Przetargi.pl
Wyłonienie wykonawcy robót remontowo - budowlanych oraz usuwanie awarii w branży budowlanej w: A) budynkach stanowiących własność Gminy Środa Śląska B) budynkach stanowiących współwłasność Gminy Środa Śląska (budynki wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Gminę Środa Środa Śląska) C) lokalach stanowiących własność Gminy Środa Śląska (położonych w budynkach wspólnot mieszkaniowych nie zarządzanych przez Gminę Środa Śląska) D) obiekcie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej Pl. Wolności 1 – 3 – 5 55 – 300 Środa Śląska (Skrzydło A, B, C, D, E + Muzeum + archiwum zakładowe) E)obiekcie Dworca PKS ul. Legnicka 29, 55-300 Środa Śląska

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.srodaslaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie wykonawcy robót remontowo - budowlanych oraz usuwanie awarii w branży budowlanej w: A) budynkach stanowiących własność Gminy Środa Śląska B) budynkach stanowiących współwłasność Gminy Środa Śląska (budynki wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Gminę Środa Środa Śląska) C) lokalach stanowiących własność Gminy Środa Śląska (położonych w budynkach wspólnot mieszkaniowych nie zarządzanych przez Gminę Środa Śląska) D) obiekcie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej Pl. Wolności 1 – 3 – 5 55 – 300 Środa Śląska (Skrzydło A, B, C, D, E + Muzeum + archiwum zakładowe) E)obiekcie Dworca PKS ul. Legnicka 29, 55-300 Środa Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Część 1 Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót remontowo - budowlanych oraz usuwanie awarii w: A) budynkach stanowiących własność Gminy Środa Śląska wyszczególnionych w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 3 B) budynkach stanowiących współwłasność Gminy Środa Śląska (budynki wspólnot mieszkaniowych) wyszczególnionych w załączniku nr 2 Wykonywanie robót remontowo – budowlanych w zakresie prac: - ziemnych, - betonowych i żelbetowych, - murowych, - ciesielskich, - stolarkich, - pokrywczych, - izolacyjnych, odgrzybieniowych i impregnacyjnych, - tynkowych, - posadzkowych i wykładzinowych, - szklarskich, - malarskich, - kowalsko – ślusarskich - usuwania śniegu z dachu budynków - wykonywanie robót związanych z przeprowadzaniem eksmisji z lokali - wykonywanie robót porządkowych w lokalach oraz częściach wspólnych budynków Uwagi 1. Roboty rozliczane będą na podstawie kosztorysów powykonawczych, sporządzonych przez Wykonawcę robót i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Roboty rozliczane będą przy zastosowaniu średnich cen materiałów, które zawierają koszty zakupu, ogłaszanych przez wydawnictwo SEKOCENBUD: zlecenia wystawiane w I kw. 2020 r. rozliczane będą wg cen materiałów za IV kw. 2019 zlecenia wystawiane w II kw. 2020 r. rozliczane będą wg cen materiałów za I kw. 2020 zlecenia wystawiane w III kw. 2020 r. rozliczane będą wg cen materiałów za II kw. 2020 zlecenia wystawiane w IV kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za III kw. 2020 2. Termin płatności za wykonanie robót, na podstawie faktury lub rachunku wystawionego przez Wykonawcę robót oraz zaakceptowanego przez przedstawiciela zamawiającego w terminie 30 dni od daty wpływu dokumentu do Urzędu Miejskiego. 3. Faktury lub rachunki za wykonanie robót będą wystawiane przez Wykonawcę robót na: a) Wspólnoty mieszkaniowe w przypadku wykonania robót w częściach wspólnych budynków oraz lokalach stanowiących własność lub współwłasność. b) Gminę Środa Śląska w przypadku wykonania robót w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska oraz lokalach stanowiących własność Gminy Środa Śląska. Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 3 osób na podstawie umowy o pracę w tym: co najmniej 3 pracowników do robót budowlanych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia . 2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 3. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 5. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 6. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4) W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie. Część 2 ŚWIADCZENIE USŁUG BUDOWLANO-REMONTOWYCH W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ URZĄD MIEJSKI W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ: A) obiekcie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej Pl. Wolności 1 – 3 – 5 55 – 300 Środa Śląska (Skrzydło A, B, C, D, E + Muzeum + archiwum zakładowe) B) obiekcie Dworca PKS ul. Legnicka 29 55-300 Środa Śląska 2.1. opis przedmiotu zamówienia: a) tynkowanie i malowanie ścian b) remont częściowy pomieszczeń (wymiana paneli, wstawianie drzwi itp.) c) prace na wysokości (przekładanie i uszczelnianie dachu, uszczelnianie i udrażnianie rynien, usuwanie sopli, oczyszczanie ze śniegu) d) bieżące usuwanie awarii budowlanych e) prace konserwacyjne małej architektury (np. fontanny) f) wymiana oraz montaż nowego osprzętu g) wykonywanie robót murowanych, ciesielskich oraz stolarskich h) wykończenie robót szklarskich, kowalsko-ślusarskich awaria powinn azostać usunięta niezwłocznie – niepóźniej jednak niż 24 godziny od zgłoszenia Uwagi: 1. Roboty rozliczane będą na podstawie kosztorysów powykonawczych, sporządzonych przez Wykonawcę robót i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Roboty rozliczane będą przy zastosowaniu średnich cen materiałów, które zawierają koszty zakupu, ogłaszanych przez wydawnictwo SEKOCENBUD: zlecenia wystawiane w I kw. 2020 r. rozliczane będą wg cen materiałów za IV kw. 2019 zlecenia wystawiane w II kw. 2020 r. rozliczane będą wg cen materiałów za I kw. 2020 zlecenia wystawiane w III kw. 2020 r. rozliczane będą wg cen materiałów za II kw. 2020 zlecenia wystawiane w IV kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za III kw. 2020 2. Termin płatności za wykonanie robót, na podstawie faktury lub rachunku wystawionego przez Wykonawcę robót oraz zaakceptowanego przez przedstawiciela zamawiającego w terminie 21 dni od daty wpływu dokumentu do Urzędu Miejskiego. 3. Faktury lub rachunki za wykonanie robót będą wystawiane przez Wykonawcę robót na: a) Wspólnoty mieszkaniowe w przypadku wykonania robót w częściach wspólnych budynków oraz lokalach stanowiących własność lub współwłasność. b) Gminę Środa Śląska w przypadku wykonania robót w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska oraz lokalach stanowiących własność Gminy Środa Śląska. Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1) Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 3 osób na podstawie umowy o pracę w tym: co najmniej 3 pracowników do robót budowlanych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia . 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 3) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności2 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 5) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 6) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 8) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9) 4) W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert - (zał. nr 3 do SIWZ); 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach