Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 436 919 , fax. 134 424 011
- Data zamieszczenia: 2019-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Tarnowiec 143
38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie
tel. 134 436 919, fax. 134 424 011
REGON: 18092455200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnowiec.eu/index.php/przetargi/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie wykonawców robót na przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Tarnowiec w ramach projektu „Budowa, rozbudowa i przebudowa ujęcia wody, stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej na obszarze Gminy Tarnowiec” w ramach RPO WP na lata 2014-2020 , Oś priorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa /4.3.2 Zaopatrzenie w wodę - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Celem Projektu „Budowa, rozbudowa i przebudowa ujęcia wody, stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej na obszarze Gminy Tarnowiec” jest poprawa stanu środowiska naturalnego poprzez działania zmierzające do rozbudowy i ujednolicenia systemu gospodarki wodociągowej na terenie gminy Tarnowiec. W wyniku realizacji Projektu wzrośnie długość sieci wodociągowej na terenie gminy oraz poprawi się niezawodność systemu zaopatrzenia w wodę jej mieszkańców. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę stacji uzdatniania wody polegającej na wymianie istniejącego zbiornika retencyjnego wody pitnej na zbiornik 50 m3 w miejscowości Tarnowiec, w tym m.in.: ● wykopy pod nowy zbiornik retencyjny wody pitnej o pojemności użytkowej 50 m3; ● przebudowę odcinka sieci wodociągowej; ● przebudowę odcinka zewnętrznej instalacji elektrycznej; ● wykonanie fundamentu kruszywowego z zagęszczeniem pod zbiornikiem; ● posadowienie zbiornika retencyjnego o pojemności użytkowej 50 m3; ● wykonanie komory zasuw (studzienka betonowa); ● wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej służącej do odprowadzenia wody z przelewu awaryjnego i spustu wody ze zbiornika na czas czyszczenia zbiornika; ● wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej służącej do zasilania i poboru wody ze zbiornika; ● obsypki i zasypki zbiornika; ● nasianie trawy na nasypie; ● rozebranie nasypu ziemnego istniejącego zbiornika ; ● demontaż istniejącego zbiornika; ● wywiezienie nadmiaru ziemi i zdemontowanego zbiornika w miejsce wskazane przez inwestora; ● uporządkowanie terenu budowy; ● inwentaryzacja powykonawcza. 4.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ – Dokumentacja projektowa Załącznik nr 7 do SIWZ – Przedmiar robót Załącznik nr 8 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.917). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) z oznaczeniem ,,wadium na przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Tarnowiec”. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 02 8627 1040 2005 7000 1695 0001. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. 7 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Budowa budynku socjalno – bytowego w systemie zaprojektuj i wybuduj w Zaczerniu 187’’
Dodano: 2024-06-18 - Wykonanie budynku wielofunkcyjnego gospodarczo-inwentarskiego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowosielcach
Dodano: 2024-06-04 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu wraz z przyłączem energetycznym - zadanie 2 część A Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu
Dodano: 2024-03-26 - Rewitalizacja obszaru Zielonego Rynku przy ul. Sandomierskiej w Mielcu
Dodano: 2024-03-21 - Poprawa infrastruktury wodociągowo – kanalizacyjnej na terenie Gminy Czarna
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg gminnych komunikujących Strategiczny Park Inwestycyjny z drogami miejskimi w Stalowej Woli
Dodano: 2024-03-07 - Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 1
Dodano: 2024-02-29 - Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 1
Dodano: 2024-01-12 - Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej w Izbiskach
Dodano: 2023-12-20