Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg
- Adres: 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4921134, 4921135 , fax. 022 4921149
- Data zamieszczenia: 2012-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
ul. Ząbkowska 41 41
03-736 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4921134, 4921135, fax. 022 4921149
REGON: 01552496010000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie w okresie od 2012-03-19 do 2013-02-28 na rzecz Zamawiającego usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych, w tym wprowadzanie danych komputerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych, obejmujących także wprowadzanie danych komputerowych, w Departamencie Informacji o Wyrobach Medycznych, Departamencie Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Biurze Kadr, Wydziale Współpracy Międzynarodowej. Ww. usługi podlegają wykonaniu w ww. okresie (z zastrzeżeniem wykonywania usług określonych w poz. 4 tylko w okresie 2 miesięcy) w ilości zleconej przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 57/ZP/16)
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 36/ZP/16)
Dodano: 2016-05-09 - Wykonywanie w okresie 8 miesięcy usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 17/ZP/16)
Dodano: 2016-03-29 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16).
Dodano: 2016-03-04 - Wsparcie zadań administracyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
Dodano: 2015-10-23 - ZP/SR/4/15
Dodano: 2015-06-26 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA POZYSKANIU ORAZ SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH W CELU WYKONYWANIA PRACY NA RZECZ I POD KIEROWNICTWEM ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE
Dodano: 2015-06-10 - Wsparcie zadań dotyczących udostępniania informacji, uzupełniania i aktualizacji Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Dodano: 2015-05-14