Przetargi.pl
Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48227640598 , fax. +48227640450
  • Data zamieszczenia: 2024-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. +48227640598, fax. +48227640450
    REGON: 013269858
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni:1) chodników ciągów pieszych,2) zjazdów,3) zatok postojowych,4) parkingów.2. Remonty nawierzchni chodników, ciągów pieszych, zjazdów, zatok postojowych i parkingów obejmują:1) wymianę materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych),2) wykonanie podbudowy piaskowej,3) wykonanie podbudowy cementowo-piaskowej,4) przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału,5) naprawę obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy,6) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego),7) naprawę krawężników – 100% wymiana materiału na nowy,8) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego),9) wykonanie ławy betonowej,10) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego.3. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.4. Drogi powiatowe powiatu legionowskiego, których remonty dotyczą wskazano w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.5. Przewidywane roboty remontowe przedstawiają się następująco:1) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych):- kostka brukowa szara gr. 8 cm – 120 m2,- kostka brukowa kolor gr. 8 cm - 130 m2,- kostka brukowa szara gr. 6 cm – 90 m2,- kostka brukowa kolor gr. 6 cm – 70 m2;2) wykonanie podbudowy piaskowej – 1 000 m2;3) wykonanie podbudowy cementowo-piaskowej – 2 400 m2;4) przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału – 3 500 m2;5) naprawa obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy:- obrzeża betonowe 6x20 - 80 mb,- obrzeża betonowe 8x30 – 60 mb;6) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) – 130 mb;7) naprawa krawężników – 100% wymiana materiału na nowy:- krawężnik betonowy 15x30 - 60 mb,- krawężnik betonowy 20x30 - 70 mb;8) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) – 80 mb,9) wykonanie ławy betonowej – 150 mb,10) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego – 80 mb.Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia.6. Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni: tryb awaryjny i tryb zwykły.7. Sposób realizacji zamówienia:1) przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Naprawa w trybie awaryjnym winna zakończyć się w ciągu 24 godzin od przyjęcia zlecenia. Zaproponowanie w ofercie przystąpienia do naprawy w trybie awaryjnym w czasie krótszym niż 11 godzin będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV. 2) przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego.8. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: pisemna (dotyczy trybu zwykłego), fax (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), telefon (dotyczy trybu awaryjnego). 9. Roboty musza być wykonane zgodnie ze Specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik do SWZ.10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego).12. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy. 13. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 14. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 15. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót tj.: operator płyty wibracyjnej.1) Realizacja w/w. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.).2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.3) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.16. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.17. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach