Przetargi.pl
Wykonywanie usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego obiektów II Oddziału ZUS w Warszawie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5902322, 5902321 , fax. 022 5902730, 5902600
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
    ul. Podskarbińska 25 25
    03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5902322, 5902321, fax. 022 5902730, 5902600
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego obiektów II Oddziału ZUS w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego obiektów II Oddziału ZUS w Warszawie: Zadanie A - konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji pożaru w Inspektoracie ZUS Praga Północ w Warszawie przy ul. 11-go Listopada 15a Zadanie B - konserwacja i naprawy systemu TV dozorowej, napadu i włamania oraz kontroli dostępu w Inspektoracie ZUS w Legionowie przy ul. Słowackiego 20. Zamówienie dotyczy kwartalnej konserwacji oraz wykonywania napraw instalacji technicznych w budynkach II Oddziału ZUS w Warszawie. W skład instalacji będących przedmiotem zamówienia wchodzą urządzenia, oprogramowanie i okablowanie. Zamówienie będzie realizowane w podziale na zadania A i B Na każde z zadań zostanie zawarta oddzielna umowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: dla Zadania A Posiadają zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na obrocie i obsłudze izotopowych czujek dymu zgodnie z art. 4 ustawy - Prawo Atomowe (Dz. U. z 2001 r. nr 3 poz. 18 ze zmianami) Dla Zadania B Posiadają koncesję na wykonywanie usług zabezpieczenia technicznego (zgodnie z Art. 3 pkt. 2 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami) wydaną przez MSWiA. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Doświadczenie zawodowe przedstawiające się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio do zadań): dla Zadania A - Usługi konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożaru. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. dwóch zamówień. Okres świadczenia usługi min. 12 miesięcy. dla Zadania B - Usługi konserwacji i napraw systemu TV dozorowej, napadu i włamania oraz kontroli dostępu. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. dwóch zamówień (Zamawiający dopuszcza oddzielne zamówienia: : dwa na system TV dozorowej, dwa na system napadu i włamania oraz dwa zamówienia na system kontroli dostępu). Okres świadczenia usługi min. 12 miesięcy. b) Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą (niezależnie od liczby zadań na które zostanie złożona oferta) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadającą nw. uprawnienia: dla Zadania A 1) świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji wydane dla grupy 1 pkt. 2 i 10 określonej w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej zawartego w Dz. U. nr 89 poz. 828 z 2003 r. 2) świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie instalacji, programowania i konserwacji adresowalnych systemów Polon 4000. dla Zadania B 1) świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji wydane dla grupy 1 pkt. 2 i 10 określonej w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej zawartego w Dz. U. nr 89 poz. 828 z 2003 r. 2) licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego - wydaną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji - zgodnie z Art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. z 1997 r. nr 114 poz. 740 ze zmianami. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. § 2. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) dla Zadania A - zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na obrocie i obsłudze izotopowych czujek dymu zgodnie z art. 4 ustawy - Prawo Atomowe (Dz. U. z 2001 r. nr 3 poz. 18 ze zmianami) c) dla Zadania B - Koncesję na wykonywanie usług zabezpieczenia technicznego (zgodnie z Art. 3 pkt. 2 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami) wydaną przez MSWiA. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania doświadczenia i dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi przedłożyć: a) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio do zadań)tj.: dla Zadania A - Usługi konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożaru. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. dwóch zamówień. Okres świadczenia usługi min. 12 miesięcy. dla Zadania B - Usługi konserwacji i napraw systemu TV dozorowej, napadu i włamania oraz kontroli dostępu. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. dwóch zamówień (Zamawiający dopuszcza oddzielne zamówienia: : dwa na system TV dozorowej, dwa na system napadu i włamania oraz dwa zamówienia na system kontroli dostępu). Okres świadczenia usługi min. 12 miesięcy. Do wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę usług. b) Dla Zadania A: b.1) świadectwo kwalifikacyjne (min. 1 osoby) na stanowisku eksploatacji wydane dla grupy 1 pkt. 2 i 10 określonej w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej zawartego w Dz. U. nr 89 poz. 828 z 2003 r. W przypadku gdy osoby, które będą wykonywać zamówienie udostępni inny podmiot należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie powyższego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób. b.2) świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie instalacji, programowania i konserwacji adresowalnych systemów Polon 4000 (min. 1 osoby). W przypadku gdy osoby, które będą wykonywać zamówienie udostępni inny podmiot należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie powyższego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób. c) dla Zadania B: c.1) świadectwo kwalifikacyjne (min. 1 osoby) na stanowisku eksploatacji wydane dla grupy 1 pkt. 2 i 10 określonej w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej zawartego w Dz. U. nr 89 poz. 828 z 2003 r. W przypadku gdy osoby, które będą wykonywać zamówienie udostępni inny podmiot należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie powyższego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób. c.2) licencję (min. 1 osoby) II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego - wydaną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji - zgodnie z Art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. z 1997 r. nr 114 poz. 740 ze zmianami. W przypadku gdy osoby, które będą wykonywać zamówienie udostępni inny podmiot należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie powyższego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób. § 3. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 : 1) lit. a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. l, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio. § 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie (dot. również spółek cywilnych) muszą złożyć: - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie - każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w § 1 i § 2 ust. 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w § 1: w zakresie spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 - wszyscy łącznie. Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców. § 5. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy, b) dokumenty i oświadczenia wymienione w § 1 - § 4 niniejszego artykułu (stosownie dla poszczególnych Wykonawców)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach