Przetargi.pl
Wylanie płyty asfaltowej wraz z wycinką drzew pod budowę boiska skateparku. ZP-341-30-09

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wylanie płyty asfaltowej wraz z wycinką drzew pod budowę boiska skateparku. ZP-341-30-09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU Powierzchnia nieruchomości wynosi 0,6211 ha. Teren nie jest ogrodzony, plaski, niezabudowany. Na terenie znajdują się drzewa, które w części, w związku z realizacją zamierzenia zostanąprzewidziane do wycinki.W wyniku przeprowadzonych badań gruntowych wykonane w 2009 przez firmę GEOBUD,Nadarzyńska 4, 05-825 Grodzisk Mazowiecki stwierdzono, że w podłoży analizowanego terenu występują proste warunki geologiczne, dzięki czemu projektowany obiekt może być zakwalifikowany do pierwszej kategorii geotechnicznej. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU Na terenie nie występuje zabudowa. Układ komunikacyjny Bez zmian. Sieci uzbrojenia terenu: Teren nie jest uzbrojony. Przewidywana inwestycja nie wymaga doprowadzania mediów z sieci miejskiej. Ukształtowanie terenu i zieleń: Przewiduje się wycinkę części drzew wg inwentaryzacji zieleni umożliwiającej wylanie plyty asfaltowej . ZESTAWIENIE POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI TERENU Powierzchnia działki Płyta asfaltowa Powierzchnia biologicznie czynna 6211 m2 1250 m2 4961 m2 100% 20% 80% OCHRONA ZABYTKÓW. Nieruchomość nie jest wpisana do rejestru zabytków i nie jest objęta ochroną konserwatorską. WPŁYW EKSPLOATACJI GÓRNICZYCH. Teren, na którym planowana jest inwestycja nie znajduje się w zasięgu wpływu eksploatacji górniczej. 1.1. Przeznaczenie i program użytkowy. Obiekt sportowy składający się ze skateparku o pow. 1250 m Na terenie obiektu zaprojektowano: powierzchnię asfaltową pod boisko sportowe, skatepark jako miejsce do jazdy na rowerach MTB, BMX, na rolkach oraz deskorolkach. Program funkcjonalno-użytkowy Na terenie obiektu będą organizowane różnorodne zajęcia propagujące aktywny i zdrowy styl spędzania wolnego czasu. Planuje się organizowanie zawodów sportowych, warsztatów oraz obozów letnich z zakresu ulepszania techniki jazdy w skateparku na rowerach MTB, BMX, deskorolkach, rolkach. Ważnym elementem działalności obiektu będzie życie towarzyskie, np. spotkania z zagranicznymi zawodnikami. Zamierzeniem inwestora było stworzenie miejsca, w którym młodzież mogłaby spędzać czas uprawiając coraz bardziej popularne sporty takie jak np. jazda w skateparku. Właściwe będzie stworzenie boiska sportowego - skateparku jako przestrzeni maksymalnie otwartych ogrodzonych jedynie barierą o wysokości 1,2 m, przy zachowaniu jak największej ilości drzew na terenie przeznaczonym pod inwestycję. 1.3. Podłoże boiska skateparku - płyta asfaltowa. Urządzenia będą montowane na placu na nawierzchni asfaltowej z asfaltu piaskowego grub. 4 cm po zagęszczeniu. Asfalt piaskowy (AP) - mieszanka mineralno-asfaltowa składająca się z piasku lub kilku piasków, wypełniacza, asfaltu, dobranych w odpowiednich proporcjach ilościowych, wytwarzana, układana i zagęszczana na gorąco. Podbudowę płyty placu wykonać z: - warstwy kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie łamanego GRH-0/32 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu - warstwy kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie łamanego frakcji 32-64 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu - warstwa z piasku ubitego grub. 30 cm po zagęszczeniu, do gruntu rodzimego. Stopień zagęszczenia gruntu: minimum 80 MPa. Plac będzie posiadał jednostronny spadek w wysokości 0,5%. Obrzeża płyty powinny być pozbawione ostrych krawędzi i narożników. Według załączonego projektu. Uwaga: W przypadku wystąpienia warstw nienośnych poniżej poziomu podbudowy np. warstw torfu, substancji organicznych itp., lub innych charakteryzujących się dużą odkształcalnością, należy je w całości usunąć z podłoża projektowanego obiektuu. W miejsce usuniętych nasypów należy wbudować żwirowo-piaszczyste lub piaszczyste nasypy kontrolowane zagęszczone warstwami o miąższości uzależnionej od stosowanego sprzętu zagęszczającego do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is równego co najmniej 0,98. Całość robót wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej - posiadającej uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Płyta obramowana zostanie obrzeżem betonowym 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej. Na zakończeniu płyty, na końcu spadku (strona południowa) wysypać pas chłonny - w postaci żwiru frakcji 16/32 o długości płyty tj. 50m i szerokości 2m. Razem 100m2. Głębokość 0,3m. 1.4. Uwagi i zalecenia do rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych i zastosowanych technologii. Materiały budowlane i elementy prefabrykowane winny posiadać odpowiednie świadectwa do stosowania w budownictwie. Roboty budowlane należy wykonać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Wszystkie roboty wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. W sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie .(Dz. U. nr 75 z dn. 15 czerwca 2002r., poz. 690Z późn. zm. - WT). - Wszystkie wymiary należy sprawdzać na budowie z uwagi na mogące wystąpić niedokładności pomiarowe. - Wszystkie roboty budowlano - montażowe musza być prowadzone przez doświadczonego wykonawcę pod nadzorem uprawnionego inspektora budowlanego z przestrzeganiem przepisów w zakresie warunków technicznych wykonywania i odbioru robót budowlano - montażowych - W przypadku wystąpienia trudności technicznych podczas realizacji niniejszego zamierzenia inwestycyjnego, należy skontaktować się z projektantem. - Wszystkie użyte materiały i wyroby budowlane muszą odpowiadać Polskim Normom lub posiadać Aprobaty Techniczne wydane przez jednostki upoważnione do udzielania aprobat technicznych. Nie należy dopuszczać do wbudowania materiałów i wyrobów nie posiadających aktualnych Aprobat Technicznych lub Deklaracji zgodności. - W przypadku stosowania specjalistycznych wyrobów powinny one posiadać aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności z PN, aprobaty PZH. Powyższe wyroby stosować zgodnie ze szczegółowymi instrukcjami producenta - W przypadku niezgodności pomiędzy powyższym opisem rozwiązań budowlanych i materiałowych z opisem na rysunkami lub z projektami branżowymi, należy bezwzględnie powiadomić o tym fakcie i uzyskać wyjaśnienia od Projektanta. - Transport składowanie i montaż materiałów opisanych w projekcie należy wykonać zgodnie z instrukcjami producentów i zasadami sztuki budowlanej zapewniając należyte ich funkcjonowanie w obiekcie. -Jeżeli osiągnięciu opisanego w Projekcie standardu służy technologia inna lub nowsza technicznie, niż opisana w tym opracowaniu, Wykonawca ma obowiązek powiadomienia o tym fakcie Projektanta oraz Inwestora. - Wszelkie roboty wykonać zgodnie z zasadami sztuki i pod kontrolą kierownika budowy. W przypadkach budzących wątpliwości zwrócić się do architekta. 1.5 ROZWIĄZANIA ZASADNICZYCH ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA BUDOWLANO INSTALACYJNEGO Nie przewiduje się wyposażenia obiektu budowlanego w elementy wyposażenia instalacyjnego. 1.6 CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA OBIEKTU BUDOWLANEGO Bilans mocy urządzeń elektrycznych i zużywających energię oraz parametry sprawności energetycznej instalacji - nie dotyczy (w obiekcie nie występują urządzenia elektryczne i zużywające energię 1.7 DANE TECHNICZNE OBIEKTU CHARAKTERYZUJĄCE JEGO WPŁYW NA ŚRODOWISKO, ZDROWIE LUDZI I OBIEKTY SĄSIEDNIE. Obiekt nie emituje zanieczyszczeń gazowych. Obiekt nie emituje hałasu i wibracji w stopniu wyższym niż dopuszczalny. Obiekt nie emituje promieniowania. Wpływ obiektu na istniejący drzewostan, powierzchnię ziemi, w tym glebę, wody powierzchniowe i podziemne. Przewiduje się wycinkę części drzew. Obiekt nie będzie kolidował z systemami korzeniowymi pozostających drzew oraz nie wpłynie na przepływ wód podziemnych. 1.8 ZASTOSOWANIE ROZWIĄZAŃ OGRANICZAJĄCYCH I ELIMINUJĄCYCH WPŁYW OBIEKTU NA ŚRODOWISKO, ZDROWIE LUDZI I INNE OBIEKTY BUDOWLANE. Wpływ obiektu na zdrowie ludzi i środowisko. Obiekt planuje się wznieść z użyciem materiałów budowlanych nie wywierających negatywnego wpływu na zdrowie ludzi, tj. posiadających wymagane prawem atesty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Obiekt zaprojektowano zgodnie z odpowiednimi regulacjami prawnymi zawartymi w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12-kwietnia-2002 Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami. Obiekt nie wywiera szkodliwego wpływu na budynki sąsiednie. 1.9 UWAGI OGOLNE 1. Wszystkie prace wykonać zgodnie z normami, sztuką budowlaną, oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (wg odrębnego opracowania). 2. Materiały budowlane i elementy prefabrykowane winny posiadać odpowiednie świadectwa do stosowania w budownictwie. Roboty budowlane należy wykonać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Wszystkie roboty wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 3. Wszystkie opisy należy rozpatrywać łącznie z rysunkami oraz zestawieniami ilościowymi. 4. Kalkulacje ilościowe, przedstawione w przedmiarach, tabelach, wykazach elementów, bazują na ilościach robót wynikających z technologii i podlegających przedmiarom. 5. Wszelkie propozycje stosowania rozwiązań technicznych lub materiałowych, różne od zawartych w dokumentacji projektowej muszą być wyraźnie opisane i zaakceptowane przez Inwestora. Wykonawca, który nie dopełnił tego warunku musi liczyć się z obowiązkiem wykonania robót tak jak ilustrują je rysunki i opisy. 6. Wymienione z nazwy materiały w projekcie budowlanym, mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych materiałów, potrzebnych do realizacji przedsięwzięcia. Dopuszcza się technologie i materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych określonych, poprzez materiały wymienione z nazwy w niniejszym projekcie. 7. Wykonawca robót może zastosować tylko rozwiązania techniczne i materiały dopuszczone do obrotu na terytorium RP na mocy odpowiednich atestów i zaświadczeń, które zostaną zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru (działającego w imieniu Inwestora). 8. W przypadku braku odpowiedniej dokumentacji, wykazującej możliwość zastosowania proponowanych zamiennych materiałów i rozwiązań, koszty sprawdzenia zakwestionowanej przez Inwestora jakości, obciążają Wykonawcę. Inwestor ma prawo zażądania rozbiórki i wymiany wbudowanych elementów na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453232221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. Wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotą o wartości minimum 100.000 zł. wykonaną należycie (związanych z budową nawierzchni asfaltowych) przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca roboty sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6.1. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie. 6) Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: Wypełnić druk OFERTA który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 3 i dołączyć wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt.6 niniejszej SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3) Wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotą o wartości minimum 100.000 zł. wykonaną należycie (związanych z budową nawierzchni asfaltowych) przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca roboty sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. /w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego/: 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty 1) kalkulacja ceny oferty, zawierająca koszt poszczególnych elementów zadania z uwzględnieniem zakresu niniejszej specyfikacji. Kalkulację należy sporządzić zgodnie z przedmiarem robót załącznikiem nr 2 . 2) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach