Przetargi.pl
,,Wymiana bram garażowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu”

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GRÓJCU ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Strażacka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486642388 , fax. 486642556
  • Data zamieszczenia: 2022-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GRÓJCU
    Strażacka 11
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 486642388, fax. 486642556
    REGON: 670230385
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-grojec

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Wymiana bram garażowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana 6 sztuk bram garażowych przednich w budynku Komendy wraz z pełną elektryką i niezbędnymi pracami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem co najmniej trzech realizacji montażu bram garażowych w budynkach Państwowej Straży Pożarnej lub Ochotniczej Straży Pożarnej z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach