Przetargi.pl
„Wymiana chodnika i nawierzchni ulicy Olimpijskiej w Ostrołęce” - zadanie realizowane w ramach budżetu obywatelskiego

Miasto Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-400 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7646811 w. 271 , fax. 297 654 325
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrołęka
    Plac Gen. J. Bema 1
    07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7646811 w. 271, fax. 297 654 325
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana chodnika i nawierzchni ulicy Olimpijskiej w Ostrołęce” - zadanie realizowane w ramach budżetu obywatelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Wymiana chodnika i nawierzchni ulicy Olimpijskiej w Ostrołęce” - zadanie realizowane w ramach budżetu obywatelskiego, polegająca na wykonaniu naprawy konstrukcji układu drogowego ulicy oraz ujednoliceniu jej geometrii do ciągu pieszo – jezdnego. Zakres zamówienia: 1) budowa ciągu pieszo – jezdnego, 2) budowa drenu francuskiego, 3) ustawienie oznakowania pionowego. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera część III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Harmonogram rzeczowo- finansowy wg załączonego wzoru 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4) SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ. 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach