Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki

Gmina Piecki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 422 029, , fax. 897 422 065
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piecki
    ul. Zwycięstwa 34
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 422 029, , fax. 897 422 065
    REGON: 51074275800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki. 3.2 Zakres zamówienia Zamówienie polega na świadczeniu usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1. wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu Gminy Piecki oraz ich transport do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami), po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Piecki ma charakter stały w okresie obowiązywania umowy i odbywać się będzie niezwłocznie na telefoniczne zgłoszenie interwencyjne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 2. zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym zwierzętom należytej, zgodnej z przepisami opieki, a w szczególności wystarczających ilości karmy i stałego dostępu do wody pitnej według obowiązujących norm oraz pomieszczeń lub boksów chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zwierzętom swobodne poruszanie, 3. prowadzenie obserwacji nowo przyjętych zwierząt i podejmowanie działań mających na celu odnalezienie właściciela w okresie kwarantanny, 4. przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji wszystkich zwierząt przebywających w schronisku, 5. usypianie ślepych miotów urodzonych w schronisku, 6. wykonywanie szczepień zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi, 7. prowadzenie ewidencji zwierząt przebywających w schronisku poprzez obowiązkowe chipowanie zwierząt, które zostały wyłapane i trafiły do schroniska, 8. przejęcie na podstawie protokołu, w uzgodnieniu z dotychczasowym schroniskiem, wszystkich zwierząt i przetransportowanie ich do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami). Ilość zwierząt do odebrania ze schroniska to około 20 sztuk. Koszty transportu zwierząt do schroniska, w którym będzie sprawowana opieka nad bezdomnymi zwierzętami ponosi Wykonawca, 9. założenie dla każdego zwierzęcia przebywającego w schronisku karty ewidencyjnej zawierającej podstawowe dane dotyczące zwierzęcia, 10. rozliczenie miesięczne pobytu zwierząt w schronisku, 11. zestawienie pozostałych wykonanych zabiegów i działań objętych zamówieniem. 12. zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem bezdomnych zwierząt domowych, 13. przedkładanie wraz z fakturą protokołów odłowienia zwierząt w danym miesiącu. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 1 do umowy, 14. aktywne poszukiwanie przez Wykonawcę osób chętnych do adopcji zwierząt bezdomnych poprzez systematyczne zamieszczanie aktualnych i estetycznych zdjęć zwierząt znajdujących się w schronisku wyłapanych z terenu Gminy Piecki na stronie internetowej schroniska oraz gminnej stronie internetowej, 15. umieszczanie na stronie internetowej Wykonawcy zdjęcia zwierzęcia wraz z informacją o miejscu i dacie odłowienia w terminie 3 dni od interwencji, 16. zapewnienie w skali miesiąca kalendarzowego zwolnienia minimum jednego miejsca przez zwierzęta uprzednio przebywające w schronisku przez adopcję lub sprzedaż, 3.3 Zamawiający informuje, że: 3.3.1. Szacunkowy zakres zamówienia w okresie obowiązywania umowy zawiera: a) odłowienie i dowiezienie zwierząt do schroniska (w tym: dojazd, interwencja, transport) – 52 szt., b) pobyt zwierząt w schronisku (zakup paszy, dozór, opieka) – 20258 dni, c) zabezpieczenie opieki lekarsko-weterynaryjnej (w tym: dojazd, usługa weterynaryjna, szczepienia ochronne) – 52 szt., d) kastracja zwierząt (samców)– 10 szt., e) sterylizacja zwierząt (samic)– 14 szt., f) utylizacja zwłok zwierzęcych (w tym transport do zakładu utylizacji) – 2 szt., g) znakowanie zwierząt za pomocą chipa – 24 szt., h) usypianie ślepych miotów urodzonych w schronisku – 4 szt. i) transport zwierząt do schroniska, w którym będzie sprawowana opieka (z obecnego miejsca opieki - Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt MÓJ DOM – Bagienice Małe) - 20 szt. 3.3.2. Uwarunkowania szczegółowe i dodatkowe informacje: Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: a) ustawie z dnia 11 marca 2004 r o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421 ze zm.), b) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r o ochronie zwierząt (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 638 ze zm.), c) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r. Nr 158, poz.1657) d) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. z późn. zm.), e) rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r. Nr 116, poz. 753), f) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 z późn. zm.). 3.3.3. Zamawiający wymaga aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi czystości i pielęgnacji zwierząt, wykonujące prace fizyczne – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (kp), w szczególności art. 22 § 1 kp. 3.3.4. Wykonawca aby udokumentować zatrudnienie osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do składania oświadczenia swojego i Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. 3.3.5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. 3.3.6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny - Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni przedkłada Zamawiającemu do wglądu zanonimizowane dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.7. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: • kara umowna: 300,00zł za dopuszczenie do wykonywania prac określonych w pkt. 3.3.3 osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku, • kara umowna: 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia w złożeniu oświadczenia, o którym mowa w pkt.3.3.4. • kara umowna: 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie zanonimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. 3.3.8 W związku z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018r. poz. 2191 ze zm.), Wykonawca ma prawo przesyłać Zamawiającemu ustrukturyzowane faktury elektroniczne związane z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. Do realizacji tego uprawnienia służy bezpłatna Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF), wspierająca proces obsługi faktur i innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. W celu przesłania elektronicznie faktury, Wykonawca wystawiający fakturę będzie musiał wskazać numer PEPPOL Zamawiającego (tj. nr NIP / GLM, czyli 7422123183) jako identyfikator skrzynki do wysyłki. Wykonawca wystawiający fakturę elektroniczną powinien podać jednocześnie numer i datę zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, wydane przez Wójta, Burmistrza lub Prezydenta Miasta, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 z późn. zm.) .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertą Wykonawcy składaną w terminie składania oferty. 9.1.1 Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9.1.2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na: - załączniku nr 2a do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - załączniku nr 2b do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9.1.3 Pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 9.1.4 Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 9.4.1 – w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją „za zgodność z oryginałem” pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 9.4.1. oraz jej podpisem 9.1.5 Oświadczenie o powstaniu obowiązku podatkowego - na druku Formularza Ofertowego 9.2 Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. • Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, • Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach