Przetargi.pl
Wyłonienie wykonawcy robót remontowo - budowlanych oraz usuwanie awarii w branży budowlanej w: A) budynkach stanowiących własność Gminy Środa Śląska . B) budynkach stanowiących współwłasność Gminy Środa Śląska (budynki wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Gminę Środa Środa Śląska) C) lokalach stanowiących własność Gminy Środa Śląska (położonych w budynkach wspólnot mieszkaniowych nie zarządzanych przez Gminę Środa Śląska) D) obiekcie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej Pl. Wolności 1 – 3 – 5 55 – 300 Środa Śląska (Skrzydło A, B, C, D, E + Muzeum + archiwum zakładowe) E) obiekcie Dworca PKS ul. Legnicka 29, 55-300 Środa Śląska

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2019-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.srodaslaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie wykonawcy robót remontowo - budowlanych oraz usuwanie awarii w branży budowlanej w: A) budynkach stanowiących własność Gminy Środa Śląska . B) budynkach stanowiących współwłasność Gminy Środa Śląska (budynki wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Gminę Środa Środa Śląska) C) lokalach stanowiących własność Gminy Środa Śląska (położonych w budynkach wspólnot mieszkaniowych nie zarządzanych przez Gminę Środa Śląska) D) obiekcie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej Pl. Wolności 1 – 3 – 5 55 – 300 Środa Śląska (Skrzydło A, B, C, D, E + Muzeum + archiwum zakładowe) E) obiekcie Dworca PKS ul. Legnicka 29, 55-300 Środa Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót remontowo - budowlanych oraz usuwanie awarii w: A) budynkach stanowiących własność Gminy Środa Śląska wyszczególnionych w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 3 B) budynkach stanowiących współwłasność Gminy Środa Śląska (budynki wspólnot mieszkaniowych) wyszczególnionych w załączniku nr 2 Wykonywanie robót remontowo – budowlanych w zakresie prac: - ziemnych, - betonowych i żelbetowych, - murowych, - ciesielskich, - stolarkich, - pokrywczych, - izolacyjnych, odgrzybieniowych i impregnacyjnych, - tynkowych, - posadzkowych i wykładzinowych, - szklarskich, - malarskich, - kowalsko – ślusarskich - usuwania śniegu z dachu budynków - wykonywanie robót związanych z przeprowadzaniem eksmisji z lokali - wykonywanie robót porządkowych w lokalach oraz częściach wspólnych budynków Uwagi: 1. Roboty rozliczane będą na podstawie kosztorysów powykonawczych, sporządzonych przez Wykonawcę robót i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Roboty rozliczane będą przy zastosowaniu średnich cen materiałów, które zawierają koszty zakupu, ogłaszanych przez wydawnictwo SEKOCENBUD: zlecenia wystawiane w I kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za IV kw. 2018 zlecenia wystawiane w II kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za I kw. 2019 zlecenia wystawiane w III kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za II kw. 2019 zlecenia wystawiane w IV kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za III kw. 2019 2. Termin płatności za wykonanie robót, na podstawie faktury lub rachunku wystawionego przez Wykonawcę robót oraz zaakceptowanego przez przedstawiciela zamawiającego w terminie 30 dni od daty wpływu dokumentu do Urzędu Miejskiego. 3. Faktury lub rachunki za wykonanie robót będą wystawiane przez Wykonawcę robót na: a) Wspólnoty mieszkaniowe w przypadku wykonania robót w częściach wspólnych budynków oraz lokalach stanowiących własność lub współwłasność. b) Gminę Środa Śląska w przypadku wykonania robót w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska oraz lokalach stanowiących własność Gminy Środa Śląska. Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 3 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etat do robót budowlanych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) w przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. 3. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 4. W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie. CZEŚĆ 2 Świadczenie usług budowlano-remontowych w budynkach administrowanych przez Urząd Miejski w Środzie Śląskiej w: A) obiekcie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej Pl. Wolności 1 – 3 – 5, 55 – 300 Środa Śląska (Skrzydło A, B, C, D, E + Muzeum + archiwum zakładowe) B) obiekcie Dworca PKS ul. Legnicka 29 55-300 Środa Śląska opis przedmiotu zamówienia: a) tynkowanie i malowanie ścian b) remont częściowy pomieszczeń (wymiana paneli, wstawianie drzwi itp.) c) prace na wysokości (przekładanie i uszczelnianie dachu, uszczelnianie i udrażnianie rynien, usuwanie sopli, oczyszczanie ze śniegu) d) bieżące usuwanie awarii budowlanych e) prace konserwacyjne małej architektury (np. fontanny) f) wymiana oraz montaż nowego osprzętu g) wykonywanie robót murowanych, ciesielskich oraz stolarskich h) wykończenie robót szklarskich, kowalsko-ślusarskich. Awaria powinna zostać usunięta niezwłocznie – nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Uwagi: 1. Roboty rozliczane będą na podstawie kosztorysów powykonawczych, sporządzonych przez Wykonawcę robót i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Roboty rozliczane będą przy zastosowaniu średnich cen materiałów, które zawierają koszty zakupu, ogłaszanych przez wydawnictwo SEKOCENBUD: zlecenia wystawiane w I kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za IV kw. 2018 zlecenia wystawiane w II kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za I kw. 2019 zlecenia wystawiane w III kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za II kw. 2019 zlecenia wystawiane w IV kw. 2019 r. rozliczane będą wg cen materiałów za III kw. 2019 2. Termin płatności za wykonanie robót, na podstawie faktury lub rachunku wystawionego przez Wykonawcę robót oraz zaakceptowanego przez przedstawiciela zamawiającego w terminie 21 dni od daty wpływu dokumentu do Urzędu Miejskiego. 3. Faktury lub rachunki za wykonanie robót będą wystawiane przez Wykonawcę robót na: a) Wspólnoty mieszkaniowe w przypadku wykonania robót w częściach wspólnych budynków oraz lokalach stanowiących własność lub współwłasność. b) Gminę Środa Śląska w przypadku wykonania robót w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska oraz lokalach stanowiących własność Gminy Środa Śląska. Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 3 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etat do robót budowlanych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) w przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. 3. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 4. W przypadku niespełnienie przez Wykonawcę wymagań wskazanych powyżej, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN za każde zdarzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 5 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert - (zał. nr 7 do SIWZ); 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach