Przetargi.pl
Wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku i utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku i utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie bezdomnych psów z terenu miasta Ełku i utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki psów z terenu miasta Ełku oraz ich transport do schroniska w miejscowości.....................................................; do odłowu zwierzęcia należy przystąpić w ciągu 12 godzin od otrzymania zgłoszenia. 2. Dokonanie odłowu psa, który pogryzł człowieka i dostarczenie go do lekarza weterynarii w celu poddania psa obserwacji w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia zajścia, 3. Zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym psom w schronisku kompleksowej opieki weterynaryjnej, 4. Zapewnienie zwierzętom w schronisku właściwej opieki: karmienia, pojenia, godnego traktowania oraz odpowiednich warunków bytowania, 5. Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów "czipów", ( szczenięta czipowane będą po ukończeniu 3- go miesiąca życia), 6. Wykonywanie szczepień psów zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi, 7. Przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji zwierząt przebywających w schronisku; w przypadku szczeniaków: kastracja po osiągnięciu 3-go miesiąca życia, natomiast sterylizacja po osiągnięciu 6-go miesiąca życia. 8. Usypianie ślepych miotów, 9. Prowadzenie ewidencji elektronicznej przyjmowania i wydawania psów, 10. W przypadku konieczności przetransportowania ok. 240 psów ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Krzeczkowie gm. Mońki do innego schroniska prowadzonego przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu, Wykonawca zapewnia transport w ramach kosztów wykonania umowy. Zamawiający zastrzega, że ilość zwierząt do przejęcia od dotychczasowego Wykonawcy wynikać będzie z ilości zwierząt przebywających w schronisku na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia strony internetowej, na której systematycznie będzie umieszczać zdjęcia i następujące dane psów przeznaczonych do adopcji: wiek, charakter (czy może przebywać w domu / w kojcu), czy był kastrowany/sterylizowany czy nie).Wykonawca może zamieścić dodatkowo inne cechy charakterystyczne psa. 12. Wykonawca w godzinach funkcjonowania schroniska, określonych w regulaminie schroniska, umożliwi osobom fizycznym adopcję przetrzymywanych tam psów. 13. Wykonawca we współpracy ze szkołami, organizacjami pozarządowymi zajmującymi się ochroną i opieką nad zwierzętami oraz wolontariuszami będzie promować: a) prawidłowe postawy i zachowania człowieka w stosunku do zwierząt poprzez prowadzenie prelekcji w szkołach, akcji plakatowych oraz umożliwi wycieczkom szkolnym odwiedzanie schroniska, b) w lokalnych mediach tematykę z zakresu opieki i ochrony zwierząt oraz w poszukiwaniu dla nich nowych właścicieli (min. 2 audycje w roku). 14. Wykonawca zobowiązany jest przekazać do adopcji miesięcznie minimum 40 % (ostateczna wartość procentowa do zrealizowania zostanie ustalona na podstawie złożonej oferty, przy czym nie może być ona niższa niż 40% - oferta z wartością procentową poniżej 40% zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ) ilości wyłapanych psów. W przypadku nie osiągnięcia w/w wskaźnika adopcji Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500,00 złotych za każdego niezaadoptowanego psa w danym miesiącu do czasu uzyskania zakładanego poziomu adopcji liczonego narastająco za każdy miesiąc. W wyliczeniach % adopcji nie uwzględnia się psów odebranych przez właścicieli. 15. O podejmowanych działaniach, o których mowa w ust. 11, 12 i 13 Wykonawca co trzy miesiące przedkładać będzie Zamawiającemu stosowne informacje. 16. Do adopcji mogą być wydawane zwierzęta tylko zaczipowane i wysterylizowane/wykastrowane oraz zaszczepione, posiadające wypełnione dokumenty określone w Regulaminie schroniska uzgodnionym z Zamawiającym, z aktualną książeczką zdrowia. 17. Przekazywanie do adopcji szczeniąt do 3-ego miesiąca życia bez czipowania i zabiegów kastracji/sterylizacji może odbywać się tylko po wcześniejszej pozytywnej decyzji lekarza weterynarii. 18. W przypadku, gdy zwierzę zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź sterylizacji (dotyczy to młodych, które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w umowie adopcyjnej zapisu o konieczności sterylizacji/kastracji w ściśle określonym terminie. Zabieg jest bezpłatny i może być wykonany tylko przez lekarza weterynarii bądź lecznicę wykonującą zabiegi dla wykonawcy. 19. Wykonawca nie będzie pobierał od nowych opiekunów opłat za przyjęcie psa do adopcji. 20. Wyłapywanie bezdomnych psów będzie następowało w terminie określonym w ust. 1 i 2, po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu przez pracowników Straży Miejskiej lub upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Ełku – Wydziału Mienia Komunalnego, którzy wskażą wykonawcy lokalizację bezdomnego psa, 21. Wykonanie odłowienia psa powinno być potwierdzone przez Straż Miejską, 22. Zapewnienie całodobowego kontaktu pod numerem telefonu......................................., adresem maila …......................................................................... 23. Przedkładanie wraz z fakturą następującego zestawienia: a) ilość psów odłowionych oraz przewiezionych do schroniska lub lekarza weterynarii wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia, b) potwierdzenie przez Straż Miejską ilości wyłapanych psów, c) ilość psów oddanych do adopcji i poddanych eutanazji oraz zwróconych właścicielom, d) rozliczenie miesięczne pobytu psów w schronisku, uwzględniające ilość dni i ilość psów w miesiącu rozliczeniowym e) zestawienie numerów wszczepionych elektronicznych identyfikatorów „czipów”, f) zestawienie wykonanych zabiegów sterylizacji i kastracji. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Prezydenta Miasta Ełku zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, jeśli zezwolenia nie posiada. Szacunkowa ilość bezdomnych psów do odłowienia z terenu miasta Ełku: - w okresie od 01.12.2019 r. do 30.11.2020 r. – ok. 50 sztuk Szacunkowa ilość psów przebywających w schronisku w ciągu miesiąca: - w okresie od 01.12.2019 r. do 30.11.2020 r. – ok. 235 sztuk Szacunkowa ilość szczeniaków przebywających w schronisku - w okresie od 01.12.2019 r. do 30.11.2020 r. – ok. 6 sztuk przez trzy miesiące Wynagrodzenie miesięczne za wykonanie przedmiotu umowy ustala się jako iloczyn faktycznie wykonanych usług oraz cen jednostkowych za: a) każdą rozpoczętą dobę pobytu jednego psa w schronisku licząc od dnia przyjęcia psa do schroniska do dnia zdjęcia go z ewidencji w wysokości ................................. zł brutto (słownie złotych : ................................................….....), b) każdą rozpoczętą dobę pobytu jednego szczeniaka w schronisku licząc od dnia przyjęcia psa do schroniska do dnia osiągnięcia przez niego trzeciego miesiąca życia w wysokości .............zł brutto (słownie złotych : ........................................), c) odłowienie zgłoszonych psów i ich transport do schroniska lub do lekarza weterynarii w wysokości ................................... zł brutto (słownie złotych : ....................................). Za wykonaną usługę Wykonawca wystawiać będzie fakturę VAT za dany miesiąc, która płatna będzie w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Usługa powinna być wykonywana w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2019 r. poz. 122 z późn. zm), ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U z 2018 r. , poz. 1967), rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt ( Dz. U. z 2004r. nr 158, poz. 1657), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt ( Dz. U. z 1998r. nr 116, poz. 753), ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. 2018r. poz. 1454 z póżn. zm.) 1.2 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.2.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) pracownik administracyjno – biurowy, b) kierowca - łapacz psów, c) obsługa psów, d) lekarza weterynarii 1.2.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.2.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów rozporządzenia RODO ; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. rozporządzenia) 1.2.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy – załącznik nr 3) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.2.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN (sześć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: – w pieniądzu – w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – w gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), b) aktualna decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej oraz nadaniu Wykonawcy numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 i art. 5 ust. 2 ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2018 r. poz. 1967),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach