Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z przebudową ogródka jordanowskiego, zlokalizowanego przy ul. Konecznego w Krakowie, działka nr. 486/2 obręb 44 jedn. ewid. Krowodrza, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240 , fax. +48123418487
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, fax. +48123418487
    REGON: 361777097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z przebudową ogródka jordanowskiego, zlokalizowanego przy ul. Konecznego w Krakowie, działka nr. 486/2 obręb 44 jedn. ewid. Krowodrza, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z przebudową ogródka jordanowskiego, zlokalizowanego przy ul. Konecznego w Krakowie, działka nr. 486/2 obręb 44 jedn. ewid. Krowodrza, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 44/2018. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje wyłącznie elementy dokumentacji oznaczone w projekcie jako części A, B, C, D, E, G w szczególności budowę obiektów małej architektury (urządzeń zabawowych) w miejscu publicznym wraz inwentaryzacją powykonawczą w programie R3 Trees. 1.2 Zamawiający podkreśla, aby szczegółowo i dokładnie zapoznać się opisem przedmiotu zamówienia, gdyż niektóre elementy objęte dokumentacją projektową zostały już zrealizowane lub nie będą realizowane, albo są dostarczane przez Zamawiającego, bądź też podlegają demontażowi i przeniesieniu albo utylizacji, co zostało opisane poniżej i zaznaczone odpowiednio w dokumentacji. 1.3 Zamawiający zaznacza również, iż zakres zamówienia nie obejmuje całościowo części F i H dokumentacji projektowej, a także nie obejmuje wykonania nasadzeń roślinnych ujętych w dokumentacji projektowej (tj. bylin, pnączy, krzewów i drzew) dla całości ogródka jordanowskiego (części A, B, C, D, E, F, G, H). 1.4 W zakresie części A i B należy uwzględnić zakup, dostawę i montaż wyłącznie następujących elementów: 1.4.1 ławki z oparciem typu antywandal - 14 szt., 1.4.2 ławka bez oparcia typu antywandal - 1 szt., 1.4.3 komplet stojaków rowerowych o długości 2,65 m - 1 kpl., 1.4.4 kosze na śmieci - 5 szt., 1.4.5 regulaminy placu zabaw - 3 szt. 1.4.6 Zamawiający podkreśla i zaznacza, iż pozostałe elementy przedstawione i opisane w części A i B dokumentacji projektowej (m.in. nawierzchnie, urządzenia zabawowe: bujak na sprężynie „żaba”, zestaw integracyjny, zestaw kopalnia piasku, domek wspinaczkowy, bramki do piłki ręcznej, piłkochwyty, bramki do gry w piłkę ręczną, gabiony, ławki Typha L, nasadzenia roślinne) załączone zostały wyłącznie w celach informacyjnych i nie są objęte zakresem niniejszego zamówienia, gdyż dotyczą wykonanego już uprzednio I etapu inwestycji. 1.5 W zakresie części C należy uwzględnić zakup, dostawę i montaż następujących elementów: 1.5.1 ławki z oparciem typu antywandal - 3 szt., 1.5.2 kosze na śmieci - 2 szt., 1.5.3 huśtawka surfer wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej z obrzeżem wg projektu - 1 kpl., 1.5.4 huśtawka wahadłowa „Bocianie gniazdo” wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej z obrzeżem wg projektu - 1 kpl. 1.5.5 Zamawiający podkreśla i zaznacza, iż pozostałe elementy przedstawione i opisane w części C dokumentacji projektowej (tj. zestaw platform integracyjnych „Jabłko” i huśtawka wagowa na sprężynach) nie są objęte zakresem niniejszego zamówienia. 1.5.6 Ponadto prace obejmują również demontaż istniejących elementów małej architektury. 1.6 W zakresie części D należy uwzględnić zakup, dostawę i montaż następujących elementów: 1.6.1 ławki z oparciem typu antywandal - 8 szt., 1.6.2 kosze na śmieci - 3 szt., 1.6.3 regulamin placu zabaw - 1 szt., 1.6.4 hamak - 1 kpl., 1.6.5 leżanka relaksacyjna potrójna - 1 kpl. 1.6.6 Zamawiający podkreśla i zaznacza, iż pozostałe elementy przedstawione i opisane w części D dokumentacji projektowej (tj. linearium „Drzewo z bocianimi gniazdami” - 1 kpl. wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej z obrzeżem wg projektu oraz ławki Typha L) nie są objęte zakresem niniejszego zamówienia. 1.6.7 Ponadto prace obejmują demontaż istniejących elementów małej architektury. 1.7 W zakresie części E należy uwzględnić zakup, dostawę i montaż następujących elementów: 1.7.1 ławek z oparciem typu antywandal - 4 szt., 1.7.2 koszy na śmieci - 2 szt. 1.7.3 Ponadto należy uwzględnić wyłącznie montaż tyrolki, którą w ramach dostawy inwestorskiej dostarczy Zamawiający, oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej z obrzeżem - 1 kpl. Zamawiający podkreśla, iż zakres zamówienia nie obejmuje zakupu tyrolki, gdyż przedmiotowe urządzenie znajduje się w posiadaniu Zamawiającego i zostanie dostarczone na miejsce realizacji zamówienia, a Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i montażu zgodnie z dokumentacją projektową oraz instrukcją i kartą katalogową urządzenia załączoną do dokumentacji projektowej. 1.7.4 Ponadto prace obejmują również demontaż istniejących elementów małej architektury, w tym istniejących elementów zabawowych. 1.8 W zakresie części G należy uwzględnić zakup, dostawę i montaż następujących elementów: 1.8.1 ławki z oparciem typu antywandal - 2 szt., 1.8.2 kosze na śmieci - 2 szt., 1.8.3 regulamin placu zabaw - 1 szt., 1.8.4 zestaw do ćwiczeń streetworkout 1 wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej z obrzeżem wg projektu - 1 kpl., 1.8.5 zestaw do ćwiczeń streetworkout 2 wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej z obrzeżem wg projektu - 1 kpl., 1.8.6 zestaw do ćwiczeń streetworkout 3 wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej z obrzeżem wg projektu - 1 kpl. 1.8.7 Ponadto prace obejmują również demontaż istniejących elementów małej architektury. 1.9 W zakresie kolorystyki wszystkich elementów małej architektury (w tym urządzeń zabawowych), Zamawiający dopuszcza tolerancję w zależności od palety danego oferowanego producenta, co zostanie uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 1.10 W ramach wykonania zamówienia należy wykonać roboty budowlane i doposażenie ogródka jordanowskiego (istniejącego) w urządzenia zabawowe, oraz wykonanie w strefach bezpieczeństwa wskazanych urządzeń zabawowych bezpiecznego podłoża z piasku. Ponadto do zakresu zamówienia należy usunięcie z terenu wskazanych urządzeń, elementów małej architektury (m.in. ławki, kosze na śmieci, elementy zabawowe) ze względu na zły stan techniczny lub ze względów projektowych. Wykonawca prac jest zobowiązany do załączenia, w tabeli elementów demontowanych, dokumentacji fotograficznej każdego usuwanego egzemplarzu. Po zakończeniu prac montażowo-budowlanych należy uporządkować teren oraz dokonać rekultywacji trawnika znajdującego się na terenie inwestycji. 1.11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiOR, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik B do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip). 1.12 Zamawiający zaznacza, że załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.13 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 1.14 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.15 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie Gminy Miejskiej Kraków, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.17 Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. 1.18 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, ewentualnie udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 150 % wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w dokumentacji postępowania dla zamówienia podstawowego. Zakres prac podobnych (powtarzających) może obejmować w szczególności roboty budowlane, dostawę i montaż elementów małej architektury (urządzeń zabawowych i do ćwiczeń), wykonanie nawierzchni, dostawę i nasadzenia zielni oraz roboty wraz z niezbędnymi dostawami materiałów i elementów małej architektury wraz z ich montażem związane z zagospodarowaniem terenu. 1.19 Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SIWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. 1.20 Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, ziemne, fundamentowe, wykonania podłoża i nawierzchni, demontażowe, montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, jak i porządkowe, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 108 z późn. zm.). Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia do dnia 31 sierpnia 2018r., liczonym od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić w formie kosztorysów uproszczonych wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów oraz ponadto wypełnioną tabelę odpowiednio do treści załączonego do SIWZ formularza oferty, tj. Załącznik do kosztorysu – zestawienie elementów małej architektury wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację zgodności z wymaganiami opisanymi w SIWZ i jej załącznikach. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 5. Wykonawca musi zaoferować: 5.1 co najmniej 24-miesięczny okres gwarancji na urządzenia i elementy małej architektury, wraz z przeglądami i konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta/ów, 5.2 co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na cały pozostały przedmiot zamówienia (z wyłączeniem urządzeń i elementów małej architektury) wraz z przeglądami, regulacjami i konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta/ów, 5.3 co najmniej 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia, 5.4 Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów lub ich wymianę. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, powinien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego prowadzone w: Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania oferta i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty z załącznikami, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach