Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-330 Warszawa, Nowy Świat 72
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk
Nowy Świat 72
00-330 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 000325802 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyInstytut Naukowo Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwestycja budowlana w pomieszczeniach użytkowanych przez Instytut Nauk Prawnych na III piętrze Pałacu Staszica (skrzydło B) w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Inwestycja budowlana w pomieszczeniach użytkowanych przez Instytut Nauk Prawnych na III piętrze Pałacu Staszica (skrzydło B) w Warszawie (00-330, ul. Nowy Świat 72) tj.Część 1: Usunięcie szkód powstałych wskutek przeciekania dachu wraz z przebudową instalacji elektrycznej pracowni naukowej INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie.2. Przedmiotem inwestycji jest usunięcie szkód powstałych wskutek przeciekania dachu wraz z przebudową instalacji elektrycznej pracowni naukowej INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie. Planowane roboty budowlane dotyczą naprawy substancji zabytkowej po zalaniu i będą obejmowały elementy takie jak w szczególności:a) usunięcie i utylizacja resztek gruzu z przestrzeni nad sufitem podwieszanym, zalegającego miejscowo na częściach wsporników żelbetowych i wykonanie innych niezbędnych prac rozbiórkowych i przygotowawczych do realizacji zamówienia;b) demontaż istniejącej instalacji i urządzeń elektrycznych (tj. jednostki wewnętrznej i zewnętrznej urządzenia klimatyzacji, układu automatyki i sterowania oknem dachowym), które uległy zalaniu wskutek przeciekania dachu oraz ich wymianę;c) wymianę osprzętu elektrycznego;d) modernizację i montaż tablic rozdzielczych;e) naprawę ścian w miejscach ubytku tynku lub spękań ścian i sztukaterii poprzez miejscowe skucia i uzupełnienie tynków i sztukaterii na terenie całego pomieszczenia;f) wykonanie nowych profili sztukaterii na ścianach, suficie, ościeży drzwi i w miejscach, gdzie jest to konieczne (zostały one oznaczone w dokumentacji projektowej);g) malowanie wszystkich ścian i sufitu na kolor biały RAL 9003;h) uzupełnienie zniszczonych fragmentów parkietu drewnianego wraz z ich cyklinowaniem i lakierowaniem oraz konserwację listew cokołowych w całym pomieszczeniu;i) przebudowę instalacji elektrycznych natynkowych i podtynkowych, wg opisu szczegółowego wraz z montażem nowych punktów elektrycznych, wg opisu części instalacyjnej;j) dostosowanie pomieszczenia do wymagań ochrony przeciwpożarowej (wymiana drzwi do pomieszczenia na drzwi o klasie odporności EI60 z odtworzeniem płycin wg widoków drzwi istniejących);k) malowanie drzwi istniejących drewnianych na kolor RAL 9001;l) oczyszczenie żeliwnych kaloryferów żeberkowych i rur c.o. poprzez usunięcie istniejących powłok i malowanie istniejących na kolor RAL 9001 farbami termoodpornymi antykorozyjnymi syntetycznymi;m) montaż opraw oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją projektową;n) mocowanie czujników ppoż. w pomieszczeniu gospodarczym przylegającym do pracowni w miejscach, w których są one urwane.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz dokumenty zawarte w załącznikach nr 9 A i 9 B do SWZ.4. Budynek przy ul. Nowy Świat 72 jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 1 lipca 1965 r. pod nr 370.5. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku oraz bez wyłączenia budynku z użyteczności.6. Zamawiający zaleca oferentom dokonanie wizji lokalnej, którą można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym - adres email: cin@inp.pan.pl. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe w rozumieniu art. 132 ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 266 uPzp.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związanez wykonywaniem wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem oraz opisane w dokumentacji projektowej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2022 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 2207) i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy - dotyczy tzw. „pracowników fizycznych”.Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika/-ów budowy, kierowników robót, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów na budowę, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz wykonawców i podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.8. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ (projekt umowy).9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 uPzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.10. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.11. Wymagany termin realizacji zamówienia:1) dla Części 1: do dnia 14 listopada 2022 r. , przy czym rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż dnia 3 października 2022 r.;1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Inwestycja budowlana w pomieszczeniach użytkowanych przez Instytut Nauk Prawnych na III piętrze Pałacu Staszica (skrzydło B) w Warszawie (00-330, ul. Nowy Świat 72) tj.Część 1: Usunięcie szkód powstałych wskutek przeciekania dachu wraz z przebudową instalacji elektrycznej pracowni naukowej INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie.2. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja biblioteki Instytutu Nauk Prawych PAN, składającej się z 1) pomieszczenia biurowego, 2) korytarza łączącego pomieszczenie biurowe z magazynem bibliotecznym, adaptowanego na pomieszczenie biurowe, 3) magazynu bibliotecznego, 4) pomieszczenia gospodarczego – wyłączonego z inwestycji, zlokalizowanej na III piętrze Pałacu Staszica w Warszawie. Planowane roboty budowlane dotyczą naprawy substancji zabytkowej (prace o charakterze naprawczo-renowacyjno-osuszeniowym) wraz z rozbudową instalacji elektrycznej i będą obejmowały w szczególności:a) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych i przygotowawczych do realizacji zamówienia, w tym utylizację gruzu i złomu, rozebranie posadzek parkietu dębowego z deszczułek z oderwaniem listew i cokołów w części biurowej, zeskrobanie i zmycie starej farby, odbicie tynków wewnętrznych;b) zabezpieczenie instalacji teletechnicznej oraz posadzki w części magazynowej pomieszczenia na czas robót budowlanych oraz wykonanie instalacji elektrycznej wg projektu budowlanego branży elektrycznej;c) przebudowę instalacji elektrycznych natynkowych i podtynkowych, wg opisu szczegółowego wraz z montażem nowych punktów elektrycznych, wg projektu budowalnego instalacji elektrycznej;d) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP);e) wykonanie nowego punktu dystrybucji sieci logicznej, w tym przeniesienie tablicy TE instalacji elektrycznej biblioteki;f) dostosowanie pomieszczenia do wymagań ochrony przeciwpożarowej (montaż płyt ognioochronnych o klasie ognioodporności El120; wymianę drzwi do pomieszczenia na drzwi o klasie odporności EI60 o kolorze RAL 9001 oraz 3 okien na okna o klasie ognioodporności ElS60 w kolorze RAL 9001 wraz z przygotowaniem ościeży do wbudowania drzwi i okien);g) naprawę ścian w miejscach ubytku tynku lub spękań ścian i sztukaterii poprzez miejscowe skucia i uzupełnienie tynków i sztukaterii na terenie całego pomieszczenia;h) renowację, oczyszczenie, gruntowanie i wykonanie powłok malarskich stolarki drzwiowej, parapetów betonowych, sztukaterii gipsowej;i) wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach;j) uszczelnienie i izolację oraz osadzenie parapetów i obróbek;k) oczyszczenie żeliwnych kaloryferów żeliwnych żeberkowych i rur c.o. poprzez usunięcie istniejących powłok i malowanie istniejących na kolor RAL 9001 farbami termoodpornymi antykorozyjnymi syntetycznymi;l) montaż opraw oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją projektową.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz dokumenty zawarte w załącznikach nr 9 A i 9 B do SWZ.4. Budynek przy ul. Nowy Świat 72 jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 1 lipca 1965 r. pod nr 370.5. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku oraz bez wyłączenia budynku z użyteczności.6. Zamawiający zaleca oferentom dokonanie wizji lokalnej, którą można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym - adres email: cin@inp.pan.pl. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe w rozumieniu art. 132 ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 266 uPzp.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związanez wykonywaniem wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem oraz opisane w dokumentacji projektowej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2022 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 2207) i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy - dotyczy tzw. „pracowników fizycznych”.Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika/-ów budowy, kierowników robót, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów na budowę, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz wykonawców i podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.8. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ (projekt umowy).9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 uPzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.10. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.11. Wymagany termin realizacji zamówienia:2) dla Części 2: do dnia 28 listopada 2022 r. , przy czym rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż dnia 3 października 2022 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy wraz z modernizacją sieci telekomunikacyjnej i budową systemu powiadamiania ratunkowego .
Dodano: 2024-04-11 - Remont elewacji wraz z robotami towarzyszącymi w Elblągu przy ul. Lotniczej 11, 11A, 13A – nieruchomości stanowiących zasób O/Reg AMW w Olsztynie
Dodano: 2024-04-04 - Remont przed ponownym zasiedleniem kwater internatowych oraz lokali mieszkaniowych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA w Warszawie
Dodano: 2024-02-21 - Remont przed ponownym zasiedleniem kwater internatowych oraz lokali mieszkaniowych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA w Warszawie
Dodano: 2024-02-21 - "Modernizacja elewacji budynku Zespołu Szkół nr 22 w ramach zadania inwestycyjnego: „Przebudowa budynku Zespołu Szkół Odzieżowych, Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 przy ul. Kazimierzowska
Dodano: 2024-01-17 - Wykonanie prac budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Prace remontowo – konserwatorskie pomieszczeń po dawnym Magazynie Biblioteki MNW w Budynku Głównym MNW”.
Dodano: 2023-10-16 - Modernizacja magazynu nr 9 w Składnicy RARS w Lisowicach
Dodano: 2022-08-26 - Remont segmentów studenckich w Domu Studenta nr 6 UW przy ul. Radomskiej 11
Dodano: 2021-01-19 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Zakrzewskiej 24 w Warszawie w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 19 w budynku przy ul. Zakrzewskiej 24 w Warszawie w branżach: ogólnobudowlanej i elektrycznej.
Dodano: 2020-10-19 - Remont ścian i sufitu w budynku magazynowym w Składnicy ARM w Kamienicy Królewskiej
Dodano: 2020-10-09