Przetargi.pl
Wyłonienie kandydata do świadczenia usług A. koordynatora projektu, B. koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji, C. koordynatora ds. obsługi finansowej, D. Koordynatora ds. dokształcania nauczycieli Projektu Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4: Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-700 Ruda Śląska, ul. Bujoczka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 243 12 24 , fax. 32 244 00 11
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych
    ul. Bujoczka 2 2
    41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 32 243 12 24, fax. 32 244 00 11
    REGON: 27826528900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp7.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie kandydata do świadczenia usług A. koordynatora projektu, B. koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji, C. koordynatora ds. obsługi finansowej, D. Koordynatora ds. dokształcania nauczycieli Projektu Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4: Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ A Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie kandydata do świadczenia usług koordynatora projektu Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami, realizowanego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Do obowiązków Koordynatora Projektu, będzie należało: 1)Koordynowanie działań projektowych. 2)Terminowe i właściwe zrealizowanie całości projektu. 3)Współpraca z pracownikami zespołu projektowego 4)Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 5)Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 6)Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 7)Prowadzenie Biura Projektu. 8)Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji. 9)Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 10)Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 11)Rzetelne i terminowe sporządzanie raportów z przebiegu realizacji projektu dla Kierownika jednostki. 12)Przygotowanie i realizacje zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 13)Przygotowywanie i koordynacje korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 14)Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 15)Planowanie działań i wywiązywania się ze wskaźników. 16)Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 17)Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 18)Obecności podczas kontroli projektu. 19)Współpracy z uczelniami i szkołami prowadzącymi w zakresie przygotowania szczegółowego harmonogramu kursów kwalifikacyjnych i studiów. 20)Nadzorowanie przebiegu kursów. 21)Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych. 22)Opracowanie harmonogramu. 23)Dokonywanie zakupów niezbędnych środków trwałych. 24)Kontrola wydatkowania środków. 25)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. CZĘŚĆ B Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie kandydata do świadczenia usług Koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji Projektu Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami, realizowanego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Do obowiązków Koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji Projektu, będzie należało: 1)przygotowanie raportów pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji mających na celu właściwą realizację merytoryczną Projektu; 2)przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach; 3)współpraca ze koordynatorem ds. obsługi finansowej, koordynatorem ds. dokształcania nauczycieli w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników; 4)współpraca z Koordynatorem ds. obsługi finansowej w zakresie przygotowania części merytorycznej sprawozdań oraz wniosków o płatność; 5)współpraca z Koordynatorem ds. promocji w zakresie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji realizacji zadań projektowych; 6)przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji Projektu; 7)przygotowanie, rozprowadzenie i zbieranie kwestionariuszy monitorujących oraz opracowywanie i przedstawianie wyników Koordynatorowi wraz z rekomendacjami zmian; 8)monitorowanie stanu realizacji zadań przez Partnera Projektu; 9)katalogowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z bieżącym monitorowaniem oraz ewaluacją Projektu; 10)zaprojektowania narzędzi i ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie. 11)monitoringu i ewaluacji projektu oraz jego promocji 12)monitorowanie Beneficjentów Ostatecznych, w tym: kontrola oświadczeń beneficjentów w zakresie zgodności z Projektem oraz wytycznymi PO KL oraz weryfikacja danych dotyczących beneficjentów z PEFS; CZĘŚĆ C Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie kandydata do świadczenia usług Koordynatora ds. obsługi finansowej Projektu Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami, realizowanego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Do obowiązków Koordynatora ds. obsługi finansowej Projektu, będzie należało: 1)Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu; 2)Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu ze księgowym Projektu; 3)Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą; 4)Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi; 5)Ocena dokumentów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi; 6)Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu - wniosek o płatność; 7)Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 8)Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia; 9)Nadzór nad płatnościami dla wykonawców; 10)Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 11)Współpraca z Koordynatorem Projektu i księgowym projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji; 12)Współpraca z organami kontrolującymi. CZĘŚĆ D Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie kandydata do świadczenia usług Koordynatora ds. dokształcania nauczycieli, projektu Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami, realizowanego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Do obowiązków Koordynatora ds. dokształcania nauczycieli, będzie należało: 1)Wspieranie działań Koordynatora w procesie rekrutacji uczestników; 2)Kontakty z beneficjentami w zakresie dokumentowania przebiegu nauczania, naliczania wkładu własnego, oraz innych bieżących spraw; 3)Przygotowywanie harmonogramu kwartalnego dla IP; 4)Nadzór nad pomocami dydaktycznymi; 5)Monitorowanie przebiegu nauczania; 6)Nadzór nad dokumentacją nauczania; 7)Bieżący kontakt z beneficjentami Projektu; 8)Prowadzenie i nadzór nad sprawozdawczością w systemie PEFS (gromadzenie danych o uczestnikach projektu (PEFS); 1.Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od momentu podpisania umowy do 15.07.2012 r. siedem dni w tygodniu, szczególnie w dni w które odbywać się będą zajęcia beneficjentów. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba opracowywanych lub realizowanych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp7.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach