Przetargi.pl
WYKONYWANIE WCENY NIERUCHOMOŚCI W 2010

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 091 3261333
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    ul. Zamkowa 23 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333
    REGON: 00052974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE WCENY NIERUCHOMOŚCI W 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Wykonywanie operatów szacunkowych dla celów: a/ sprzedaży, nabywania i zamiany nieruchomości b/ oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie c/ ustalania opłat z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu i użytkowania d/ znoszenia współwłasności nieruchomości e/ sprzedaży użytkowania wieczystego na własność lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności / w zależności od potrzeby wartość rynkowa prawa własności danej nieruchomości i wartość prawa użytkowania wieczystego mogą być określone w jednym operacie szacunkowym bądź też w odrębnych operatach / f/ ustalania odszkodowania z tytułu przejęcia przez Gminę z mocy prawa dróg gminnych lub działek na ich poszerzenie powstałych na skutek podziału nieruchomości na wniosek właściciela g/ ustalania odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Gminy h/ ustalanie wartości rynkowej nakładów poniesionych na przebudowę lub rozbudowę obiektu i/ ustalania opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą j/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem geodezyjnym k/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej . 2. Sporządzanie wycen nieruchomości jako środków trwałych. Przedmiot wyceny opisany jest szczegółowo na Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, które proponuję wykorzystać w postępowaniu przetargowym 3. Rzeczoznawca zobowiązany będzie uczestniczyć, w razie potrzeby, w postępowaniu administracyjnym w ramach wykonywania umowy stosownie do przepisów art.79 kodeksu postępowania administracyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. Załącznika Nr 3 do SIWZ); b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. załącznika Nr 4 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla udokumentowania : a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia ( wg załącznika Nr 5 do SIWZ ); b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg. załącznika Nr 6 do SIWZ); c) przedłożą uprawnienia wykonywania usług geodezyjnych osób wskazanych do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - dla spelnienia warunku : a) wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, albo osoba którą będzie dysponował Wykonawca , posiada powyższe ubezpieczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [ wg Załącznika Nr 3 do SIWZ ), c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -[wg Załącznika Nr 4 do SIWZ], d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [wg Załącznika Nr 5 do SIWZ], f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1 lit. d wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował [wg Załącznika Nr 6 do SIWZ], g) uprawnienia do wykonywania usług geodezyjnych osób wskazanych do wykonywania zamówienia, h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, albo osoba, którą będzie dysponował Wykonawca , posiada powyższe ubezpieczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach