Przetargi.pl
WYKORZYSTANIE WALORÓW TURYSTYCZNO - REKREACYJNYCH MIEJSCOWOŚCI KARWACZ

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
    REGON: 00054835400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKORZYSTANIE WALORÓW TURYSTYCZNO - REKREACYJNYCH MIEJSCOWOŚCI KARWACZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Wykorzystanie walorów turystyczno - rekreacyjnych miejscowości Karwacz obejmujące zagospodarowanie działki nr 207/3, 376 i 419 (teren zalewu) znajdujących się w miejscowości Karwacz. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie : 1. Teren zalewu, ścieżka pieszo - jezdno - rowerowa, ogólnodostępny plac zabaw przy przedszkolu; W ramach tego elementu planuje się wykonanie: - utwardzenia placów manewrowych, dróg i alejek; - utwardzenie ścieżki pieszo - jezdno - rowerowej; - budowę obiektów małej architektury, jak wiaty drewniane, ławki i kosze na śmieci; - wyposażenie placu zabaw; - nasadzenie drzew 2. Oświetlenie terenu zalewu; Istniejący plac rekreacyjny nad zalewem w miejscowości Karwacz nie posiada instalacji oświetlenia ulicznego. W ramach budowy linii oświetleniowej należy wykonać: - budowę sieci oświetlenia ulicznego; - montaż latarń sodowych oświetlenia ulicznego z wysięgnikami typu rurowego; - budowa szafki oświetlenia ulicznego bez pomiaru; - ochrona odgromowa i przepięciowa. 3. Przebudowa chodnika przez wieś Karwacz Przedmiotem jest przebudowa chodnika w m. Karwacz po stronie lewej drogi od skrzyżowania z drogą DW 616 do skrzyżowania z drogą gminną do m. Zawadki oraz po stronie prawej od ww. skrzyżowania do terenu oddziału przedszkolnego. Usytuowanie wg km: przebudowa chodnika strona lewa w km 0 + 000 do km 0 = 620 i strona prawa w km 0 + 610 do km 0 + 750. Zaprojektowano chodnik szer. 1,80 m. Konstrukcja nawierzchni chodnika: - rozebranie chodnika z płyt betonowych - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej gr. warstwy 3 - 5 cm; - wzmocnienie podłoża gruntowego kruszywem naturalnym o grubości warstwy 10 cm; Chodnik ograniczono od posesji obrzeżem chodnikowym betonowym 8x30x75 posadowionym na podsypce piaskowej, od strony jezdni krawężnikiem 20x30x100. Realizacja robót od dnia podpisania umowy do: 1. Etap I -wykonanie ścieżki pieszo - jezdno - rowerowej do 10.05.2010 r. 2. Etap II - wykonanie pozostałego zakresu robót do 31.07.2010 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawarte są w projektach budowlanych, kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453232221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 złotych. Słownie: dwanaście tysięcy złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przasnyszu 89 8924 0007 0008 0015 2005 0104 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi też spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: dwiema robotami budowlanymi z zakresu przedmiotu zamówienia wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1. b-c niniejszego rozdziału. 4) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów przez zastosowanie formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 i Załącznik Nr 3. f) doświadczenie zawodowe tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania- Załącznik nr 4 - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 5, Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami Prawo Budowlane. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych, do kierowania i nadzorowania robót w odpowiednich branżach oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi przedstawić także pozostały, podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia, taki jak np.: robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani (ilość robotników), itp. h) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - Załącznik nr 6 i) wykazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 7 j) kosztorysy ofertowe k) dokument potwierdzający wniesienie wadium Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach