasza przetarg

  • Adres: 72-405 Świerzno, Świerzno 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3832695 , fax. 91 3832695
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerzno
    Świerzno 13 13
    72-405 Świerzno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3832695, fax. 91 3832695
    REGON: 81168553300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Świerznie - hala sportowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie ekspertyzy nośności dachu będącego podstawą wykonania dokumentacji projektowo-wykonawczej w oparciu o wnioski z ekspertyzy. 2. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do ułożenia wełny mineralnej i płyt dachowych. 3. Dokumentacja projektowa musi obejmować badanie przegród w zakresie sprawdzenia punktu rosy oraz współczynnika przenikania ciepła. 4. Opracowanie dokumentacji warsztatowej niezbędnej do wykonania robót wraz z przedstawieniem niezbędnych obróbek blacharskich. Wykonawca opracuje dokumentację projektową: - Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. -Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy. - Instrukcje eksploatacji, obsługi urządzeń. Dokumentację należy wykonywać w wersji papierowej w ilości 3 sztuk oraz w wersji elektronicznej w 1 egzemplarzu. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przedstawione przez Zamawiającego, wykonana na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy przedstawić propozycję kolorystyczną i wniosek materiałowy w zakresie proponowanej blachy dachowej i elewacyjnej. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o zauważonych w nich występujących istotnych rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego. 5. Wykonanie inwentaryzacji i wizji lokalnej. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien odbyć wizytacje terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych jak również przygotowania projektu. 6. Wykonanie projektów elektrycznych naprawy instalacji oraz ich badanie. 7. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje niezbędne do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia. 8. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 9. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych. 10. Uszczelnienie rur nawiewnych do budynku hali sportowej i części niskiej socjalno-sanitarnej. 11. Kontrola poprzez badanie sprawności wentylacji oraz doprowadzenie jej do stanu używalności po zakończonych robotach dachowych. 12. Projekt jest dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 do 80% kwalifikowanych kosztów realizacji projektu. Przedstawione w programie funkcjonalno-użytkowym opracowania są tylko materiałem wyjściowym i pomocniczym dla wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wykonania zadania wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swierzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach