Przetargi.pl
Część I: „Remonty chodników na terenie Gminy Grójec w 2024 r.” Część II: „Remonty chodników dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2024 r.”

Gmina Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 664 30 91 wew. 65
  • Data zamieszczenia: 2024-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 664 30 91 wew. 65
    REGON: 670223310
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: „Remonty chodników na terenie Gminy Grójec w 2024 r.” Część II: „Remonty chodników dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2024 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania obejmującego w zakresie: Część I: „Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Grójec w 2024 r.”, oraz Część II: „Remonty nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2024 r.”Zakres robót obejmuje w szczególności:• remonty cząstkowe chodników • remont innych elementów pasa drogowego tj. krawężników, obrzeży, regulacja studni i zaworów urządzeń podziemnych • inne roboty dodatkowe i uzupełniająceSzczegółowe zakresy robót zawierają:• kosztorysy ofertowe – załącznik nr 8a i 8b do SWZ,• przedmiary robót – załącznik nr 9a i 9b do SWZ• Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 10 do SWZ,1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania obejmującego w zakresie: Część I: „Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Grójec w 2024 r.”, oraz Część II: „Remonty nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2024 r.”Zakres robót obejmuje w szczególności:• remonty cząstkowe chodników • remont innych elementów pasa drogowego tj. krawężników, obrzeży, regulacja studni i zaworów urządzeń podziemnych • inne roboty dodatkowe i uzupełniająceSzczegółowe zakresy robót zawierają:• kosztorysy ofertowe – załącznik nr 8a i 8b do SWZ,• przedmiary robót – załącznik nr 9a i 9b do SWZ• Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 10 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:Warunki udziału dla I i II części postępowania:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;a) Wykonawca ma wykazać, że posiada ubezpieczenie, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę, polegającą na wykonaniu robót brukarskich o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto;b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia a także wykonywały czynności wyznaczone przez Zamawiającego, w zakresie co najmniej - jeden Kierownik Budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje sprzętem o pełnej sprawności, tj. co najmniej:- minikoparką, zagęszczarką oraz ładowarką łamaną, które będą przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest łączne spełnienie warunków przez Wykonawców, to znaczy wystarczające jest spełnienie warunków przez którykolwiek podmiot.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach