GMINA CHŁOPICE ogłasza przetarg
- Adres: 37-561 Chłopice, Chłopice 149A
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA CHŁOPICE
Chłopice 149A
37-561 Chłopice, woj. podkarpackie
REGON: 650900507 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chlopice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego: Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice – Projekt nr 1.Inwestycja zakłada w ramach przedmiotu umowy realizację następujących zadań:zadanie nr 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ew. 479 w m. Jankowice.zadanie nr 2 – Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ew. 1118, 78/3 w m. Zamiechów.zadanie nr 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ew. 18/1 w m. Chłopice.zadanie nr 4 – Umocnienie skarpy na drodze gminnej Nr 111464R o nr ew. 192, przy dz. o nr ew. 180, 181, 187 w m. Lutków.zadanie nr 5 – Przebudowa II części drogi gminnej Nr 111458R „dołem przez wieś Dobkowice do szkoły”, od km 0+205 do km 0-975.zadanie nr 6 – Przebudowa II części drogi gminnej Nr 11457R przez wieś Boratyn do Lubei od km 0+995 do km 2+105.zadanie nr 7 – Przebudowa drogi gminnej Nr 11474R na dz. o nr ew. 1087 w m. Łowce od km 0+350 do km 0+817. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Chłopicach nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 z dopiskiem „Wadium - nr sprawy: RG.271.2.2024 Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice – Projekt nr 1.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Chłopice 37-561 Chłopice 149a;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie i nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie i nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 2 500 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony pięćset tysięcy 00/100);4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 świadczenia polegające na wykonaniu roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia była budowa, przebudowa, rozbudowa lub remont nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (drogi, place, parkingi, itp.) o wartości brutto każdego zadania nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł; - dysponuje co najmniej: - kierownikiem budowy (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 5-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w bezpośrednim wykonawstwie robót drogowych; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1646 ze zm.); przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby i doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu nawierchni z mieszanek mineralno - bitumicznych; - projektantem w specjalności drogowej (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 5-letni staż pracy w projektowaniu, niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu nawierchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych oraz wykaz osób stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu wraz z przyłączem energetycznym - zadanie 2 część A Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu
Dodano: 2024-03-26 - Rewitalizacja obszaru Zielonego Rynku przy ul. Sandomierskiej w Mielcu
Dodano: 2024-03-21 - Poprawa infrastruktury wodociągowo – kanalizacyjnej na terenie Gminy Czarna
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg gminnych komunikujących Strategiczny Park Inwestycyjny z drogami miejskimi w Stalowej Woli
Dodano: 2024-03-07 - Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 1
Dodano: 2024-02-29 - Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej w Izbiskach
Dodano: 2023-12-20 - „Budowa budynków mieszkalnych jednorodzinnych w miejscowości Niżna Łąka wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
Dodano: 2023-11-29 - Przebudowa dr.pow. 2293R Olszanica-Ropienka-Wojtkówka w km 9+306 – 9+327,5 oraz 9+361-9+531 w m. Ropienka poleg. na bud. dr. dla pieszych, przejścia dla piesz. oraz per. przystan. z dojściem do per.
Dodano: 2023-11-10 - Budowa budynku wielofunkcyjnego przy ul. Witosa w Mielcu
Dodano: 2023-10-31 - Remont (przebudowa) zaplecza szatniowego przy sali gimnastycznej z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku SOSW w Mrowli.
Dodano: 2023-06-28